~ 🐢 ~
şuan Hyunjin'iminin işten gelmesini bekliyordum. cidden bazen çok geç kalıyordu ve bende onu özlüyordum.
aradığımda da 'toplantıdayım' diye mesaj atıyordu.
Hyunjin için çok güzel bir planım vardı. bl dizi izleyecektik! şimdi gelip bana zaten bir bl ficindeyiz demeyin boğazlarım sizi. o ayrı bu ayrı. biri saçma sapan birbirine yakışmayan iki adamın bakışmasıyken. bu taşşak-ul hyunlix fici
en sonunda beklediğim zil çaldığında ayağa kalkmış ve Hyunjin'e kapıyı açmıştım. biz sevgili olduğumuz günden beri kapıyı ona ben açıyordum. hani olur ya evli insanlar falan. kadın adama kapıyı açıyor 'merhaba bey geç içeri sana yemek yaptım' falan diyor. onun gibi bir şey.
"selam Lixie bugün çok yorucuydu" kapıyı açtığımda direkt konuşmuş sonrada üzerime atlayıp yanağımı öpmüştü.
"yemek yedin mi?"
"hayır"
"sipariş et bakim iki kilo lahmacun gömelim" kıkırdayıp yanağımı öptü ve konuştu.
"bazen içinden çıkan şeylere şaşıyorum"
~ 🐢 ~
"Hyunjin!! getir artık şu patlamış mısırı!" yatakta yatmış kucağımdaki bilgisayardan sevdiğim bl dizisini durdurmuş onun patlamış mısır getirmesini bekliyordum.
"geldim" dedikten sonra yanıma uzanmış ve örtüyü üzerine kadar çekip bilgisayarı kucağına koymuştu. bilgisayar mı olsam.
patlamış mısırları yiye yiye izliyorduk. ardından ben sıkılıp birden bilgisayarı kapatmış ve kaldırmıştım biten patlamış mısır kabınıda her hangi bir yere firlatmıştım.
Hyunjin bana doğru yatacak şekilde döndüğünde bende öyle dönmüştüm. üzerimizi örten battaniyeden kurtulup bacağımı beline atmış ve ona sokulmuştum.
"dizi sıkıcıydı" oflayarak dediğim şey ile saçımı koklayarak öpmüştü.
"hayatımız dizi gibi değil mi zaten Lixie?" dediği ile hiç birşey anlamamıştım. pekala onun beni evlat edinip beraber olması bazı insanlara pedofili gelebilirdi ama biz pedofili piçler değildik aramızda on yaştan az vardı. yani o yirmi altı ben on sekizdim
"öyle mi?"
"her neyse annem geliyor... bu yüzden bugün çok yoğundu şirket"
"baban?"
"benim babam bizi cidden ben çok küçük bir yaşta terk etti. nedeni ise annemin sarhoşken girdiği bir ilişki sonucu bir çocuğa hamile kalmıştı. İlk başta doğurmak istememişti ama babam ona küçük bir çocuğun hayatını bizim hayatımız gibi parçalamamasını söyledi. annem çocuğu doğurdu ama ondan sonra ise babam sadece bana bir mektup bıraktı ve birden çekip gitti annem çocuğu nereye bıraktı yada çocuk napıyor hiç bir fikrim yok aramızda bildiğime göre 5-6 yaş vardır. o yıllarda sonra annem bir birliğe katılmıştı kirli bir birlik. borsadan ve silah taşımadan milyarlar kazanmaya başladı. ondan sonra ise bir iş kadını imajı çizip emekli olduğunda herşeyini bana bıraktı. şimdi ise seni öğrendi ve şimdi gelmek istiyor, seninle tanışmak için" hızlı hızlı konuştuğunda hiç birşey anlamamıştım. pekala akp'ye basacağız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daddy? - {HyunLix}
FanfictionFelix bir yetimhane çocuğuydu. Hyunjin ise hem kötü yoldan hemde şirketten para kazanan bir iş adamı... Peki ya Hyunjin Felix'i evlat edinmek isterse...? [Tamamlandı]