Bir Küçük Yemek Meselesi 2

7.6K 105 52
                                    

Merhabalar,

Bu bölüm tamamen +18 o yüzden rahatsız olanlar direkt atlayabilirler.

Okulda, işte olanlara olsun özellikle bu uyarım, alev ateş bir bölüm oldu :)

Yazarken gidip yüzüme soğuk su vurduğum bir Sadi sahnesi var bakalım bulabilecek misiniz.

Bu bölümler en az okunan bölümler oluyor genelde, ilk defa da bu kadar uzun bir yetişkin içerik yazdım ve bu bölüm proof-read değil o yüzden arada yazım hatalarımı gelip düzelteceğim, kusuruma bakmayın.

Umarım beğenirsiniz, iyi okumalar!

**********************************************

Önceki Bölüm

Kadının baldırlarına koyduğu elleriyle kaldırdı Songül'ü kucağına Sadi, tekrardan dudaklarını buluştururken.

Kısa sürede paylaştıkları yumuşacık öpücüklerden değildi bu. Songül'ün alt dudağını içine çekti, kadının inlemeleri salonun duvarlarında yankılanırken. Sonra dili buldu kadının dilini. Sert öpüşmelerine dişlerini çarpışmaları eşlik etti.

Songül sertçe asıldı Sadi'nin saçlarına, dudaklarında çıkan inlemeyle başını geriye attı Sadi.

Güç sarhoşuydu Songül. Koca 7Emin'i, herkesin önünde düğme iliklediği Sadi Hoca'yı bu hale getiren oydu.

Sadi meşhur belgesellerindeki yırtıcı hayvanlar gibi kıstı gözlerini karısına bakarken. Dudaklarını tekrar buluştururken hızla kadının sırtını Songül'ün odasıyla salon arasındaki duvarın köşesine yasladı.

**********************************************

Duvarın soğukluğunu hissetti teninin sıcaklığında Songül. Sadi'nin geniş bedeniyle duvar arasında sıkışmasına kocasının adını inleyerek karşılık verdi adamın dudaklarına doğru. Çölde vaha bulmuşçasına gezindi dudaklar dudakların üzerinde.

Sadi'nin elleri Songül'ün beline toplanan elbisesinin açık bıraktığı baldırlarında gezindi, kadının kalçalarını sıkıp kendine bastırmadan önce. Aralarında bir milim bile kalmasına tahammülü yoktu.

Sadi karşısındaki kadının boynuna indirmek istese de öpücüklerini izin vermedi elbisenin yüksek yakası. Bunun yerine vücudundaki bütün kanı barındıran sertliğini Songül'ün bacaklarının arasına ittirdi.

Songül'ün kalçaları eşlik etti Sadi'ye elinden geldiğince. Adamın sertliğini, sıcaklığını kendi ıslaklığıyla buluşturmaktan başka hiçbir düşünce kalmamıştı aklında.

Sadi'ye ihtiyacı vardı. Sadece bacaklarının arasında hissettiği boşluğu doldurması için değil, günlerdir üşüyen ruhunu ısıtması için de.

Songül'ün kendinden geçmiş bir şekilde adamın kalçalarına kendini bastırmaya çalışması nasıl mümkün olduğuna inanamasa da daha çok sertleştirdi Sadi'yi.

Karısının sırtını ayırdı duvardan, Songül'ün elleri tekrardan boynuna dolanırken. Songül'ün odası en yakın kapıydı, dudaklarının hareketini yavaşlattı eliyle kapının kolunu bulmaya çalışırken.

Bu ufak ara Songül'ün beyninin içindeki istek bulutunu az da olsa dağıttı. Kontrolü ele alması gerektiğini düşündü. Sadi'yi yalvartmak, aşkını, arzusunu bedeniyle görmek istiyordu. Adamın öpüşünün, dokunuşunun yalan olmadığını bilmeye muhtaçtı.

Dudaklarını kapıyı açmaya çalışan adamın boynuna yöneltti Songül. Aylardır aklından çıkmayan boyunda ıslak öpücükler önce adamın kulağının arkasına çıktı sonra saçlarına asılarak yer açtı kendine orada.

Bazı Küçük MeselelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin