~ 🐢 ~
(Yazardan)
Felix'in hayatı Hyunjin onu evlat edinene kadar -yada satın alana kadar- bu 2 ay içinde hiç bu kadar güzel olmamıştı.
Çoğu şey değişmişti. Mesela telefonu, Hyunjin ona yeni telefon almıştı. Eski olanından kurtulması gerektiğini çünkü eski bir model olduğunu söylemişti.
🐢
Flashback¹
Hyunjin işten eve gelmişti oldukça da yorgundu. Bebeğini çok özlemişti.
Eve adımını attığı an ve kapı kilindini açtığı an bebeğine seslenmişti."Felix"
"Hyung?"
"Ne demiştik Felix?"
"Peki peki"
Felix Hyunjin de yaklaşık olarak şuan da iki hafta kalıyordu. Ve yaş farkının fazla olmadığı için ona baba diyemezdi. Hyunjin de arzuladığı çocuğun ona hyung demesini istemediği için kendi ismi ile seslenmesini tercih ediyordu. Ne kadar Felix ağzından kaçırsada uyarıyor ve bundan bıkmıyordu.
Hyunjin salona geçmiş ve Felix'in onun arkasından gelmesini beklemişti.
Felix Hyunjin'in arkasından gelmişti ve yanına oturmuştu. Her zaman ki gibi -Hyunjin'in alıştırdığı gibi yani- Hyunjin eve ilk geldiği zaman yanına geliyor ve gününü anlatıyordu.
"Ee günün nasıldı"
"İyiydi de pek bir şey olmadı yeni konuya girdik ondan başka ilgi çekici bir şey yok"
Yalan söylüyordu. Bugün birisi Felix'in çillerine laf atmıştı. Ama Seungmin sağolsun çıkışta o çocuk çok iyi bir dayak yemişti. Büyük ihtimalle bir sonraki günde Hyunjin'i okula çağırırlardı.
"Güzel o zaman~ sana bir sürprizim var..."
"Neymiş o?" Felix elinde olmadan da heyecanlanmıştı.
Hyunjin ayağa kalkarak kapının önünde bıraktığı çantayı alıp Felix'e aldığı telefonu eline aldı.
Hyunjin ona bu telefonu daha önceden vermek istemişti. Ama küçüğünün ona alışmasını istiyordu.
Tekrar salona geçip ona meraklı gözler ile bakan küçüğünün kucağına fırlatmıştı telefonu ardından tepkisini görmek için karşısında dikilmişti.
Felix şaşkın gözler ile en yeni modellerden biri olan ve servet değerinde olan telefonlardan birinin şuanda onun kucağında olması ile şaşırmış sonrada mutlu olmuştu.
Mutluluğunu yansıtmak amacı ile ayağa kalkmış ve Hyunjin'in boyununa sarılmıştı.
Ne kadar kısa sürse de Hyunjin, küçüğü bir daha ona sarılsın diye bin tane telefon alırdı.
Flashback end¹
🐢
Telefonu dışında Hyunjin sayesinde giyiniş tarzıda değişmişti. Ve kendini cidden özgür ve daha güzel hissediyordu.
🐢
Flashback²
Hyunjin, Felix'e eski giysilerini getirmemiş ve ona kendisinin yenilerini alabileceğini söylemişti. Felix önce ne alacağını bilememişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daddy? - {HyunLix}
FanfictionFelix bir yetimhane çocuğuydu. Hyunjin ise hem kötü yoldan hemde şirketten para kazanan bir iş adamı... Peki ya Hyunjin Felix'i evlat edinmek isterse...? [Tamamlandı]