Iskolakezdés

207 16 0
                                    

Harry este nehezen, de elaludt, de csak 4 órát sikerült aludnia. A legtöbb időt végiforgolódta és már 9 óra volt, a vonat pedig 11-kor hagyta el az állomást. Harry nagyot nyújtózott.

Ezután kezdődhetett a reggeli kapkodás...

Mivel a fiú régóta felkészült az útra, így nem az utolsó pillantatban kellett elpakolnia mindent, de azért izgult. Rekordsebességgel zuhanyzott le, mosott fogat, majd borotválkozott és fésülködött. Finom édes illatú parfümmel befújta magát, hogy jó illatú legyen, amikor összefut Pitonnal. 

A dolgokat, amiket még nem tett el gyorsan eltette a táskába. Cosmot betette a kalitkájába, ahol békésen elaludt. Eltett még pár ruhát, pennát és tintát, láthatatlanná tévő köpenyét és a tekergők térképét. Ügyelt arra, hogy első évében kapott jegyét is eltegye, ha netán kellene. Utoljára még eszébe jutott, hogy a seprűt elfelejtette és azt is besuvasztotta a tértágító bűbájjal ellátott táskába.

 Ezután kiment, lekicsinyítette a sátrat és azt is összeszedte, majd óvatosan körültekinttet, miután látta, hogy nincs senki a közelében, megszüntette a varázslatokat és útra is indult.olt nála mugli pénz, így taxival ment.

~10:54~

Harry elérte a King's Cross pályaudvar kijáratát, majd gyorsan végigvágott az épületen, amíg el nem érte a 9 3/4 vágányt, amint meglátta nosztalgia és kellemes borzongás fogta el. Örült, hogy most békében átkelhet a kapun, ami a két világot elválasztja egymástól. Körülnézett, hogy figyel-e valaki, majd mikor megbizonyosodott róla, hogy nem lát senkit átrohant a téglafalon. Ezután meglátta a Roxfort Expresszt, de nem volt ideje a szép emlékek felidézésére, mert már csak pár perc volt az indulásáig. Harry felszállt a vonatra, majd keresett egy kupét, amilyen szerencsés megtalálta azt, amelyikben apja ült barátaival. Kinyitotta az ajtót majd megszólalt:

-Leülhetek hozzátok? -tette fel a kérdést bizonytalanul a fiú.

-Persze, gyere! -szólalt meg Remus.

-Harry vagyok. -nyújtotta ki a fiú előre a kezét. -Harry Day.

----------

Elkészültem ezzel a résszel is. Tudom, hogy rövid. Most, hogy két könyvön dolgozok folyamatosan kicsit lassabban fogok haladni, de remélem, azért megfelelő a tempó. Lehet, hogy a részek is rövidebbek lesznek, de azért igyekszem tartani. Meg szeretnélek kérni mindenkit, hogy írjon kritikát legyen az jó vagy rossz, nem számít. Szívesen tanulok másoktól és új dolgokat és szeretnék javítani a stílusomon, azért, hogy élvezhetőbbé váljon számotokra az olvasás. Szóval írjatok kritikát! Köszi!

Élet a magány után BEFEJEZETTOnde histórias criam vida. Descubra agora