11. Dormind în brațele mele

8.6K 141 3
                                    


Mayson Sebastian

O găsesc la petrecere. Dansa cu un băiat. Ochii ei aveau o strălucire mult prea puternica și în niciun caz nu e de la vreo băutură alcoolică. O iau de pe ringul de dans, chiar dacă beată sau drogată, mă excită. Știu că este beată dar tot nu mă pot abține când mâinile ei mici umbla pe corpul meu.
Încerc să o iau acasă dar o dau în bara încercând să o readuc cu picioarele pe pământ. O văd depărtându-se de mașină mergând nesigur. Ies și merg spre ea. O aud șoptind ceva dar nu o înțeleg. Merge împleticit încă câțiva pași iar apoi...o prind fix în momentul cât era să cadă.

- Hai cu mine acasă. Nu poți rămâne aici! Este prea periculos! O rog eu dar pare să nu audă.

- Lasă-mă! Am venit aici să mă distrez,nu am nevoie de tine! Dă-mi drumul!

N-o ascult, o iau în brate. Începe să se zbată dar o strâng mai puternic mobilizându-i mâinile.

- Nu te mai zbate, altfel te arunc jos!

- Asta vreau derbedeule! Dă-mă jos la naiba!

O lipesc de mașină.

- E prima și ultima oară când îmi vorbești așa! Spun eu.

- Ești țâcnit? Spune ea gesticulând. Esti nebun?

Îi iau mâinile și i le țin deaspura capului ei.

- Auzi ce îți spun?

- Dacă mă săruți cum mai sărutat și acum câteva minute fac ce vrei tu. Spune și zâmbește.

O provocare pe care un prost ar accepta-o. Dar eu nu mă aflu printre ei. În acest moment ea este o pradă ușoară pentru orice bărbat, care ar fi prea vulnerabilă pentru vreo apărare.

- Ascultă-mă! Am venit aici pentru ca să am grijă de tine, nu să profit de starea ta. Înțelegi?

Se uită la mine iar ochii ei negri sclipesc șiret. E beată rău! Sau drogată, la naiba!

- Ți s-a mai spus că este frumos? Spune ea încălcind puțin cuvintele.

- Posibil.

- Cine? Spune ea și pe față îi apare o încununare.

- O fată. Spun simplu, provocând-o. Poate că îmi place acest joc copilăresc.

- Minți! Spune ea și încerca să își dezlege mâinile care îi sunt încă deasupra capului.

-Nu mint! Acuma haide acasă! Mama ta ar fi foarte supărată să afle că ești beată și drogată.

- Minți! Minți! Minți! Nu am făcut nici una dintre astea! Își apropie nervoasă fața de mine iar eu o sărut scurt.

Se uită uimită la mine pentru câteva clipe.

- Mai vreau!

Nu pot să rezist tentația de a nu îi da încă un sărut.

Mă apropii de față ei încă o dată și  o sărut mai lung și mai flămând. Își spune mâinile în jurul gâtului meu și îmi răspunde la sărut.

Câteva minute se aud doar buzele noastre care se contopesc.

O iau în brate și o duc spre portiera șoferului urcând în mașină. Până acum doi pași rezolvați. 1. Să o iau de la petrecere. 2. Să o urc în mașină. Acum urmează partea cea mai complicata.

Mă desprind din sărut și observ buzele frumos umflate și ochii plini de dorința a făpturii care stă în fața mea. Mă privește câteva clipe fără să spună nimic.

- Trebuie să mergem acasă. Spun și vreau să o pun pe bancheta din dreapta dar mă șochează cuvintele ei.

- Dar vreau să o facem aici! Spune ea busumflandu-se.

- Ce să faci în mașină,domnișoară? Spun și îi zâmbesc. Încercând să îmi abțin râsul.

- Vreau să facem dragoste aici. Spune ea rânjind

- Suntem într-un loc public,frumoaso. Spun eu și îi zâmbesc din nou

Îmi zâmbește și ea la rândul ei. Fata asta mă înnebunește. Deși i-aș trage-o în propria-mi mașină totuși mai am puțină rațiune.

- Scumpete o punem face în casă mea în ce poziție vrei, îi spun încercând să o conving.

Deși aș prefera mai mult să adormă în mașină ca să nu regrete ceea ce nu își va aminti.

Mă uit la ea și ea la mine.

- Vreau aici! Spune ea

- Nu se poate.

- Ba da, dar nu vrei, se copilărește ea.

Drăgălășenia ei mă face să i-o trag în momentul îsta și în locul îsta cât de dur s-ar putea. Dar îmi alung aceste gânduri și îi zâmbesc.

- Hai să mergem acasă! Îi spun în timp ce îmi controlez excitarea din corp.

Nu răspunde. Este așezată pe picioarele mele cu spatele la parbriz deja îmi dau seama că simte încordarea mea.

Se apasă ușor pe mine. Încerc să mă gândesc la altceva.

O apuc de talie și o sărut iar ea nu ezita sa îmi răspundă la sărut. Mă despart de sărut și îi iau fața în mâini.

- Promit că fac ce dorești tu, doar să mergem acasă. Bine? Spun încercând pentru o ultima oara să o conving. Sper să nu recurg la alte metode.

Se bosumflă dar se dă de pe mine și ocupă locul din dreapta.

- Ce fetiță cuminte! Spun râzând. Vino aici să îți dau un pupic.

Se apropie de mine iar buzele noastre se contopesc din nou într-un mic sărut scurt.

Pornesc mașină și gonesc spre casă, era ora 12 iar pe strada erau puține mașini.

După câteva minute parchez mașină în parcare și mă uit la ea câteva clipe. Privirea ei mă fixa. A tăcut tot drumul iar ochii par să i se închidă ușor-ușor. Pare liniștită.

- Am ajuns! Spun zâmbind.

Mă dau jos din mașină și deschis portiera luând-o în brațe. Corpul ei își lasă greutatea pe brațele mele. Deschid ușa de la casă și o închid cu piciorul. O întind pe patul din dormitor. Acesta se ridic în șezut.

- Mi-ai promis ceva. Spune ea cu o voce somnoroasă.

- Ți-e prea somn să mai facem ceea ce ti-am spus. Poate în altă zi.

Îmi dau cămașă jos și mă uit la ea cu un zâmbet amuzant pe chip. Știu ce poate gândi. Mă apropii de ea și mă pun pe pat. O iau lângă mine și încep să o mângâi.

Se apropie de gâtul meu și îl suge ușor iar pielea mi se furnica la atingerea ei. Se uită la mine părând mai trează ca acum jumătate de oră.

Mă apropii de ea mai mult și ea nu se ferește.

- Nu vreau să regreți ceea ce nu îți amintești,spun eu și o sărut ușor pe colțul gurii.

- Mi-e somn, spune ea și se cuibărește mai aproape de mine sub o pătură, îi mângâi corpul până ce mă fură somnul.

Luptă câștigată!

My Math Teacher 🔞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum