- Dziś mamy specjalnych gości! Najnowsza, gorąca od plotek para! - powiedziała brunetka i uśmiechnęła się do nas. - Louis Tomlinson i... Harry Styles! Mam dla was pytania, które nurtują chyba każdego fana. Czy jesteście gotowi by na nie odpowiedzieć i ukazać choć trochę prawdy?- Nie mamy wyjścia - powiedział Louis. - W internecie jest burza i to odbija się na Harrym.
Louis spojrzał się na mnie, a ja nie wiedziałem co powiedzieć, więc kiwnąłem głową.
- Dobrze. Zacznijmy od tego, jak się poznaliście? Twoi fani Louis, chcą wiedzieć, skąd znasz Harrego.
- Cóż, miałem drugie konto na twitterze. Dodałem tweet o tym, że niszczę wioskę jakiemuś dzieciakowi. I tym dzieciakiem okazał się Harry. Napisał do mnie zły, że mam przestać mu niszczyć wioskę. Nie robiłem tego, przyrzekam.
- Słucham? - odezwałem się. - Niszczyłeś mi regularnie wioskę. Nękałeś mnie w tej grze. Dobrze wiesz, że dodałem cię do znajomych ze względu na imię.
- A ty co? Też mnie nękałeś i nie narzekałeś na to.
- O przepraszam bardzo! Robiłeś to tak często, że nie mogłem czasami nadążyć naprawiać!
- Harrym... Kochanie, niszczyłeś mi wioskę, tak samo jak ja.
- A jak to się stało, że Harry dowiedział się, że jesteś nie jakimś Louisem, a Louisem Tomlinsonem? - dopytała.
- Był zbyt oczywisty - odpowiedziałem. - Raz pisaliśmy o matematyce. Napisał tweeta z oficjalnego konta, a później szybko go usunął. Jego nazwa była zbyt oczywista! Dodał też tweeta o tym, jak wygląda pudlo-żaba, a tak mnie nazywał. No i w końcu, zbliżały się święta. Robiliśmy sobie prezenty. On chciał mi osobiście go dostarczyć. Ubrał się tak, jakby szedł na obrabowanie banku, przyjechał czarnym samochodem z ciemnymi szybami, razem z Zaynem i Liamem. Poznałem go po chodzie i sylwetce.
- Podglądałeś?
- Patrzyłem przez wizjer. Spojrzałeś się nawet na niego prosto i zobaczyłem niebieskie oczy. Wysłałem mu też prezent z kartką "Wiem, że jesteś Louisem Tomlinsonsm". Uciekł jak panienka.
Usłyszałem jej śmiech i cały stres ze mnie zszedł.
- Dobrze. Zróbmy małą przerwę i wrócimy z kolejnymi pytaniami. Wrócimy za 10 minut.
- Jasne.
CZYTASZ
village love story (larry) ✔
FanfictionCo zrobić jeśli jakiś Louis niszczy ci cały czas wioskę w coin master? Harry Styles - osiemnastolatek z wielkimi marzeniami, celami i uzależnieniem od coin master, twittera i muzyki. Pewnego dnia trafia na tweeta pewnego Louisa, który chwali się, że...