Híresztelés és szóbeszéd

206 17 0
                                    

<Harry szemszöge>

Harry másnap kipihenten ébredt, majd nagyot nyújtózott. Kiment az erdőbe szedett pár bogyót, meg gombát és növényeket, amikről tudta, hogy ehetők.

Miután ezeket összeszedte megevett egy konzervet és lekvárt csinált a gyümölcsökből. Utána fát gyűjtött majd elment sétálni a Fonó Soron. Ahogy ment az utcán izgatott suttogást hallott.

-Hallottad, hogy a szomszéd gyerek megölte az apját, tudod a fura nevű zsíros hajjal? -hallotta, ahogy egy fiú halkan beszél barátjával.

-Micsoda? Tényleg? Persze mindig is sejtettem, hogy tesz majd valamit, szerintem teljesen gyogyós.

Így folytatták a fiúk a beszédet. Harry tudta kiről beszéltek, de egyáltalán nem tudott róla, hogy volt tanára ilyet tett fiatalon. Amikor hallotta apjával veszekedni, tudta milyen kapcsolatban lehet vele, de egyáltalán nem tudta elképzelni, hogy a fiú megölje rokonát. Akármilyen szörnyű is volt a gondolat, hogy az ifjú férfi gyilkossá lett, mégsem hibáztatta őt. Amióta látta az emlékeit nem tudta őt hibáztatni. Megértette, hogy milyen nehéz élete is volt és most megismert egy darabot ebből.

Ezután úgy döntött elmegy az abszolútra enni egy cukrászdában. Amikor odaért ott is mindenhol a Pitonról szóló híreket hallotta. Gondolta, hogy a család elsőnek a varázslótársadalomhoz fordult és csak véletlen szivárgott ki apja halála.

Ez kicsit visszafogta felkelése óta meg lévő jókedvét, de semmi sem tudta eltüntetni azt. Kiváncsian vándorolt, miközben a kirakatokat nézegette. Összehasonlította őket azzal, amit a 'jövőben' látott. Látta, hogy egyes boltokban dolgozó emberek itt még nem dolgoztak ott és voltak új arcok is. Éppen ezen gondolkozott a fiú, amikor eleredt az eső. A fiú behúzódott egy cukrászdába, amíg az eső tartott. Utána amikor kiment meglátta magát egy pocsolyában. Amióta ideért nem borotválkozott, de rájött, hogy meg kell változtatnia a külsejét. Szóval elment levágatni a haját egy érdekes, új stílusban, szakállát leborotváltatta és a felismerhetetlenség kedvéért befestettette a haja végét pirosra és egyik fülét ki is lövette, amibe egy rózsás fülbevalót szerzett. A nagy átalakulás közben egyszer sem állt meg vagy nézett különösebben tükörbe. Amikor elindult haza és kiért az utcába meglátta magát egy kirakat ablakán.

Majd meglepetten felkiáltott...

----------------

Bocsánatot kérek, hogy ilyen sokáig tartott megírni, elég sűrű hetem volt és a jövő hét 3 napján a szünet előtt még két témazárót kell írnom. De, azért remélem majd lesz időm hozni nektek részeket. Bocsi a lehagyott végekért, de nem tudok mindig befejezést írni nekik, mert túl hosszúnak érzem az írás idejét, de remélem tetszik! Sziasztok! 

Észrevett helyesírási hibákért, elírásokért, vagy nyelvhasználati javaslatokért írjatok, átjavítom.

Élet a magány után BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now