MAHİ - On Altıncı Bölüm

72.4K 2.9K 1.6K
                                    

Merhaba mahalle sakinlerim, bizi özlediniz mi?
Umarım bölümü severek okursunuz.
Oy verdiysek, başlayalım.
Yorum yapmayı unutmayın lütfen.
Seviliyorsunuz. ♥️

"Öyle bir çık ki karşıma, her baktığımda ilk defa görüyormuşum gibi, az kalsın ölüyormuşum gibi hissedeyim seni

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Öyle bir çık ki karşıma, her baktığımda ilk defa görüyormuşum gibi, az kalsın ölüyormuşum gibi hissedeyim seni."
- Edip Cansever

Bölüm Şarkısı: Antidepresan – Mert Demir / Mabel Matiz

Mahinev

Saçlarımda hissettiğim sakin ama huzurlu dokunuşla gözlerimi araladım. Kirpiklerimi kırpıp, etrafıma alışmaya çalışır gibi kıpırdandığımda, başımın yumuşak yastığımda değil, sert ama huzur veren bir yere yaslı olduğunu fark ettim.

Parmaklarımı hareket ettirdim ve dokunduğum yerde hafifçe gezindim. Ali Asaf'ın saçımda gezinen eli bir saniyeliğine duraksadı ama sonra yeniden saçlarımın arasında dolaşmaya devam etti. Gözlerimi yumup, başımı yasladığım yere bastırdım. Bu anın tadını çıkarmak istedim.

Gece nasıl bu hâle geldiğimiz hakkında hiçbir fikrim yoktu. Kollarının arasında uyurken gece yer değiştirmiştim.

Artık yanında değil, neredeyse onun üzerinde yatıyordum. Başımı, onun sert karnına yaslamıştım. Ali Asaf, bacaklarını hafifçe aralamış, bende oraya yerleşmiştim. Ellerimi beline sararak onun bedeninin yarısını kaplar şekilde uyumuştum. Sanki bedenlerimiz birbirine nasıl uyum sağlayacağını biliyor gibi hareket edip, kendileri için en rahat pozisyonu bulmuştu. Bu düşünce hoşuma gitti.

Gecenin ne kadarını böyle geçirdiğim hakkında hiçbir fikrim yoktu. Biriyle aynı odada bile uyumakta nefret eden ben, söz konusu Ali Asaf olduğunda, değil aynı odada, aynı yatakta yatmak, neredeyse adamın üzerinde uyumuştum.

Beline sardığım parmaklarımı biraz daha aşağı kaydırdım ve ince tişörtünün bel kısmına kadar indim. Ilık parmaklarım tişörtünün altına arayışa geçer gibi süzüldüğünde, Ali Asaf'ın derin bir nefes alarak gerildiğini hissettim. Başım hafifçe yukarı kalkıp indiğinde, çıplak teninde gezinmeye devam ederek kıkırdadım.

Parmaklarını saçlarımın arasından geçirdi ve kafa derimi hafifçe sıkarak konuştu. "Kaşınma," derken, sesi uykudan yeni uyanmış olmanın etkisiyle hırıltılıydı. Teninde gezinen parmaklarımı kıvırdım ve tırnaklarımla kaşır gibi okşadım. "Mahinev," diye beni uyardığında elimi yukarı doğru kaydırmak üzereydim fakat Ali Asaf'ın saçlarımın arasında duran eli sıkılaştı ve elinin baskısını arttırarak hafifçe çekti.

Bu hareketiyle, başım geriye doğru kayınca gözlerim gözlerini buldu. Yüzümde oluşan gülümsemeye engel olamıyordum ve onun da bakışları önce gözlerimde sonra dudaklarımda gezindi. Bana, "Günaydın," dediğinde parmaklarım hâlâ teninde geziniyordu.

MAHİ (Mahalle Hikâyesi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin