Sinirli Kerem

150 9 0
                                    

Epey bir uzaklaştığımı farkettim oradan. Fakat öfkem hala tazeydi. Her an birini öldürebilir cinsten.

Önümü kesen çocuğun lafları birden beni durdururken o elini duvara yaslamış bana bakıyordu .

" Sen benden de sinirli çıktın kumral kız " gülüşleri kulak yırtan cinstendi.

" Ne saçmalıyorsun sen!? "

" Tamam tamam Kerem yok karşında sakinleş biraz. " evet bu gece içimde biriktirdiğim yarım zehiri de bu çocuğa akıtsam fena olmazdı sanki?

" Kimsin ve benden ne istiyorsun!? "

" Hımm kısa kes diyorsun, peki o halde Keremin benden başka düşmanı olduğunu görmek beni şaşırttı açıkçası. Ama mutlu etti seninle çok güzel planlarım var "

Dediğinde seninle hiç uğraşamam tarzında bakış atıp yürümeme devam ettim. Cidden böyle şeylerle uğraşmaya mecalim kalmamıştı. Sonuçta Kerem beni düşmanımsa demin ki çocukta benim düşmanımdı.

Çocuk inatçı biri olacak ki bir iki adım kolumu kendine çekti. Adım atmamı engellerken yeniden nefes alıp konuşmaya başladı

" Konuşmam daha bitmedi ufaklık "

" Kes sesini ya! Seni gram dinlemek istemiyorum anladın. Hadi çekil yolumdan zorluk çıkarma. "

" Yemin ediyorum işimi bu kadar kolaylaştıracağın aklıma gelmezdi. Biraz daha bağır hadi Kerem gelmek üzeredir. "

Dediğinde bir şey anlamasam da bağırmaya devam ettim.

" Hey kolumu bırak ahmak! Amacın ne senin? "

Daha konuşmasına başlamadan birisi onu benden çekip yumruk yumruğa dövmeye başladı. Neler olduğunu anlamadan bir kol beni sürüklemeye başladı. Çocuktan biraz uzaklaşırken kolumu hızla çekip

" Eşkiya mısın sen? " dediğimde dudakları kıvrılan Kerem yeniden kolumu tutup sürüklemeye devam ederken

" Sen insanı katilde edersin, eşkiya da. O çocuğu bir daha görürsen çıkmaz sokak bile olsa koşmaya başlayacaksın tamam mı? "

" Şimdi de kabadayılık mı!? " dediğimde sanki neşesine neşe katmışım gibi güldü.

" Gerçekten zor olduğun kadar komik bir kızsında. " dediğinde beni sürükleyerek nereye getirdiğine bakmaya fırsat bulamamışken birden durduk. Doğa arabayla yanımıza yaklaşırken kapıyı açıp beni içeri fırlattı. Abartmıyorum sanki bir oyuncakmışım gibi fırlattı. Zaten toplasan 45 kilocuk bir kızım. Üflesen uçardım zaten atmana gerek yoktu!

O da Doğanın yanına otururken konuşmak için ağzını araladı o esnada aynadan bana bakıyordu. Bense ölümcül bakışlarımı ona yolluyordum.

" Senin bu arkadaşın hep zoru mu sever Doğa? " dediğinde hıh diye bir ses çıkardığımı duyan olmamıştı.

Doğa da gülmeye başlayarak bana baktı. Daha sonra Kereme dönüp

" Uğraşma lan arkadaşımla " diye gülerken ben onlardan çoktan sıyrılıp dışarıyı izliyordum.

Doğa arabayı bizim evin önüne park ederken birden bana döndü

" Canım ben bi gelmişken heline bakayım. Keremde beni sizin evde beklese olur mu? " derken kedi bakışı atıyordu. Bu bakışa dayanamadığımı biliyordu. Fakat Keremi evime falan almayacaktım.

" Burada beklesin işte. Bizim evde ne yapacak? " sinirli bir sesle dediğime emin değildim fakat Kerem gülümseyerek

" Ama ben burada yalnız başıma korkarım " derken demin Doğanın yaptığını taklit ediyordu. Gerçekten çok çocuktular!

" Off! Gerçekten çocuk gibisiniz ya " dediğimde arabadan inmiştim. Doğa da onu eve alacağımı anlayarak Keremi yanıma doğru itti. Apartmanın içine girerken Doğa Kereme

" Yaramazlık yapma pisicik " dediğinde ölümcül bakışlarla Doğaya bakarken

Hadi ben kaçtımm

Diyerek Helinin açtığı kapıya doğru girdi.

Ben sinirli bir şekilde kapıyı açarken ona elimin ucuyla geç işareti yaptım fakat o
Önce bayanlar deyip elini uzatınca gözlerimi devirip içeriye girdim. Arkamdan o da girince kapıyı kapattı.

Kendi eviymiş gibi koltuğa oturdu. Daha sonra bana dönerek

" Eviniz çok şirinmiş " dediğini duyduğumda teşekkürler diye mırıldandım.




PAPATYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin