Mayson Sebastian
Era duminică seara împreună cu Jennifer stăteam în bucătărie și pregăteam cina. Afară soarele apunea încât peste câmpie. Jennifer discuta despre noile ei achiziții cu privire la ultima zi de liceu fiind mâine. Mânca roșiile cherry pe care trebuia să le adaug în paste dar nu mă deranja atât timp cât o priveam mâncând.
- Polaris zicea că o să meargă la ora 9 la liceu. Dar eu vreau să merg la 10 ca pot dormi mai mult. Spune ea și ia încă o roșie din bol.
- Somnorasa mea. Îi spun zâmbind iar ea râde. Iar îi privesc inocentă din zâmbet și îmi vine să o adâncesc din nou în cearceafurile mele.
- Tu la cât ai să mergi la liceu. Domnule profesor. Spune ea zâmbind.
Domnule profesor.
Ador să îmi spună după porecla asta.- Nu știu. După program. Spun eu și îi pun în farfurie pastele. Iar apoi îmi spun și mie și începem să mâncăm.
După ce savurăm cină împreună adormim uitandu-ne la un film ales de ea.
--->
Dimineață se afișa deja peste oraș cu razele ei. M-am trezit și stăteam și îmi priveam somnoroasa. Cu părul ei brunet pe pernă și ochii aceia negri acoperiți de pleoape. M-am ridicat din pat în cea mai mare liniște și mi-am făcut un duș iar apoi m-am îmbrăcat într-un costum.
I-am lăsat un bilet iubitei mele, Jennifer pe noptieră și am pornit spre liceu. Vremea era puțină răcoroasă dar se simțea din aer venirea primăverii iar asta mă încânta. Nu îmi plăcuse vara niciodată dar zilele astea de la început de vara îmi o energie încântătoare.
Ajuns la liceu merg la cancelarie și semnez câteva fișe iar apoi merg în biroul meu pentru a-mi aranja câteva lucuri. Festivitatea începea la 10:30. Fiecare clasa trebuia să își prezinte "conducatorul" iar apoi acel/aceea trebuia să spună ceva despre școală. Un beneficiu.
Jennifer tocmai mi-a tastat un mesaj când m-am așezat pe scaunul biroului meu.
- Bună dimineața! Mulțumesc pentru bilet ești foarte drăguț.
- Cu drag, domnișoară mea.
Am închis telefonul când în birou își făcuse prezența doamna de engleză.
- Bună dimineața! Îi spun ei.
- Bună dimineața, domnule director.
Orele au trecut iar când am terminat toate dosarele și foile de încheiere a anului am avut și eu libertatea de a mă duce să îmi văd prințesă dar înainte de asta trebuia să îmi fac scopul și să dau un mic discurs de încheiere a anului.
- Bună ziua tuturor. Elevi, profesori și părinți ca încheiere a anului...
Gândurile mele se răsturnat prin cap. Jennifer. Nu o vedeam pe Jennifer. O cautam cu ochii printre miile de adolescenți dar nu o zăresc. După ce am terminat discursul am fost întâmpinat de aplauze.
A trebuit să rabd ceva timp pentru că trebuia stau sa prezint clasele și profesori susținători. Bla bla bla chestii de director. Când într-un final s-a terminat totul am pornit spre ușă liceului dar brusc o văd. Mergea spre sală ei de clasa. Și nu pot să îmi scot din mine mersul ei pe tocuri chiar dacă era cu spatele. Rochia ei roșie cu o despicatura ce aproape i se vedea interiorul coapsei. Stau și o admir dar nu observ că și ea mă privește pe mine. Zâmbind cum numai ea o poate face.
Vine spre mine ca o pisică iar eu o prind îmi brațe și îi sit parfumul ei.
- Mergem? Îi spun eu. Am o surpriza pentru tine.
- Tu ești surpriza mea. Îmi spune ea.
Nu-I răspund ci o sărut pe buze apăsat nelăsând-mi de oameni care ne-ar putea vedea.
O conduc spre mașină și mă pregătesc pentru cea ca i-am pregătit.
Taylor Jennifer
Pornim spre surpriza pe care mi-a pregatit-o Sebastian.
Trecem printr-o pădure iar apoi printr-un pod. Oprește mașină și apoi îmi spune.
- O să avem ceva de mers dar nu îți fă griji. Spune și iasă din mașină.
- Atât de frumos! Spun eu și cobor din mașină.
- Chiar este! Spune el
- Eu vorbeam de tine. Spun și râd.
Vine spre mine și mă sărută.
Drumul pietros pe care mergem îmi împiedică mersul din cauza tocurilor dar nu durează decât câteva secunde ca Sebastian să își dea seama. Mă i-a în brațe și mergem ceva timp așa. După ajungem la destinație și mă dă jos din brațe.
Îi mulțumesc și apoi încep să admir priveliștea. Era foarte frumos până când îmi aud numele.
- Jennifer Taylor. Spune Sebastian și eu îmi întorc fața spre el.
Și atunci văd adevărată priveliște.
Îl văd pe Sebastian îngenunchiat la picioarele mele.
- Vrei să fi soția mea? Spune el și văd din mică cutiuță pe care o deschide un inel. Nu m-a interesant forma sau culoarea inelului. În câteva secunde eram lângă el entuziasmată.
- Da. Da, vreau să fiu soția ta. Spun și el mă sărută.
Deasupra noastră trece un avion care împrăștie baloane iar eu sunt în culmea fericirii.
După câteva luni
L-am prezentat părinților mei iar ei au fost încântați. Iar apoi au plâns de bucurie când au aflat că el m-a cerut.
Am dat o petrecere în casă lui Sebastian iar acolo au aflat și Erik și Polaris. Polaris mai avea puțin și plângea iar Erik m-a felicitat încântat.
Ne-am petrecut majoritatea timpului petrecând. Ne-am bucurat de fiecare moment împreună acum că se apropia vara. Am dat bacalaureatul împreună cu Polaris iar acum ca am aflat rezultate am plâns ambele de fericire.
CITEȘTI
My Math Teacher 🔞
Novela Juvenil❗️18+❗️ Un bărbat pe nume Mayson Sebastian intră în funcția de director și profesor de matematică la un liceu renumit din oraș. O elevă silitoare pe nume Jennifer Taylor îi pică cu tronc atunci când are curajul copieze la un test. De atunci atmosfer...