~ 🐢 ~
"doğru düzgün bir şekilde açıklamak istiyorum artık. DNA testinden anlaşıldığı gibi Yongbok benim oğlum" delirecektim.
"anne onun adı yongbok değil" Hyunjin dişlerini sıkarak konuştuğunda annesi göz devirdi.
şuan aşırı ciddi bir ortamdaydık. DNA testi yüzde yüz çıkınca bi miktar bayıldım çünkü seviştiğim adam abimmiş.
"pekala biz size soralım siz cevaplayın" diyerek bir fikir attım ortaya.
"sorun"
"beni ilk görünce nasıl tanıdınız?" evet bunu merak ediyordum çünkü resmen kadın beni gördüğü an bana Yongbok demişti. şizofren falan sanmıştım.
"ben... sizin yetimhane müdürü bayan Young'u tanıyorum. ona seni almasını ben söyledim. sık sık ziyaretine geldim küçüktün ve hatırlamıyorsundur sen büyüdüğünde de bayan Young aylık olarak senin fotoğraflarını bana atardı. tabii para karşılığında"
o kadın küçüklüğümden beri bana bakmasaydı işine ihanet ettiği için onu şikayet edecektim ama işte.
birde küçükken bu kadını hatırlamıyordum. bizi ziyarete gelen bir sürü kişi vardı. hatta bir tane dayı vardı Jisung'u çok severdi.
"bayan Young real back stabber" dediğim ile sözde annem gülmüştü. gülüşümüz benziyor birde! tükürüyor gibi gülüyordu. aynı bennn!!
Hyunjin beş metre uzağımdaydı resmen. yediremedi yarrağım kendine galiba.
"ay kız hadi doğruyu söyle göt korkusundan mı yoksa korktuğundan mı bıraktın beni o tipsiz Young karısına" 360° kişilik değiştirip kadına samimi davranmaya başlamıştım. şahsen kim oluşu sikimde değildi bayan Young'un dedikodusunu yapabilecektim.
sadece Jisung ile yapabiliyordum ama Jisung yoktu.
"ne korkacağım be! bulmuşum zengin evi kocayı neden terk edeyim. üzgünüm bebeğim seni alacaktım ama bu siktiğim abine ne açıklayacağımı bilememiştim napabilirim hem aylık olarak büyük bir miktar para gönderiyordum bana neyine yetmedi" benim samimiliğim ile oda bacak bacak üzerine atmış arkasına yaslanarak konuşmuştu.
"ulan abi falan deme delireceğim seviştik ulan biz ben bu adama aşığım sikerim abiliğini" Hyunjin hala ifadesizdi amk.
"ne yaparsanız yapın aq. ama bana bak çocuk benden güzelsin biraz bakımsız ol" evet ondan güzeldim.
"yio"
"bak ben doğurdum demem gelir terlik kafana"
"doğurdunda baktın mı sanki?" diye yanıtladı Hyunjin. ay sonunda konuştu.
"oğlum buna mı takıldın ya şu çocuğa bak hiç takmadı utanmasa bana gel alışverişe çıkalım der"
"derim ki"
"YA ANNE INANAMIYORUM SIRF BABAM ZENGIN DIYE ONU ALDATARAK YAPTIĞIN ÇOCUĞU YETIMHANEYE BIRAKTIN! ONU GEÇTIM MADEM ALDATIYORSUN NEDEN HAMILE KALINCA ÇOCUĞU ALDIRMIYORSUN"
hyunjin bağırmaya başladığında çok sexy durduğunu düşünmüştüm.
"BABAN HARIKA BIRI MI SANIYORSUN SANKI O BENI ALDATMIYORDU?!" aşırı kafam karışmıştı ama şuan taraf tutacak zamandı bu yüzden Hyunjin'i es geçip anamın yanına geçtim.
" Hyunjin mal mısın??? napıyorsun sen? hani aşıktın lan bana? gelip şimdi 'midim ilditiyirsin nidin himili kilinca cucugu digiriyirsin' deme ağzına sıçarım! annemiz beni doğurmasaydı sevişemeyecektik aptal!" diye ortaya atıldım.
"Felix inanamıyorum bir kaç saat önce kardeş olduğumuzu öğrendik ve sen çok rahat bir tavır içerisindesin!"
"çünkü sikimde değil anlıyor musun Hyunjin! banane sen benim abimsen! yemişim abiliğini annelerimiz aynıysa ne olmuş yani??? sen benim abim değil sevgilimsin!" dedikten sonra Hyunjin birden ayağa kalkmış ve beni belimden tutup dudaklarıma yapışmıştı. ona sinirli olmama rağmen gözlerimi kapatıp karşılık vermiştim. biz hala öpüşürken gözlerimi açmıştım. LAN KADIN RESMEN HD HYUNLIX MOMENT IZLEDIĞI IÇIN VIDEOYA ALIYORDU?!
Hyunjinden çekilip mırıldandıdım. "pes kadın pes. bari söyleseydin daha güzel öperdim. şimdi yamuk öpmüşümdür"
dediğim ile kahkaha atmıştı. tamam belki bu kadını başta sevmemiştim ama beni doğurmuştu yani.
"oğlum siz ayrılmayın ben buradan ayrılim. Felix çocuğum bu Hyunjin gibi mal olmadığın için mutluyum. bunun parasını ye dur telefon numaramı şuradaki kağıda yazdım iyi sevişmeler ben siktir olup gidiyorum" diyip çantasını almış ardından elini yumruk yapıp 'fighting' diyip gitmişti.
annem yihhaaa.
hyunjin koltuğa geçip beni kucağına çekmişti.
"cinsiyetlerimizin yada annelerimizin aynı olması sikimde değil. kişiliklerimiz ne kadar farklı olsada senin bu bebek hallerine deli gibi aşığım Felix. sadece yanlış anladın. senden ayrılmak mı? bu asla olmayacak. babam çıksan umursamam çünkü sen sensin" romantik konuşacağım diye batırmıştı ama sorun yok.
"bende seni seviyorum" diyip dudaklarını öptüm.
-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daddy? - {HyunLix}
FanficFelix bir yetimhane çocuğuydu. Hyunjin ise hem kötü yoldan hemde şirketten para kazanan bir iş adamı... Peki ya Hyunjin Felix'i evlat edinmek isterse...? [Tamamlandı]