Mayson SebastianO văd pe Jenny ieșind din cameră.
- Este bine? Spun eu și mă ridic de pe scaun.
- Am bandajat-o. Sper să își revină. Spune ea și se așează pe un scaun.
- Sigur nu te deranjează că stă cu noi? Spun eu nesigur.
Nu mi-ar plăcea ca iubita mea să mai fie cu un bărbat în casă cum nici ei nu iar plăcea să mai fie o femeie în casă mea. Dar pe ea pare să nu o deranjeze asta. Poate este beată și nu își dă seama pe moment.
- Ce poate să facă? Are aceeași vârstă că mine.
- Ai întrebat-o? Spun eu și mă duc spre ea.
- Nu. Spune ea și își lasă capul pe blatul de bucătărie.
Merg spre ea și o iau în brațe.
- Trebuie să ne culcăm. Ești obosită.
Merg în sufragerie și o pun pe canapea.
- Aici o să dormim? Spune ea.
- Da, altă opțiune nu avem, dacă vrei putem dormi cu fata aia dar cred că nu te-ar încânta.
- Lasă fata să doarmă.
Extind canapeaua care se face un pat.
- Nu știam că poți extinde canapeaua. Spune ea și se întinde. Trebuie să mă schimb.
- Am să merg să aduc niște haine din dulap. Spun eu și mă îndrept spre dormitor.
- Nu fă gălăgie! Mă atenționează ea.
Intru în cameră și mă uit la pat. Fata dormea. Eu nu aș avea încrederea de a aduce un străin în propria casă. Mă duc spre dulap și scot niște pijamale pentru mine și unele pentru Jenny.
Închid ușa încet și mă duc spre canapea. Văd că Jenny a adormit ușor. O ridic ușor în fund.
- Trebuie să te schimbi. Spun și o ajut să își descheie rochia iar apoi sutienul și o ajut să îmbrace tricoul care era destul de mare pe corpul ei. O îmbrac și cu niște pantaloni de pijama doar pentru a nu i se face frig iar apoi o învelesc.
- Vin și eu mai târziu. Îi spun și mă îndrept spre baie.
Mă dezbrac de toate hainele și intru în duș. După câteva minute de stat sub dușul fierbinte mă îmbrac în pijamale mă spăl pe dinți iar apoi ies din baie.
Mă cuibăresc în plapumă și o îmbrățisez pe Jenny oferindu-i căldură.
- Miroși atât de bine, spune și se întoarce cu fața la mine.
O sărut pe buzele ei roz iar ea adâncește sărutul.
Îmi strecor mână pe sub tricoul de noapte și îi mângâi un sân.
- Trebuie să ne culcăm, nu uita că mâine e o nouă zi de școală. Spune ea și se retrage din sărut.
Ne sărutăm de noapte bună iar apoi ne culcam îmbrățișați.
CITEȘTI
My Math Teacher 🔞
Fiksi Remaja❗️18+❗️ Un bărbat pe nume Mayson Sebastian intră în funcția de director și profesor de matematică la un liceu renumit din oraș. O elevă silitoare pe nume Jennifer Taylor îi pică cu tronc atunci când are curajul copieze la un test. De atunci atmosfer...