Taylor Jennifer
Dimineață mă trezesc, mă pregătesc pentru școală.
Îmi iau niște pantăloni de trening pentru că astăzi am sportul și un hanorac pufos iar pe sub el un sutien negru și mă pornesc spre școală.
Ajung în clasă și îmi pregătesc cărțile pe bancă. Prima ora aveam biologia.
Aud din spate niște râsete. Fetele din ultima bancă au ajuns și au început să vorbească despre toți și toate ca deobicei.
- Bună dimineața, Jenny. Am auzit că ai fost învoită de director. Spune Adda iar eu mă întorc.
- Da...așa se pare. Spun eu fără chef de viața. Am fost la olimpiadă. Mint eu.
- Tocilaro! Spune ea iar grupul ei râde. Nu o mai bag în seama și îmi continui să stau cu capul pe bancă.
Orele au trecut una după alta. Mai aveam încă 3 ore. Primesc un mesaj ce îmi atrage atenția.
- Ce zici dacă te-aș învoi oră asta?
- Am englez :)
- Hai în biroul meu!
Primesc mesajul lui și mă ridic din bancă. Nu e prea bine că chiulesc de la ore dar mă încânta lucrul acesta. Mai ales când mă ia de la orele care nu îmi plac.
Bat la ușă domnului director și îi aud vocea.
- Intră! Spune iar eu apăs pe clanță.
În sală spre uimirea mea mai era și Adda. Ce caută ea aici? Iarăși vrea să-l combine? Îmi spun în sinea mea. Nu sunt geloasă știind ce pițipoancă este.
- Bună ziua. M-ați chemat. Spun eu și închid ușa.
- Domnișoara Lotex cu dumneavoastră am terminat. O zi bună! Spune domnul director.
- Așază-te! Mă îndrumă directorul în timp ce Adda părăsește sală îngânfată.
Sunt curioasa în sinea mea ce au vorbit cei doi, dar nu spun nimic care ar da sentimentele pe față.
- Pentru ce m-ați chemat? Spun eu după ce se închide ușa în urma Addei.
Directorul era așezat pe scaunul lui cu brațele încrucișate.
- Tu i-ai spus Addei că ai mers la olimpiadă cu mine? Spune el și se apleacă spre mine.
- Da. Spun eu și îmi las capul în jos pentru a nu îl privi.
- Vrea și ea! Spune el și se lasă în scaun detașat.
Mă uit la el uimită. Pentru asta a venit Adda? Chiar m-a crezut când i-am spus minciuna aia?
- Știți...Încerc eu să spun dar el se ridică și înconjoară biroul. Se apleacă pe genunchi până ajunge la nivelul meu.
- Nu mă interesează de ea. Lasă asta. Te-am chemat pentru altceva.
- S-a întâmplat ceva? Spun eu și mă uit la el puțin speriată de ce va urma.
CITEȘTI
My Math Teacher 🔞
Teen Fiction❗️18+❗️ Un bărbat pe nume Mayson Sebastian intră în funcția de director și profesor de matematică la un liceu renumit din oraș. O elevă silitoare pe nume Jennifer Taylor îi pică cu tronc atunci când are curajul copieze la un test. De atunci atmosfer...