Sebastian Mayson
Mă trezesc cu o durere îngozitoare de cap. Încerc să mă ridic dar brațul meu este imobilizat, privesc în pat și o observ pe Jenny care dormea pe brațul meu.
Îi ridic ușor capul și mă ridic din pat. Eram îmbrăcat încă în hainele de ieri. Mă dezbrac și fac un duș rapid.
Ies din baie și observ cum somnoroasă tocmai ce s-a trezit.
- Bună dimineața! Spun eu și închid ușa băii.
Nu îmi răspunde. Își trântește capul pe perne.
Aveam doar un prosop pe mine dar asta nu mă încurcă să merg la ea. Mă pun pe pat.
- Cum te simți? Spun eu dar ea se scufundă în plapumă.
- Hei! Îsta e patul meu! Spun și o dezvelesc.
- E frig, dă-mi plapumă.
- Vrei să te încălzesc eu? Spun eu în timp ce mă apropii de buzele ei întredeschise
O sărut cât mai delicat. Îmi strecor mâinile pe sub cămașă de noapte iar ea se foiește.
- Așteptă puțin. Și îți va fi cald. Spun și îi zâmbesc.
Îi mângâi un sân iar ea îmi dă mână la o parte.
- Nu îmi zi că ești deja înfierbântată.
Se ridică în fund iar eu mă strecor sub plapumă, spre pantaloni de pijama, când ajung la ei trag materialul ce îi acopereau corpul.
- Hei! Spune ea și râde. Râsul ei frumos răspândindu-se în toată încăperea.
Îi dau lenjeria într-o parte pentru ai putea simțit dulceață. Îi sug zona ușor umedă iar apoi pătrund un deget în ea. Ca de fiecare dată corpul ei are o reacție de surpriză. Îi mângâi coapsa cu celalaltă mână în timp ce pătrund cu încă un deget.
Îi aud gemetele pe care nu vrea să le scoată din gâtlej.
- Geme, Jenny! Spun iar ea începe să se miște.
O prind de talie și o lipesc de tăblia patului.
- Am spus să gemi! Spun și îmi lipesc buzele de ale ei. Cobor din nou spre zona ei moale și o masez fără să mă despart de buzele ei.
O aud cum geme înăuntrul gurii mele și simt lichidul ei pe degetele mele. Mă desprind de sărut și îmi duc degetele spre buzele ei iar ea le suge.
- Uite-te la mine, Jenny! Spun iar ea își ridică ochii la mine. Un peisaj atât de mirific! Aș vrea să îl am că tablou.
- Ce fetiță cuminte avem noi aici! Spun și scot degetele din gura ei caldă.
Mă ridic din pat.
- Ți-e foame, frumoaso? Spun eu.
- Mda. Spune ea revenindu-și din tranșă de extaz.
- Mă duc să gătesc ceva! Spun
- Vin cu tine. Spune ea ridicându-se din pat.
-->
Ne-am distrat de minune în timp ce facem micul dejun. După ne-am îmbrăcat și ne-am plimbat pe lângă un lac. Era o vreme superbă afară. Am stat și am făcut un picnic.
- Sper că am adus tot ce trebuie. Spune ea în timp ce așează o pătură de picnic cu pătrățele roși. E atât de frumoasă vreme.
- La fel ca tine. Spun iar ea roșește.
Stăm pe pătură privind natura. Mă uitam la trăsăturile ei frumoase. Părul el frumoas ce în soare părea pana unui corb. Ochii ei ce deveneau mai mari atunci când degetele mele intrau în păsărica ei strâmtă. Buzele ei care m-au făcut să îmi dau seama că niciunele nu se potrivesc mai bine pe penisul meu.
- La ce te gândești? Spune ea privindu-mă curioasă.
- La cât ești frumoasă! Îi spun eu
- Mulțumesc! Spun ea cu o nuanță stinsă de roz pe obraji.
După picnic am condus-o spre casă iar apoi m-am întors acasă unde am avut un curs scurt și câteva lucrări de corectat.
CITEȘTI
My Math Teacher 🔞
Teen Fiction❗️18+❗️ Un bărbat pe nume Mayson Sebastian intră în funcția de director și profesor de matematică la un liceu renumit din oraș. O elevă silitoare pe nume Jennifer Taylor îi pică cu tronc atunci când are curajul copieze la un test. De atunci atmosfer...