Mayson Sebastian
A trecut o săptămână.Zilele au zburat una după alta repede. Am văzut-o trei ore săptămână trecută, dar m-am ținut de promisiunea de a nu o mai cauta. Îmi e dor de micile sunete pe care le scoate atunci când era sub mine. Deși mă abținem cu greu să nu merg la ea. M-am ținut și de promisiunea de ai pune nota mare.O bătaie în ușa mă aduce cu picioarele pe pământ.
- Intră!
Nu știu de ce am fost dezamăgit să aflu că în spatele ușii nu era ea.
- Bună ziua! Spune o voce pițigăiată
- Bună, domnișoară Lotex! Spun cu zâmbetul pe buze. Cu ce ocazie în biroul meu?
- Știți...Spune ea și se apropie de mine cu un zâmbet mieros.
A mai încercat să mă agațe dar se pare că nu o să reușească. Am pus deja ochii pe cineva.
- Spune! O îndemn eu
Se apropie de mine și îmi mângâie piciorul.
- Sunteți un bărbat foarte frumos! Începe ea.
Știu foarte bine ce voia de la mine așa că îi zâmbesc. Ador cum ființele astea mici se lingușesc pe lângă mine, dar ador mai tare acelea care se opun atracției.
- Mulțumesc! Spun și îi îndepărtez mână.
Ea continua cu mângâierile. Încerc să îmi potolesc nervi.
- Aveți iubită? Spune ea în timp ce mâinile ei îmi mângâiau din nou piciorul.
- Da. Spun și mă uit la dezamăgirea de pe față ei.
- Dorești și altceva? Spun și mă ridic în picioare.
Era o fata mai scunda decât pe cea care o vreau eu. Puteam să pariez că toată școală a pătruns în păsărica ei. Avea sânii mari mereu într-un decolteu adânc. Purta haine ce îi evidențiau mult prea mult formele corpului. Avea mereu fața dată cu fond de ten,rimel prea mult și neuitatul ruj roșu care îi evidenția buzele subțiri. Dar eu nu căutăm asta. Doream o fata opusă acesteia, și am găsit-o.
- Dacă nu este altceva,atunci poți pleca. Spun ferm.
- Dar...Spune ea pițigăiat
- Domnișoară Lotex,spun și mă aplec peste birou. Eu nu voi face sex cu tine. Ai priceput?
Fața ei căpătase o nuanță de roșu aprins. Nervoasă pășește spre ieșire și trântește ușa.
- Domnișoară Taylor Jennifer, te rog să te prezinți în biroul directorului. Acum! Spun în microfon.
Cuvintele îmi iasă din gură pe neștiute. După câteva minute ușa se deschide și o văd din nou pe Jennifer. Era îmbrăcată în niște blugi largi și un hanorac gri. Părul îi era prins într-un coc.
- Închuie ușa! Spun în timp ce mă ridic de la birou.
Ea asculta de mine.
- Pentru ce m-ați chemat? Am făcut ceva? Spune ea și se uită la mine speriată.
- Am nevoie de tine,acum! Spun și mă pun din nou la birou.
- Poftim? Spune ea uimită.
Îi fac semn să se apropie. E o nebunie ce am să îi spun dar merită. Mi-e dor să îi simt buzele în jurul sculei mele.
- Dacă timp de doua săptămâni te prezinți în biroul meu în fiecare zi și îmi faci un oral ca la carte,îți voi încheia media cu notă maximă.
- Ați spus că o să mă lăsați în pace! Spune revoltată.
- Este adevărat dar...
- Nu accept. Eu nu sunt o jucărie! Pot lua note mari și fără să sug scula unui profesor! Spune ea țipând. Eu nu sunt o curvă! Cuvintele ei țâșnesc ca niște săgeți.
Zâmbesc. O pot câștiga altfel.
- Domnișoară,liniștește-te! Acum câteva nopți erai total deacord.
Se uită la mine. Zâmbesc din nou.
- Sunteți nebun! Spune ea.
Îmi place să o aud cum rostește cuvintele acestea. Mă face să mă excit și mai tare.
- Repetă ce ai spus!
Se uită la mine conștientă. Își mușcă obrazul. Ticul ei nervos. Și mai adorabilă.
Mă ridic de pe scaun și pășesc spre ea.
- Mai repetă o dată ce ai spus! O provoc eu.
Își ia inima în dinți. Mă privește pentru câteva clipe.
- Ești nebun,spune printre dinți nervoasă.
O lipesc de ușă lipindu-mi buzele de urechea ei.
- Vei face sex cu mine. Spun neputând să mă controlez. Nu era o rugăminte. A sunat a ordin.
- Nu! Spunea ea clar și despicat. Nu o voi face! Ce a fost nu se va mai repeta! Încercă să mă îndepărteze dar mă apropii mai mult de corpul ei micuț.
- Ba o vei face! Și va fi mult mai frumos ca data trecută! Spun convingând-o
- Ba nu! Spunea ea cu ochii pironiți spre mine.
- Ba da o vei face! Mă vrei! Spun și mă apropii de pantaloni ei. Pătrund în chiloțeii ei. Zâmbesc la gândul că este udă.
- Ba nu! Nu o voi face! Spune cu ochii închiși parcă convingându-se singură.
- Ba o vei face! Vei face sex cu mine! Îi șoptesc la ureche.
Mi-am băgat degete în ea. Era complet udă.
Câteva momente își ține ochii și buzele strâns încercând să nu scoată niciun sunet dar gemetele ei o trădează.
- Da! O voi face! Spune ea printre gemete.
- Asta voiam să aud! Spun și îi mângâi păsărica.
Își lasă capul pe spate înăbușindu-și gemetele.
Se vede cum tânjește după mine.
- Ți-a fost dor să mă simți în tine? Spun și o sărut flămând
- Da...da! Spune printre gemete.
După ce îi simt orgasmul pe degete îmi retrag degetele. Respirația ei era intensă. Capul îi era lăsat pe umărul meu.
Stăm așa câteva minute până ce respirația ei devine stabilă.
Își ridica privirea și mă privește cu ochii ei negri strălucitori.
- Ești nebun! Spune ea râzând.
Îmi place cum din un "ești nebun" nervos devine un "ești nebun" inocent. O sărut iar ea îmi răspunde. Ne sărutăm până rămânem fără aer. Ador nebunește cum pot să o calmez doar strecurându-mi degetele în ea.
- Vei face sex cu mine? Spun după ce ne despărțim din sărut.
- Da, o voi face!
- Nu ai să te poți răzgândi! Te mai întreb încă o dată! Vrei să faci sex cu mine? Spun și zâmbesc
- Da! Spune și mă sărută.
Mă uit la ceasul de pe perete. Au trecut 15 minute din oră.
- Cred că trebuie să pleci,spun. Ai să întârzii la oră.
Nu spune nimic și descuie ușa. O opresc.
- După ore, vreau să te văd în parcare. Spun și mă uit la ea. Zâmbește cu subînțeles.
Deși mi-e greu să mă lupt cu vorbele ei încet încet am să o îmblânzesc.
Ea e a mea.
Va urma...
CITEȘTI
My Math Teacher 🔞
Teen Fiction❗️18+❗️ Un bărbat pe nume Mayson Sebastian intră în funcția de director și profesor de matematică la un liceu renumit din oraș. O elevă silitoare pe nume Jennifer Taylor îi pică cu tronc atunci când are curajul copieze la un test. De atunci atmosfer...