37. La restaurant

4.3K 73 3
                                    

Taylor Jennifer

Trecuseră două zile de la întâlnirea mea cu Erik. La școală petreceam timp cu Polaris iar seara vorbeam cu Sebastian.

- Ce zici dacă am merge azi la un restaurant? Spune Polaris ca de fiecare dată bine dispusă.

- Da, ar fi frumos. Sincer nu voiam să îi spun adevărul. Îmi era dor de Sebastian iar o cină în oraș mi-ar scurta timpul petrecut cu el, dar trebuia să stau și cu Polaris care de câteva zile mă bătea la cap că îl place pe Erik și dacă aș putea să îi ajut să să cupleze.

Pe mine nu mă deranja inițial propunerea așa că am acceptat să ies în oraș cu Polaris invitându-l și pe Erik.

După-amiaza a trecut repede mi-am pregătit ținută și l-am sunat pe Erik.

- Bună! Spun când văd că mi-a răspuns.

- Hey! Nu te-am mai auzit de mult. Spune el

- Da...Ți-aș propune o cină în oraș. Spun eu în timp ce îmi aplicam pe piele o cremă.

- Cu ce ocazie? Spune el iar eu ghicesc din cuvintele lui pronunțate că zâmbește.

Mă încrunt pentru câteva secunde.

- O cină în oraș fără vreo ocazie. Doar noi 3. Spun eu.

- Doar noi trei? Care e al treilea personaj? Spune el

- Polaris. Doar o știi. Voia inițial să te invite ea dar nu a avut curajul.

- Oh...Înțeleg. La ce oră? Spune el prin telefon.

- În 20 de minute. Spun eu în timp ce mă îmbrăcăm cu rochia. La restaurantul nou deschis pe strada mea.

- Bine. În 20 de minute sunt acolo. Spune el

- Bine. Spun și închid apelul.

Îmi iau poșetă și mă pornesc spre restaurant. Vremea era răcoroasă dar nu era foarte rece.

Mă pregătesc să o sun pe Polaris dar o mașină cunoscută îmi face din faruri. Era Erik. Își apropie mașină de trotuar pentru a vorbi cu mine. Își dă geamul jos și îl văd.

Era îmbrăcat într-un costum negru de parcă mergea la o nunta nu la o ieșire în oraș.

- Hey! Spune el și zâmbește.

- Bună! Îl salut și eu. Polaris nu a ajuns încă așa că o aștept.

- Parchez mașină și revin. Spune și demarează.

Apare și Polaris.

- Bunăă prietena mea! Spune ea și vine spre mine îmbrățișându-mă simțindu-i parfumul aromat de fructe.

- Bună! Spun eu și o îmbrățisez și eu.

- Unde e frumușelul? Spune ea și se uită prin împrejurimi.

Fix când vorbele au părăsit gura ei spre noi se apropia Erik.

- Bună seara, domnițelor. Spune el

My Math Teacher 🔞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum