~ 🐢 ~
kapı üzerimize kilitlendiğinde ardından telefonuma bir sürü mesaj gelmeye başlamıştı.
açtığımda Seungmin'den bir sürü mesaj vardı.
seungmin - felix chat
twerk queen in my building:
bana bak Felixo odada biz bile yapmadik tamam mi?
eger ortaligi dagitirsan seni oyle bi sikerim ki hyunjinle yasadigin geceleri unutursun
siz:
o odada biz bile yapmadik tamam mi? ↓
oyleymis tamameger ortaligi dagitirsan seni oyle bi sikerim ki hyunjinle yasadigin geceleri unutursun ↓
bebegim o biraz zor ve bil ki bu odada oyle haz alicam ki...
offf senjn adinlada inlesem sinifta sen ders islerken duysan falanneyse ben hocamin odasinda manitle sikismece ceeek dirifdifdifdif stsi cekmeye gidiyorum kanka bakip azar misin yoksa kiskancliktan kudurur musun bilemem 😘😉👍
twerk queen in my building:
orospu evladi~ 🐢 ~
sohbetten çıkmış ve beni oturarak izleyen Hyunjin'e bakmıştım.
bir soyunmasını beklerdim.
telefonu bir yere fırlatıp direkt Hyunjin'in kucağına geçmiştim. bence aşırı eğlenceli olacaktı çünkü ders saatleri içerisindeydik. hyunjin ayısı içime füzesini soktuğunda büyük ihtimalle Chris hocamın çalışmayan ses sitemini tekleyecek bir inleme fırladı ağzımdan.
hyunjin ellerini belime koyup beni kendisine bastırdığında kucağında sürtünmeye başladım. aleti altımda yavaş yavaş büyürken oda okul formamı üzerimden çıkarıyordu.
sadece iç çamaşırım ile kalacak şekilde soymuştu beni. ay elliyor beni ay götümü elliyor ya buuu.
kucağında sürtünmeye devam ederken oda kısık kısık inliyordu.
dudaklarına kapandığımda dudaklarıma doğru kısık inlemesi hoşuma çokça gitmişti.
hala kucağındayken dudaklarımızı kısa bir anlığına ayırıp onun üzerindekilere odaklandım. düğmelerini çözerken aklıma gelen şeyle kendimi kucağından attım.
bunu yapmazsam net ölürdüm. ama yaparsam okuldanda atılabilirdim.
"hyunjin istediğimi yapabilir miyim?" sırıtıp ona yapacağımı düşündü garibim.
"tabii"
Chris hocanın masasının üzerindeki mikrofonu alıp okul sistemine bilgisayardan bağlayıp konuşmaya hazırlanmıştım. hyunjinde hiç itiraz etmiyordu.
"selam sevgili öğrenciler ben kimim inan bilmiyorum neyse amk biz taşşakları benim yüzümden havaya kalkan kocamla müdürün odasında fan fin fon yapacağız sizde evinize gidin işte bir günlük izinlisiniz" dedikten sonra Hyunjin'in bana bakışlarına göz devirdim.
resmen bana mal gibi bakıyordu.
ya banane içimde mi kalsaydı??
öğrenciler sorgulamadan eve gitmiştir diye düşünerek tekrar Hyunjin'in kucağına geçmiştim.
yani şahsen ben lavaboda sıçarken biri bana'aga biz burda sikişecez çık' deseler çıkarım. herkese benim kafadan lazım.
sonunda Hyunjinle gereksiz fazla öpüşüp soyunduktan sonra günlerdir yapmadığımız için biraz heyecanlıydım.
"deliğim küçüldü" dudak büzerek konuştuğumda kıkırdadı.
ardından iki parmağını birden içime soktuğunda çığlık attım.
ay öğrenciler gitmiştir değil mi?
"sus"
"sustur" herhalde beni ciddiye alıp direkt parmaklarını içimden çıkarmış ve beni sülük gibi kucağından itmişti. lan-
oturduğu yerden bacaklarını aralayıp bedenimi bacakları arasına kıstırdı.
diz çökerek ellerimi baldırına koydum. önce sıktım ardından oralara öpücükler kondurdum.
"oraya değil" gözleri ile şişmiş ve kalkmış aletini işaret ettiğinde omuz silkip baldırlarını öpmeye devam etmiştim.
benim alışkanlığımdır sulu sulu öpmek. bir keresinde de jisung'u sırf sulu sulu öptüm diye Hyunjin sikmişti (gerçek!!!)
şuanda da baldırlarını sulu sulu öpüyordum. hatta bir ara tükürmüşte olabilirim çünkü kafamı tutup baldırına bastırdı ölüyordum!
sonunda aletine gittiğimde tekrar inleyip beni oraya bastırdı.
"ya Hyunjin mal mısın düzgün saxo da çektirmiyorsun"
"pardon" vallahi bu çok kibardı ya. ama sadece konuşurken.
iş sikiş hayatımıza geldiğinde hard tavrını takınıp aynı olan anamızı sikiyordu. şaka.
aletinin başını ağzıma aldığımda tükürüğümde boğuluyordum neredeyse.
aletini ağır ağır emdiğimde can çekişir gibi bir ses çıkarmıştı.
saçlarımdan tutup zorla ona bakmamı sağlamıştı. göz göze geldiğimizde acı çeken ifadesi bir tebessüme dönüşmüştü.
"bana bakmanı istiyorum" dediği şeyle ağzımdan garip bir gülme sesi çıkmıştı.
ardından ağzımdan çükünü çıkarıp gülmeye başladım.
"PUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAH!!"
"feli-"
"MANYAK YA PUAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA!!"
"noluy-"
"PIS FANTEZILI YA PUAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAH!!!"
"resmen beni ciddiye almıyorsun Felix"
"ne PUAHAHAHAHAHAH!!" ben kendimi yere atarak gülerken oda yerdeki giysilerini giymeye başlamıştı. lan-
resmen giyinip çıkmıştı. BENI BURADA YALNIZ MI BIRAKMIŞTI??!
-
😨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daddy? - {HyunLix}
FanficFelix bir yetimhane çocuğuydu. Hyunjin ise hem kötü yoldan hemde şirketten para kazanan bir iş adamı... Peki ya Hyunjin Felix'i evlat edinmek isterse...? [Tamamlandı]