22. La Mall

6.6K 106 0
                                    

Taylor Jennifer

După ce m-am întâlnit cu Sebastian în birou pornesc spre sală de clasă.

Trece încă o oră și primesc un mesaj.

- Te aștept în fața școlii :)
Mișcă-te!

- Cobor imediat!

Îi scriu, iar apoi îmi iau ghiozdanul și îmi pun cărțile ieșind din clasă, tastez un mesaj lui Sebastian.

- Azi nu e nevoie să mă iei de la școală.

Cobor scările și ies din liceu unde o găsesc pe Polaris în parcare.

- Hey! Hai să mergem! Spune ea și ne pornim spre poarta liceului.

- Ești mai bine cu piciorul? Spun eu.

- Da, mi-a trecut repede. Oricum îți mulțumesc pentru ajutor.

- Nu ai pentru ce. Spun și zâmbesc iar ea face același gest.

Mergem spre o cafenea nu foarte departe de liceu.

Ajunse acolo comandăm ceva după preferințele noastre. Polaris își ia un latte iar eu îmi iau un cappuccino. Ne savuram băuturile.

- Ce ai zice dacă am merge diseară într-un club de fițe? Să ne facem de cap! Râde ea.

- Nu știu ce să zis, am de învățat pentru examen. Nu cred că am să reușesc să ies.

- Când îl dai? Spune ea și ia o gură din băutură.

- După vacanță, nu este atâta de mult timp.

- Oho! Ai timp destul! Spune ea. Hai să ieșim, măcar în seara asta. Să ne îmbătat bine să nu mai știm de noi.

- Data trecută nu a fost așa de bine pentru tine. Te-ai și lovit. Spun eu arătând spre picior.

- Asta e o nimica. Haide! Să ieșim diseară, altfel mă supăr de tine. Spune și face botic.

Pe fata asta nu o cunosc mai bine de 48 de ore și deja începe să îmi placă nebunia ei.

- Bine. Spun iar ea chițăie fericită.

- Yey! Hai să mergem!

- Unde? Spun eu uimită

- La magazin! Vreau să ne cumpăram ceva pentru diseară. Nu putem merge așa.

- Dar nu am bani! Spun eu dar ea mă trage afară din cafenea.

Mergem la cel mai apropiat Mall și ne cumpărăm niște rochii superbe. Ea își ia o rochie roșie care îi descoperea mult prea mult sâni dar care îi statea divin pe corpul ei iar eu îmi iau o rochie albă scurtă cu mâneci lungi cu o palmă mai sus de genunchi.

Le probăm iar apoi le plătim.

- Ne vedem la 21 în fața clubului La'Vegas. Spune ea.

- Bine! Spun iar apoi traversez strada.

Îmi bâzâie telefonul așa că îl scot din buzunar.

My Math Teacher 🔞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum