"Ajkaid elbűvölőbbnek hatottak, mint bármi más eme világon"
A laktató étkezés után Harry felment Perselusszal a közös szobájukba, ahol sokáig beszélgettek.
-Hogy fogjuk elmondani anyunak? -kérdezte suttogva, majd inkább egy pálcalegyintéssel becsukta az ajtót.
-Szerintem nem kell elmondani, egyszerűen csókolj meg valamikor itt a folyosón, amikor éppen feljön az emeletre. -javasolta a fiú.
-Jó ötlet! Akkor nem kell magyarázkodni az érzéseinkről, mert egyértelműek lesznek. -kapott az ötleten. -Akkor gyakoroljunk előre! -mondta huncutan, majd közelebb ült az ágyon.
Harrynek nem is kellett több, rögtön Perselus ajkaira tapadt, aki elmélyítette a csókot. Nyelve utat tört a fiú szájába és hevessége miatt alig jutott levegőhöz. Harry lihegve tolta el magától, hogy mellkasánál meglökve az ágyra fektesse és tovább csókolja. Perselus kezével elkapta a fiú csípőjét és ágyékát a másikéhoz préselte, mire egyszerre nyögtek fel. A másik testét továbbra is szorosan tartva elkezdett alatta dörgölőzni hozzá, ami őrjítően hatott a fiúra.
Szerelmének haját megragadva folytatta nyelvük csatáját és szégyentelenül nyögdécselt rajta. Most viszont megállt és hirtelen már ő volt felül. Testével továbbra is erősen nyomult tovább, a most már mindkettejüknek megkeményedett ágyékát kényeztetve. Ahogy haladtak a csúcs felé, úgy lett a fiú egyre hangosabb, ezért Perselus egy hangszigetelő bűbáj segítségével megoldotta a problémát.
A bűbáj biztonságában még hangosabbak lettek. Harry szinte már visított, ahogy izgalma egyre nőtt. A testük által keltett nedves hangok nadrágon keresztül is nagyon hangosak voltak, ami egy gepárd sebességével hajtotta őket a beteljesülés felé. Harry érezte, hogy közel a vég, ezért ő is mozgásba lendült, Perselus pedig egyre növelte a tempót.
Végül a fiú teste megremegett és elgyengülve adta át magát az orgazmus mámorának. Egy nagy lökéssel Perselus is követte őt és együtt nyöszörögve, egymás testébe kapaszkodva lettek egymáséi.
Miután némileg magukhoz tértek Perselus egy varázslattal megtisztította magukat, majd felült az ágyon és Harryt átölelve élvezte orgazmusa utóhatásait. Kezével végigsimított szerelme mellkasán, aki arcára gyors puszit nyomott.
Pár perccelg később egymás karjaiban fekve érte utol őket az álom.
~3 órával később~
Perselus nyúzottan ébredt fel álmából. Vállát teljesen elaludta és fájdalmasan masszírozta azt, miközben felült. Szerelme már nem volt ott mellette, ezért elindult a földszintre. Lent a fiút anyjával találta és együtt vacsorát főztek.
-Szia Perselus! -vette észre először Harry. -Jól aludtál?
-Fáj a vállam, de tűrhetően vagyok. -mondta álmosan. Harry minden gondolkodás nélkül odament hozzá, megfordította és körkörösen masszírozni kezdte az említett területet. Ezzel nem is lett volna baj, ha Harry nem simul hozzá olyan gyanúsan közel és nem csinálja fájdalomcsillapító akcióját olyan nagy beleéléssel.
Oldalra fordulva anyja érdeklődő pillantását látta maga előtt.
-Fiúk, nem akartok elmondani valamit? -kérdezte most már mindent abbahagyva.
-Öhhh...anya....én... -kezdte Perselus. -Meleg vagyok. -mondta ki végül.
-Kedvesem, ezt eddig is tudtam, valami másról nem szeretnél beszélni? -faggatta tovább.
-Ja...igen. -mondta lehajtott fejjel. -Harryvel járunk és azért akartam, hogy velünk töltse a szünetet, mert el akartuk mondani a kapcsolatunkat. -mondta félénken.
-Mióta?
-Már pár hónapja tart. -szólalt meg most először Harry.
-És jól bánik veled?
-Igen. -mondta Perselus.
-Nem te butus, Harrytől kérdem. -mondta, mire a fiú felnevetett Perselus pedig elpirult szégyenében.
-Oh.
-Igen, nagyon boldog vagyok mellette. -válaszolta a fiú, majd Perselus derekát átölelve hozzábújt.
-Akkor reménykedem benne, hogy sokáig ilyen boldogok maradtok. -Perselusnál itt lett túl sok és örömében sírva anyja ölelő karjaiba rohant. -Harry, levennéd a levest a tűzről? -kérte, miközben zokogó fia haját simogatta nyugtatóan. A fiú rögtön cselekedett a kérésre és tovább nézte az anya-fiú párost. -Minden rendben kicsim. -suttogta.
Ahogy Harry szerelmét nézte neki is csak egy gondolat volt a a fejében: meg akarja ölelni. Ő is érezni szeretné a másik forró testét. Addig akarja magához szorítani a másikat, míg minden problémájuk meg nem oldódik és még annál is tovább. Amikor a fiú kibontakozott anyja karjaiból Harry rögtön odafutott hozzá és szorosan átölelte. A magasabbik csak meglepődötten nézett anyjára, aki egy vállrándítással intézte el az ügyet.
Perselus fejét a fiú vállgödrébe temette és szipogásával tudtára adta, hogy milyen sebezhető is pillanatnyilag. Harry a másik haját simogatta remegő kezével. Az ölelést végül hosszú percek után Perselus szakította meg és vállánál megfogva tolta el a fiút, hogy a szemébe nézhessen. Mikor nem látott mást, csak tiszta szeretetet és meghatottságot finom csókot lehelt ajkaira.
-Szeretlek Harry. -húzta újra magához.
-Én is szeretlek Perselus. -viszonozta a gesztust.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Élet a magány után BEFEJEZETT
ФанфикA Végső Ütközet után járunk pár nappal. Tonks, Fred, Lupin és Piton is halott. Harry megtudta az igazságot Pitonról és próbál kieszelni egy módszert, hogy újra láthassa és beszélhessen vele. Vajon sikerül újra legalább egy percre látnia őt? Vajon ug...