Ja
To chyba jakaś pomyłka...
Numer nieznany
O nie, kochana, żadna pomyłka - wara od niego, albo Ci nogi z dupy powyrywam, Charlie...
Zmarszczyłam brwi czytając kolejną wiadomość od jakiejś dziewczyny i zastanawiałam się kim ona może być do cholery? Pierwsze co przyszło mi na myśl, że może to ta cała Sophie. Chociaż wydawała się być taka milutka... no ale to by miało sens - przecież musiała udawać przed Ashtonem, żeby przypadkiem go do siebie nie zrazić...
- Coś się stało? - z zamyślenia wyrwał mnie głos Irwina, który widocznie zauważył nagłą zmianę w moim zachowaniu.
- Nie, nie, wszystko okej - zapewniłam, chowając telefon do kieszeni i przyklejając na buźkę szeroki uśmiech.
Dopiero po pożegnaniu się z moim chłopakiem, wzięłam telefon do ręki i po raz kolejny przeczytałam otrzymane wiadomości.
Ja
Przepraszam bardzo, ale możesz zdradzić kim ty właściwie jesteś i o co Ci chodzi?
Numer nieznany
Och,Charlotte kochanie, naprawdę jesteś taką idiotką, czy tylko taką udajesz? No poważnie, co ten chłopak w tobie widzi... Odbiłaś mi faceta!
Ja
Nie przypominam sobie, żeby Ashton miał wcześniej jakąś dziewczynę...
Numer nieznany
Ashton? Jaki kurwa znowu Ashton? Nie obchodzi mnie co robisz w sypialni z tym blondwłosym kretynem.
Ja
Okej, jeśli nie masz na myśli Ashtona, to o kim ty mówisz, do cholery?
Numer nieznany
Ja pierdole, ty naprawdę jesteś taką idiotką!
Numer nieznany
Po prostu odpierdol się od Caluma!
W tamtym momencie wszystko stało się jasne i doskonale wiedziałam już z kim pisałam. Aż mi się przez chwilę zrobiło głupio, że w ogóle mogłam pomyśleć, że to Sophie...
Ja
Słuchaj Jess... nie wiem co ty tam sobie uroiłaś w tej swojej główce, ale zapomnij o nim i daj mu wreszcie spokój!
Jess
Nie będziesz mi dziwko życia rozpierdalać! Zobaczę jeszcze raz, jak kręcisz się koło mojego faceta, a szczerze tego pożałujesz!
Ja
Przyswój wreszcie do swojej świadomości, że Calum Cię nie kocha i nie będziesz bawił się w twoje gierki
Jess
O nie, mylisz się kochana. Calum za mną szaleje i obie dobrze o tym wiemy... Gdyby tak było, czy przespałby się ze mną ostatniej nocy?
Zamurowało mnie. Po przeczytaniu ostatniej wiadomości, totalnie mnie zamurowało. Po głowie chodziło mi teraz tylko jedno pytanie: ' Czy on naprawdę do zrobił?' Z drugiej jednak strony - co mi do tego, z kim sypia Hood? Co prawda, mógłby być ze mną szczery, ale... nie stop! Przecież na pewno mnie nie okłamał i na pewno z nią nie spał! Nie mogę jej wierzyć, cholera jasna! Zaczynałam mieć w głowie mega mętlik. Męczyło mnie jednak jeszcze jedno... Dlaczego zostałam wciągnięta w całe to gówno z Calumem i Jess w rolach głównych.
CZYTASZ
Damn! || 5 Seconds of Summer
Fanfic" Never say goodbye So kiss me, kiss me, kiss me And tell me that I'll see you again Cause I don't know If I can let you go So kiss me, kiss me, kiss me I'm dying just to see you again Let's make tonight the best of our lives, yeah! Here's to teenag...