12. Semne pe gât

8.6K 135 3
                                    

Taylor Jennifer

Mă trezesc cu o durere de cap care îmi provoacă greață. Mă ridic din pat grăbită și mă duc la baia care era în cameră vărsând tot conținutul stomacului meu. După câteva minute mă așez pe jos și mă uit prin jur. Nu e baia mea. Mă ridic și mă duc la oglindă. Pe măsuță de la baie era o periuța de dinți, un parfum de bărbat și majoritate în culori albastru închis și gri. Mă spăl pe față și încerc să îmi prind părul. Ies din baie și mă uit prin cameră. Era cameră profesorului meu și casă lui iar el dormea liniștit în pat. Ies din dormitor și mă uit peste tot. Vizualinzând micile detalii care până acum păreau invizibile. Pereții nu aveau o culoare vie. Erau de un albastru pal, gri sau chiar albi. Era o casă ce părea tocmai cumpărată. Nu avea rame cu fotografii nici un fel de indiciu despre vreo familie sau cineva care să locuiască aici. În bucătărie era un aparat de cafea și de mâncare în frigider. Mai era o sufragerie, încă o baie, și o cameră care era încuiată.

Aud un zgomot și tresar. În spatele meu era Sebastian puțin șifonat care se uită la mine.

- Neața, spun eu și mă uit la el.

- Hai înapoi în pat, e gol fără tine.

- Trebuie să merg acasă, spun eu evitând. Aseară...

- Aseară...Face o pauza și se apropie mai mult de mine până ce spatele meu se lipsește de blatul de bucătărie.

- Aseară ai fost drogată și beată, iar dacă nu era scumpul tău iubit acolo cred că puteai fi și violată. Spune el și îmi dă o șuviță de păr după ureche.

- Violată? Întreb eu și ridic din sprâncene.

- Nu știi ce înseamnă? Întrebă el cu un surâs.

Mă uit urât la el câteva clipe.

- Ieri ai spus ceva...Spune el și se uită la mine zâmbind.

Mă uit la el ca mâța în calendar. Cine știe ce am spus ieri. O prostie? Ceva mai rău?

- Ai spus că vrei să faci dragoste. Spune el

- Înseamnă că eram tare beată! Spun eu evitând contactul vizual.

Îmi ridică bărbia și mă sărută ușor.

- Eu zic că era adevărat, spune și se desparte din sărut.

- Atunci de ce nu ai făcut-o ieri? Spun eu curioasă.

- Nu îmi place ca pradă mea să fie inconștientă când o satisfac. Spune zâmbind

Obrajii mei capătă o culoare roșiatică la cuvintele astea dar încerc să îmi mențin controlul.

- Ești expert! Spun eu zâmbind.

- Nu aș zice. Spune și mă ia în brațe prin surprindere.

- Hei lasă-mă jos, spun eu.

- Ieri tot așa ai spus, și tot la mine ai ajuns. Spune și surâde.

Mă aruncă pe pat și se apleacă pe mine. Era doar în pantaloni iar abdomenul lui era de neevitat privirii mele. Îl analizez din cap până în picioare. Eu eram încă în rochia de ieri.

- Trebuie să mă schimb. Spun eu și el se apleacă din nou peste mine.

- Atunci am să te ajut. Îmi mângâie corpul până ajunge la fermoarul din spate și îl descheie. Rochia mea coboară ușor de pe corpul meu. Îmi sărută, linge și mușcă orice părticică a corpului. Mă uit la el câteva clipe și observ ceva.

- Cine ți-a făcut astea? Spun și îl ating pe mușcăturile de la gât care se învinețiseră.

- Tu.

- Când? Spun eu uimită

- Azi-noapte.

- Te doare? Spun eu și mă uit la el.

- Hai să vedem. Se apropie de gâtul meu și îl suge ușor iar apoi îl mușcă. Face de câteva ori asta iar apoi se depinde de mine.

- Te-a durut? Spune el și buzele lui sunt mai roșii acum.

- Nu, spun eu și îmi ating gâtul.

- Pot să îți mai fac unele. Spune și își strecoară mâinile sub mine și îmi descheie sutienul iar apoi îl dă jos și face aceiași procedură. Mă uit la sânul pe care îl suge și observ un cerc roșu, care se face mai închis, unde a fost gura lui.

Mă sărută din nou și din nou iar apoi se despinde de mine.

Mă uit la el câteva clipe, iar apoi mă ridic.

- Trebuie să merg acasă.

Mă îmbrac în aceleași rochie și mă duc la baie să mă aranjez. Mă uit la gâtul meu și observ cerculețe făcute de buzele lui care coboară spre sân.

Mă aranjez și ies din baie.

- Am să te conduc eu.

Mă încalț și observ că este îmbrăcat într-un tricou simplu. E prima data când îl văd îmbrăcat așa deobicei fiind la sacou și cămașă. Iar gândul acesta mă face să zâmbesc.

Ne pornim spre mașină și mă urc în dreapta șoferului.

În drum spre casă ne oprim la un semafor roșu. Mă uit la el și îmi analizez inconștientă venele ce îi accentuau mai mult mâinile. Zâmbește la privirea mea. Mă sărută iar una dintre mâini se coboară spre zona dintre picioare. Îi mângâi mână încercând să evit.

- Te rog, spune el iar vocea lui devine mai groasă.

Rochia mă dezavantajează în acesta situație iar mână lui alunecă sub ea. Privirea îmi coboară dar el îmi ridică bărbia și mă sărută. Îmi freacă lenjeria de zona intimă ceea ce mă face să mă încordez la atingerea lui. Un deget se strecoară cu mișcări controlate în mine adâncindu-se tot mai mult. Un geamăt iasă din mine fără să vreau iar capul mi se lasă pe spatele și picioarele îmi tremură.

- Așa,frumoaso, gemi. Spune și se apropie de lobul urechii mele.

Își mai introduce un deget în mine dar observ ca semaforul s-a făcut verde.

- Sebastian...Sunete mele iasă din gură ca niște rugăminți nu ca o avertizare.

Acesta conduce dar degetele lui rămân tot în mine iar mișcările devin tot mai brutale. Iese din mine când simte că mi-am dat drumul. Îmi masează din nou zona prin lenjeria intimă până când corpul meu nu se mai poate controla. Iar apoi oprește mașină într-o zona mai retrasă aproape de o pădure.

My Math Teacher 🔞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum