Taylor Jennifer
După ce am terminat orele, mă pornesc spre casă împreună cu fratele meu.
-->
Deschid ușa de la intrare și observ ca părinții nu sunt acasă. Mă duc la etaj, îmi fac un duș rapid și mă duc să îmi fac temele. Aud ușa de la casă, stau pe pat învățând la geografie. Aud vocea mamei care mă strigă.
- Jenny! Coboară puțin!
- Vin mamă!
Cobor pe scările de lemn, și mă duc spre bucătărie.
- Sunt aici! Spun și mă uit la mama care avea sacoșe pline cu cumpărături.
- Ajută-mă cu astea!
După ce terminăm de organizat.
- Mamă, aș putea merge în club, acum că am terminat examenele.
- Desigur, fata mea! Du-te și distrează-te, eu cu tatăl tău vom merge la o plimbare.
- Bine, atunci mă duc să mă pregătesc.
Urc scările și iau telefonul de pe masă și tastez un mesaj.
- Ce zici dacă mergem în club? Spun pe grupul de WhatsApp unde eram adăugați toți 4. (Sebastian, Erik, Polaris, Jenny)
Primesc un răspuns instant de la prietena mea.
- În 10 min sunt la tine.
- Ce sărbătorim? (Erik)
- Doar pentru distracție. Vii? :>
- Vin și eu (Sebastian)
- Atunci vin și eu ( Erik)O să mergem cu toții în club, trebuie să îmi aleg o rochie cât mai frumoasă. Caut prin dulap și găsesc o rochie mulată. Aud un ciocănit la ușă. Mă duc până jos și deschid ușa. Era Polaris.
- Am venit cu câte ceva. Spune ea.
- Intră!
Am urcat la etaj. Ne-am îmbrăcat în niște rochii superbe. Polaris m-a ajutat sa mă machiez deși nu sunt fană.
După ce am stat aproape 1 oră să ne pregătim îmi sună telefonul.
- Sunt în fața casei cu Erik! Aud vocea lui Sebastian.
Coborâm amândouă. Ne luăm rămas-bun pe la părinții și ieșim.
Erau niște mașini frumoase parcate în fața casei așteptându-ne.
CITEȘTI
My Math Teacher 🔞
Teen Fiction❗️18+❗️ Un bărbat pe nume Mayson Sebastian intră în funcția de director și profesor de matematică la un liceu renumit din oraș. O elevă silitoare pe nume Jennifer Taylor îi pică cu tronc atunci când are curajul copieze la un test. De atunci atmosfer...