Taylor Jennifer
Ziua următoare a decurs bine până când:
- Taylor Jennifer să se prezinte în biroul directorului,se aude din difuzor.
Mă gândesc dacă să merg sau nu. După câteva minute decid să nu merg. Știu ce se va întâmpla. Îmi va cere din nou același lucru ca și ieri.
Eram la jumătatea orei de engleză, când se aud niște bătai în ușă.Domnul Mayson tocmai ce pășea în clasă privindu-mă țintă. S-a dus la profesoara de engleză, i-a șoptit ceva iar ea a dat din cap afirmativ.
- Jenny,mergi cu domnul director. Spune profesoara de engleză.
Mă uit la doamna de engleză.
- Știți...nu mă simt prea bine, mint eu.
- Jennifer, domnul director vrea doar să vorbească cu tine.
Mă ridic din bancă. Iar domnul Mayson se apropie de mine.
Îl urmam spre birou în tăcere. Aveam nervi dilatați ca un elastic.
Ajungem în birou și cum se închide ușa mă trântește de cel mai apropiat perete.
- Am spus să vii în biroul meu! Spune printre dinți nervos.
- Nu sunt păpușă ta! Lasă-mă în pace! Ce dracu mai vrei de la mine? Spun la fel de nervoasă ca el. Încerc să scap de el dar îmi pironește mâinile de perete.
- Vorbește frumos! Mă atenționează el
- Vorbesc cum vreau eu! Îi scuip eu cuvintele.
Se uită la mine uimit pentru câteva secunde. Și atunci îmi dau seama cu cine vorbesc. Îmi mușc puternic obrazul până simt sângele pe limbă.
- Ce ai spus? Repetă! Spune el,mai calm provocându-mă.
- Nimic! Lăsați-mă vă rog să plec! Spun la fel de nervoasă.
- Așa mă gândeam și eu!
- Uite cum facem! Spune el și se apropie de urechea mea. Vreau o noapte. Spune și se depărtează pentru a îmi vedea reacția.
- Te voi spune mamei mele! Îl ameninț eu.
- Aș putea să o anunț eu acum! Spune el și zâmbește.
- Da-ți drumul! Spun nervoasă.
Se uită la mine atent. Deși îmi era frica de ce îmi putea face,încerc să mă mențin calmă.
Se dă de pe mine și zâmbește șiret.
- Chiar îți dorești asta? Se poate ajunge și la exmatriculare. Mă anunță el.
- Nu am făcut nimic! Spun eu țipând.
- Ai țipat la mine. Te-ai opus când te-am chemat în birou. Îmi comentezi. Cred că 3 sunt destule pentru a te exmatricula.
- Am făcut doar una din astea 3! Spun neputând să mă abțin.
- Plus vorbești urât. Nu cred că mama ta ar fi bucuroasă să afle ce fată are.
- Nici eu nu cred că ar fi bucuroasă să vadă ce pedofil am că profesor. Spun nervoasă printre dinți.
Se întoarce la mine. Mă trântește pe canapeaua albă și se pune peste mine.
- Tu ai acceptat,domnișoară.
- M-ai amenințat! Îi țip în fața.
- Tonul, domnișoară!
Mă uit la el câteva clipe. Încerc să îl dau de pe mine dar mă strânge de încheieturile mâinilor.
- Mă doare! Dă-te dracu de pe mine! Ești un pedofil ordinar! Țip eu și încerc să mă mișc.
Zâmbește.
- Ești nebun de legat! Dă-mi drumul!
- Aș fi pedofil dacă ți-aș trage-o pe canapeaua asta,acum. Ce zici? Spune el rânjind
- Ajutor! Strig eu dar îmi astupă gura cu o mână.
- Fă liniște! Deranjezi orele,nu e frumos din partea ta.
Mă uit la el câteva momente. Sigur are probleme mintale grave. Picioarele îmi erau imobilizate de el. Nu putea să fac nimic.
- Te-ai liniștit, domnișoară?
Nu fac nimic decât să stau și să mă uit la el.
- Asculta la mine! Astăzi voiam să îți dau rochia ta.
Mă uit la el uimită.
- Te-am chemat să îți dau rochia înapoi, dar văzând că nu cooperezi aș vrea o recompensă.
Mă mișc nemulțumită, încercând să mă eliberez din strânsoarea lui.
- Nu te mai mișcă,altfel voi acționa violent!
Nu încetez din a încerca să mă eliberez din strânsoarea lui.
Îmi dă drumul la gura dar mă strânge de obraji.
- Fii atentă!
Va urma...
CITEȘTI
My Math Teacher 🔞
Teen Fiction❗️18+❗️ Un bărbat pe nume Mayson Sebastian intră în funcția de director și profesor de matematică la un liceu renumit din oraș. O elevă silitoare pe nume Jennifer Taylor îi pică cu tronc atunci când are curajul copieze la un test. De atunci atmosfer...