15. Oral ca la carte

9.1K 128 2
                                    


Taylor Jennifer

După ce s-a terminat ora, îmi pun cărțile pentru ora viitoare.

Când mai sunt 2 minute din pauza mă duc în spre biroul directorului. Aveam oră de engleză.

Ajung la ușă biroului și bat.

- Intră! Îi aud eu vocea.

Deschid ușa și mă uit la el. Era așezat pe scaun uitându-se la mine.

- Am crezut că nu ai să vii. Spune el și zâmbești.

- Mă bucur că gândiți așa. Spun și zâmbesc la rândul meu.

- Pentru ce m-ați chemat? Spun prefăcându-mă că nu știu.

- Vreau un oral, domnișoară.

- Hmm...sunt și alte fete care doresc cu ardoare să vă atingă.

- Cine? Spune și se ridică, pășind spre mine.

- Cum ar fi, Adda colega mea. Așteaptă să ți-o tragă. Spun și zâmbesc.

- Știi bine că numai buzele tale sunt perfecte pentru penisul meu. Spune și mă apucă ușor de obraji silimdu-mă să îl privesc.

- Ce ai spune dacă am face-o aici? Spune și rânjește.

- Ce? Întreb eu.

- Oralul, domnișoară. Nu ești încântată?

- Mă învoiți de la oră? Spun eu încercând să prelungesc momentul.

- Desigur.

- Demonstrați-mi. Spun și îmi dau drumul din strânsoarea lui dar el mă ia de mână și mă trântește pe scaun.

- Pregătește-te! Spune el și apasă câteva taste iar apoi așteptă un răspuns

- Bună ziua, doamna Luck! Ați putea vă rog să o învoiți pe Taylor Jennifer? Da,desigur. Are o problema mai specială. Vă mulțumesc! Încheie conversația și se apropie de mine.

-Acum putem începe? Spune el și mă ridică de pe scaun.

- Am...nu știu. Spun amintindu-mi ultima noastră încercare.

Se pune pe scaun și mă ia în poală lui.

- Am să fiu blând, am promis. Ți-e frică de mine? Spune el mângâindu-mi interiorul coapsei. Mă uit la mână lui pentru a nu îl privi.

- Haide Jenny! Îți dau un cadou dacă o faci! Spune el

- Cadou? Nu îmi trebuie...

După câteva secunde mă întoarce cu fața la el iar picioarele mele sunt lângă talia lui.

- Jenny, uite-te la mine! Spune el și mă privește căutându-mi privirea.

Îmi ridic ochii și mă uit la el. Buzele noastre se lipesc, ne sărutăm. Câteva minute buzele noastre se contopesc iar apoi ne despărțim.

- Ai prins curaj? Spune el rânjind

- Dacă nu...spune el și se apropie de gâtul meu sugându-l până simt o mică pișcătură.

- Bine, o voi face. Spun și mă așez în genunchi uitându-mă la el.

El își desface fermoarul de la pantaloni. Nu se dezbracă total. Mă sărută scurt.

- Suge-l încet! Spune el ușor și blând.

Îl iau în mână. Era tare ca piatra. Îl ling și sărut cum m-a învățat în prima noapte. Încerc să îl cuprind dar el se ferește.

- Nu te forță, Jenny! Cuprinde cât poți altfel sunt nevoit să recurg la ceva ce nu o să îți placă. Vorbea cu o voce serioasă.

Zâmbesc la gândul că poate e mai bine mai violent.

Încerc să îl cuprind din nou iar el își pune mână sub capul meu.

- Jenny...geme el lăsându-și capul pe spate.

Fac mișcați bruște care îl provoacă. Încerc să îl scot dar mă oprește ușor.

- Încă un pic. Te implor! Geme el iar eu ascult.

Mă uimesc cuvintele lui. O bătaie în ușă mă face să tresar.

- Nu te speria! Spune el.

- Intră! Spuse directorul.

Eram poziționată între picioarele lui mult prea mica pentru a mă vedea cineva dacă nu se apleca.

Nu văd persoana care a intrat dar recunosc imediat vocea.

- Bună ziua, domnule director. Mă scuzați de deranj. Doamna de engleză m-a trimis să vă aduc o foaie.

- Lasă-o pe birou. Încercă să spună directorul. Membrul lui încă era în gură mea iar eu făceam cerculețe cu limba.

- Sunteți bine? Spune vocea cunoscută a Addei.

- Desigur, de ce nu aș fi?

- Sunteți sigur bine? Se apropie ușor Adda.

Eram cât pe ce să-l mușc tare, când am observat că se apropie Adda.

Directorul o privii pe Adda câteva secunde.

- Poți pleca. Mă simt bine! Spune cu un calm controlat. Nu credeam că poate să se controleze atât de mult când cineva îi face un oral.

Adda iese cu ezitare. După ce ușă se închide gemetele lui ies înfundat. Îmi ia capul în palmele lui.

- Doar puțin. Nu te speria.

Își apasă membrul mai adânc în mine. Prima data simt că nu am aer dar cu fiecare mișcare mă obișnuiesc mai mult cu mărimea lui. Câteva mișcări îl fac să tremure ușor de plăcere. Își dă drumul iar lichidul lui îmi umple gura.

- Poți să sc- Spune el în timp ce ia un șervețel dar nu apucă bine să mi-l aducă la gură că înghit conținutul.

Se uită la mine câteva clipe uimit.

- Sper să nu ți se facă rău... Puteai să îl scuipi.

Mă uit la el cu o grimasă și mă ridic. Mă ia în brațe și mă sărută flămând rămânând fără aer.

- A fost un oral ca la carte. Spune și mă sărută din nou.

Zâmbesc iar el mă sărută din nou.

- În noaptea asta vrei să mergi la un party?

- Nu știu...

- Vor fi câțiva prieteni de ai mei din facultate și alți. Dacă vrei am putea merge împreună. Spune și zâmbește.

- La ce oră? Spun eu

- Pe la vro 22:30? Te pot lua de la tine. Spune el

- Am să vorbesc cu ai mei și am să văd dacă pot veni.

- Ai să vii, dacă nu intru noaptea la tine. Spune și râde.

- Nu ai îndrăzni! Spun eu și râd

Se sună de pauză iar eu mă ridic din brațele lui.

- Trebuie să plec. Spun eu și îl sărut încă o dată.

El adâncește sărutul.

- Ne vedem când ieși de la școală. Spune el și îmi dă o palmă peste fund.

- Ai să o plătești! Spun amenințându-l.













My Math Teacher 🔞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum