~ 🐢 ~
şuan ciddi ciddi Hyunjin'in şirketinin önündeydik. siktir bu adam harbi zengindi. evinden anlaşılacağı gibi...
buna orospuluk mu dersiniz bilmem ama ben böyle tapılası bir yüze ve ihtişamlı bir hayatın sahibi Hyunjin'e götümün tapusunu bile verenilirdim.
öyle dediğime bakmayın bakireyim daha.
evet Jisung ile sevişmedik.biz.arkadaşız.
ağzım açık bir şekilde şirkete bakıyordum.efsaneydi.
Hyunjin elimden tutup iki saatir sadece dışarıdan ağzım açık bir şekilde izlediğim Şirketin içine soktu beni. içerisi dışarısından daha da lüks ve ihtişamlıydı. bir an acaba Hyunjin beni evlat edinmeseydi bende bu şirkete çalışmaya gelip bizde acaba patron çalışan fantezisi mi yaşasaydık? HARIKA OLURDU!
"Felix benim bir kaç işim var sen istersen gez bitirince beni ararsın" kafa sallayıp gezmeye başlamadan önce Hyunjin'e seslenmiştim.
"Hyun!"
"efendim bebeğim" yanağından öpmüş ve geri çekilmiştim. yaptığım hareket hoşuna gitmiş olacak ki mal mal sırıtmıştı. işte iki dakikada insanı köle yapardı soyadsız Felix.
elimi sallayarak yanından ayrılmış ve gezmeye başlamıştım. bir an aklıma fantastik saçma türk dizilerindeki şirketleri ile namuslu bir imaj kazanıp ama insan kaçakçılığı ve silah satan insanlardan biridr Hyunjin olabilir mi diye düşündüm.
HAYIR! benim Jinniem çok masum.
(tabi efendim)hala mal gibi kapının önünden pek kıpırdamadığım için yürümeye başlamış ve diz üstü bilgisayarlardan iş yapan insanların işlerine karışma kararı almıştım.
koca oda gibi bir yere geldiğimde bilgisayarlardan bakışlarını ayırmayan insanlardan birinin yanına gidip omzuna elimi atarak bilgisayarına doğru eğilmiştim.
"selam"
"selam?"
"ne iş yapıyorsun?"
"senin anlamayacağın şeyler çocuk" diyip işine dönmüştü. gıcık olmuştum lan ben buna.
"adın ne senin?"
"ah merhaba siz Felix olmalısınız bende Yeonjun. erkek arkadaşımın kusuruna bakmayın biraz huysuzdur. bebeğim biraz daha ince olurmusun patronun sevgilisi" arkadan gelen Yeonjun adındaki tatlı çocuk konuşmuş ve sona doğru fısıldadığında bende duymuştum.
bu tatlıysa erkek arkadaşıda gıcıktı.
"memnun oldum efendim" az önce bana çocuk diyen adam şuan oturduğu yerden kalkmış ve bana efendim diyip önümde eğilmişti.
çok güzel hissetirdi.
Yeonjun denen çocuk sesini yükselterek bilgisayar başındaki insanların dikkatini çekerek onlara doğru konuşmuştu.
"Hey dostlar bakın Bay Hwang'ın özel konuğu yani sevgilisi geldi selam verin"
herkes ayağa kalkıp eğilerek selam verince kendimi cumhur başkanı sanmıştım. e suber.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daddy? - {HyunLix}
FanficFelix bir yetimhane çocuğuydu. Hyunjin ise hem kötü yoldan hemde şirketten para kazanan bir iş adamı... Peki ya Hyunjin Felix'i evlat edinmek isterse...? [Tamamlandı]