- Stresuję się, a ty?- Nie no, coś ty. Ja się wcale nie stresuję - powiedziałem z ironią. - Boję się jak cholera. Dobrze, że jedziesz ze mną. Najwyżej cię popchnę na nich i ucieknę.
Niall spojrzał na mnie z politowaniem i prychnął. Samochód podjechał i nie wiedziałem, co miałem zrobić. Wyjść jako pierwszy? Wyszedłbym na idiotę, który siedzi w oknie i obserwuje wszystko. A jeśli ten ktoś przyjdzie po mnie? Będzie to niegrzeczne?
- Chodźmy już. Wyszedł ktoś z samochodu.
Kiwnąłem głową, założyłem ulubioną czapkę Louisa na głowę i zapiąłem kurtkę. Nie chciałbym dostać na dzień dobry kazania na temat ubierania. Krasnoludki i "jego ludzie po całym Londynie" i tak mu wyszeptały za dużo.
Przy samochodzie stał barczysty mężczyzna w przyciemnianych okularach. Cofnąłem się o krok, a on uśmiechnął się.
- Chłopcy, Louis mnie po was przysłał. Harry i Niall, dobrze zapamiętałem? - zapytał, a ja kiwnąłem głową. Samochód rzeczywiście był podobny do tego, którym Louis musiał przyjechać, kiedy podrzucał mi paczkę.
- Nie wierzę panu. Jak się pan nazywa? - zapytał Niall, trzymając mnie za kurtkę.
- Paul. Louis przyjechał moim samochodem by podrzucić prezent dla was. A teraz sam się boi jak kurczak by osobiście po was podjechać. To jak? Jedziemy? Louis będzie się niecierpliwy. Próbuje zrobić wam kakao.
Kiwnąłem głową i pociągnąłem Nialla za sobą. Wsiedliśmy i modliłem się by droga się nie dłużyła i żeby nikt nas nie porwał.
HES: Pual?
Louist_28: Tak. Powinniście być za pół godziny
HES: Co to znaczy, że próbujesz robić kakao?
Louist_28: To, że próbuje robić kakao.
Louist_28: Chcesz ubrać choinkę? Te matoły uparły się bym miał w tym roku żywą choinkę. Moja rodzina przyjeżdża dopiero jutro
HES: Ubieranie choinki brzmi dobrze
HES: I mam dla ciebie prezent
Louist_28: Coś lepszego?
HES: O wiele lepszego
- I dlatego wziąłeś swój zeszyt? - zapytał Niall.
- Owszem, ale mam przecież pudełko.
- Nie masz.
- Cholera! Trzeba zawrócić! Zapomniałem prezentu!
CZYTASZ
village love story (larry) ✔
FanficCo zrobić jeśli jakiś Louis niszczy ci cały czas wioskę w coin master? Harry Styles - osiemnastolatek z wielkimi marzeniami, celami i uzależnieniem od coin master, twittera i muzyki. Pewnego dnia trafia na tweeta pewnego Louisa, który chwali się, że...