Taylor Jennifer
Întru în casă și văd lucuri împrăștiate peste tot. Genți, haine, mâncare.
Mă duc spre camera părinților de unde se aude vocea mamei și acolo îi găsesc, împachetând bagaje.
- Bine că ai venit! De ce ai stat atât de mult? Spune mama punând ceva în geantă.
- Am ieșit cu o prietena până la Mall. Spun eu și mă pun pe pat.
- E bine că mai ieși din casă. Acum trebuie să ne pregătim. Ne pornim spre aeroport.
- Dar unde este destinația? Întreb eu curioasă.
- O să stăm o săptămână în Grecia. Este o destinație frumoasă și călduroasă ne-ar face bine o ieșire. Ce ai decis? Mergi cu noi? Spune mama în timp ce își pune niște sandale în bagaj.
- Aș vrea foarte mult să vin dar după vacanță am examene și nu aș vrea să le pic. Spun eu cu dezamăgire în glas.
- Nu e nimic, fată mea. Învață, noi o să te lăsăm în liniște pentru a trece examene. Spune mama și vine să mă îmbrățișeze dându-mi un sărut pe frunte.
După ce și-au organizat bagajele și au pregătit totul, mi-au dat bani, cheile de la casa și tot ce aveam nevoie pentru a sta o săptămână singură.
- Să ai grijă, fată mea. Să încui casa mereu când pleci și să nu lași vreun electrocasnic pornit! Te iubim! Spune mama și mă sărută pe obraz același lucru făcându-l și tatăl meu.
- Să ai grijă! Spune tata și pornește motorul demarând pe șosea. Le fac cu mâna și apoi intru în casă.
După plecarea părinților încui ușa și mă duc la etaj. Fac un duș fierbinte iar apoi mă pregătesc pentru a merge în club.
Mă dau cu cremă pe corp care mirosea a trandafiri iar apoi îmi iau lenjeria intimă de culoare albă care se asorta cu sutienul meu de aceiași culoare iar apoi îmbrac rochia albă care îmi venea frumos așezată pe corp.
Era 20:57 când aud un claxon în fața casei. Mă încalț într-o pereche de sandale cu sclipici tot albe și ies din casă încui ușa și mă duc spre mașină lui Sebastian care era parcată pe alee.
Urc în mașină.
- Ce frumoasă ești! Ți se asortează rochia cu culoarea pielii tale. Spune Sebastian și mă sărută.
- Mulțumesc! Spun și îi zâmbesc.
Pornește mașină și mergem spre club.
La intrare o văd pe Polaris îmbrăcată în rochia ei superbă.
- Te-am așteptat! Spune ea. Arăți superb! Spune ea și vine să mă îmbrățișeze.
- Și tu arăți la fel! Spun eu și o îmbrățisez. L-am adus cu mine pe Sebastian, spre că nu o să deranjeze.
- Deloc! Toți sunt poftiți! Spune ea
Intrăm în club iar Sebastian mă ia de mână.
- Stai aproape de mine! Nu vreau să pățești nimic! Îmi șoptește el la ureche.
CITEȘTI
My Math Teacher 🔞
Teen Fiction❗️18+❗️ Un bărbat pe nume Mayson Sebastian intră în funcția de director și profesor de matematică la un liceu renumit din oraș. O elevă silitoare pe nume Jennifer Taylor îi pică cu tronc atunci când are curajul copieze la un test. De atunci atmosfer...