2. The new teacher

10.5K 173 6
                                    

Taylor Jennifer

Pe săptămână aveam doar 3 ore de matematică. Azi era marți iar a doua oră aveam matematică.

Am așteptat oră asta curioasă dacă e adevărat ce spuneau fetele.
Se sună de oră. Ne ridicam în picioare și salutăm noul profesorul. Se uită prin clasă iar după face un semn scurt pentru a ne așeza.

- Bună ziua dragi elevi ai clasei a 12- a, eu sunt noul profesor de matematică, Sebastian Mayson.

Se așează pe catedră unde pune și catalogul.

- Aș vrea ca fiecare elev să spună câte ceva pentru a ne cunoaște mai bine și pentru a ne înțelege bine pe parcursul acestui an. Mai aveți un an de liceu și sper să fie unul cât mai frumos. Să începem de la tine. Se uită la o colegă din prima bancă care se prezintă cu politețe.

- Sunt Erika Smith, am 17 ani și îmi place să citesc, spune și se așază la locul ei.

- Încântat de cunoștință! Spune profesorul.

Urmează și ceilalți elevi iar eu și celelalte fete din spatele meu suntem ultimele.

- Eu mă numesc Adda Lotex, am 18 ani, spune fata din spatele meu.

Urmează și celelalte prietene ale sale iar apoi eu.

- Și ultima persoana rămasă. Cum te numești? Spune profesorul și își ațintește privirea spre mine.

- Mă numesc Jennifer.

- Tot numele te rog. Spune profesorul și își încrucișează brațele la piept,interesat.

- Jennifer Taylor, 18 ani.

- Încântat!

- La fel! Spun eu și mă așez pe scaun.

- Acum că s-au prezentat toți,aș vrea să faceți niște exerciții din manual în ultimele minute rămase. În liniște vă rog.

După câteva minute aud vocea Addei din spate meu.

- Ce bine mi-ar sta sub el. Spune ea rânjind cu gura până la urechi.

- Nu și-o trage cu oricine,am auzit că prea este interesat de fete. Spune o fată care face o față dezamăgită.

- Tu chiar crezi asta? Crezi că un bărbat cu mușchi și înalt nu și-ar trage-o cu mine? Spune ea nervoasă. Am să îți demonstrez! Spune ea intrigată.

Adda ridică mână iar profesorul o observă.

- S-a întâmplat ceva domnișoară Lotex?

- Ați putea veni să îmi explicați un exercițiu? Nu îl înțeleg. Spune Adda cu o voce pițigăiată care îmi provoacă dureri de cap.

Profesorul se ridică. Adda îi face cu ochiul prietenei sale, Zoe.

Mă uit în caiet când trece pe lângă bancă mea. Îi simt privirea pentru câteva secunde, așa că mă concerteze pe exerciții, fără să îmi ridic privirea.

Ajunge la bancă Addei și îi aud șoptind. Mă uit cu coada ochiului la mână Addei care coboră spre pantăloni lui. Profesorul îi pune ușor mână pe bancă și zâmbește.

- Ai înțeles? Spune el și se uită la ea.

- Mulțumesc! Spune Adda agitată.

Profesorul se duce spre catedră așezând-se pe scaun.

O aud pe Adda cum înjură printre dinți,frustrată. Zâmbesc la auriul vorbelor ei,dar zâmbetul îmi dispare instant când văd privirea profesorului care se uita în sufletul meu.

La terminarea orei profesorul se ridică de la catedră.

- Mâine am să vă testez competențele. Am să vă dau un test pe care am să îl trec în catalog.

Aud niște voci dezamăgite,iar apoi ne strecurăm pe holurile liceului.

- Ți-am spus că nu ai să reușești! Îi spune una dintre fete Addei.

- Taci dracului din gură!

Merg până la magazinul de lângă școală pentru a îmi lua ceva de mâncare.

Orele s-au scurs pe nevăzute.

Ajunsă acasă mă apuc de învățat la câteva materii. Mâine am 3 teste și vreau să iau note cât mai bune.

Extenuată după câteva ore de învățat mă pun cu capul pe birou în speranța unei pauze, dar aud vocea mamei care strigă:

- Jenny! Vino puțin! Am o surpriza pentru tine!

- Imediat mama! Strig pentru a fi auzită.

Mă ridic cu lene de la birou.

Mă duc spre mama care avea câteva pungi de la cumpărături.

- Tocmai ce am venit de la cumpărături! Spune ea cu zâmbetul pe buze. Ți-am luat ceva frumos, sper să îți placă! Spune ea veselă.

Deschide o cutie în care se afla o rochie frumoasă albă lăptos.

- Îți place? Spune mama

- Da,mama. E superbă! Spun cu entuziasm

- Du-te și probează-o! O să îți stea superb!

Mă duc la baie și o probez. Îmi accentua sânii. Era foarte bună pentru o petrecere.

I-o prezint și mamei care spre surprinderea mea era în extaz.

- Ești o zeiță! Spune și mă îmbrățișează. Ești minunată scumpo.

- Îți mulțumesc mamă. Este chiar frumoasă!

- Ai putea să o porți mâine la școală.

- La școală? Dar...

- Da,știu. Dar îți vine foarte frumos cred că celorlați o să le placă.

Față ei strălucea nu aș vrea să o întristez așa că accept cu zâmbetul pe buze.

- Bine mama, dacă zici tu.

- Te iubesc,puiul meu!

- Și eu te iubesc mamă!

Mă duc în camera mea unde mă schimb în pijamale. Îmi pregătesc ghiozdanul pentru mâine și mă pun în pat. Mâine mă așteptă o zi grea.

Va urma...

My Math Teacher 🔞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum