29. Examen

4.2K 82 1
                                    

Taylor Jennifer

Dimineață mă trezesc grăbită pentru a nu întârzia la un examen important. Am ajuns la școală, am intrat în sala de clasă unde trebuie să ne punem lucrurile iar apoi mergeam spre sala de examen.

Mi-am luat un pix, un creion, o radieră și încă câteva lucruri care să mă ajute la examen și am pornit spre sala unde avea să se țină examenul. Timp de două ore m-am concentrat pe examen încercând să mă încadrez în timp și să rezolv cât mai multe exerciți.

Ieșind din sala de examen dau peste nimeni altul decât profesorul de matematică. Când mă vede îmi zâmbește și se apropie de mine.

- Cum a fost examenul? Spune el.

- Aș minți dacă aș spune că a fost ușor. Spun și îi zâmbesc.

- Pari obosită. Vrei o cafea? Mă întreabă el.

- Mulțumesc, nu e nevoie! Spun și îi zâmbesc.

- Insist! Spune el

- Bine, cum doriți! Îmi iau lucrurile și mergem. Spun și mă îndrept spre sala de clasă.

- În fața școlii. Spune și îmi face cu ochiul. Îl văd îndepărtându-se. După ce îmi iau lucrurile cobor scările pentru a merge spre ieșirea din liceu. Îl văd pe Sebastian cum salută profesorii urându-le o zi bună.

Ies din liceu și merg spre mașină lui, așteptând să apară.

- Aștepți de mult? Spune el deschizând mașină.

- Nu. Spun și intru în mașină.

Pornim spre o cafenea, unde ne savurăm cafeaua.

- Ce planuri ai? Spune el.

- Să învăț, să învăț și cred că să învăț. Spun și mă uit la ceșca de cafea zâmbind amar.

- Ce fată cuminte! Spune el și se mă uit la el observându-i zâmbetul frumos.

După ce am mai discutat câte ceva ne-am despărțit cu un sărut dulce la plecare.

- Zi frumoasă,domișoară! Spune el și îmi zâmbește.

- La fel și dumneavoastră, domnule profesor.

Ajunsă acasă după examen și cafeaua savurata împreună cu Sebastian mă pun să învăț și termin seara cu o cină în familie.

My Math Teacher 🔞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum