1. Prolog

14.4K 211 11
                                    

Taylor Jennifer

Intru în clasă. Era luni. O zi ploioasă de toamnă.

În clasa băieți se adunau în mici grupuri și râdeau pe seama altora. Iar fete vorbeau despre noutățile adunate pe timp de weekend și bârfe.

Mă așez în bancă și îmi scot cărțile. Avem matematică, cea mai penibilă materie posibilă.

- Ai auzit că o murit profesoru de mate,de infarct? Spune Adda, o țipă înfocată, care porta numai haine scurte și mulate. Vedeta clasei și cea mai arțăgoasă fată pe care am cunoscut-o vreodată.

- Serios? Când? Spune prietenă ei Zoe.

- Vineri trecută, spun alți că nu și-a luat medicamente de ceva vreme. Soția lui îl plânge acum, spune Adda amuzată.

- Cred că plânge de fericire, cine ar plânge după un bărbos de vro 45 de ani? Râde Zoe.

- Sincer. Era și enervant. Spune o fată din grup.

- Ați auzit că vine unul frumușel și tânăr? Spune Adda iar tonul ei pare foarte vioi.

- Cine? De unde? Serios?

- Da,fată! E tânăr cu muschi, tocmai ce a intrat în învătământ. Ce păcat că azi nu vine la oră. Spune ea bofunflându-se. Oricum e foarte hot.

Adda a avut dreptate,la ora de matematică nu am făcut altceva decât să stăm degeaba. Nu a venit nimeni la oră. Restul orelor nu am mai auzit nicio bârfă de la fetele din spate.

Au trecut orele iar la ieșire din liceu mă așteptă Lucas, fratele meu mai mare cu un an decât mine. Era o obișnuită să mergem împreună spre casă chiar dacă nu vorbeam. Lui nu îi plăcea să pălăvrăgescă. Am mers spre casă cu căștile în urechi.
Ajunsă acasă m-am pus extenuantă în pat așteptând ziua următoare.

Va urma...

My Math Teacher 🔞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum