2022.05.23.
Pont éjfél volt. A fiúk lehúztak a színpadról én meg elkezdtem a zenélést. Elég nagy bulit nyomtam, mindenki tombolt és én is élveztem. A fiúk ittak és buliztak a zenéimre, Peti viszont eléggé figyelt és iszogatott. Tipikus. Kicsit elhúzódott mert 50 perces lett, majd mikor végeztem ott maradtam a színpadon.
-Oké gyerekek ez király volt! Most kérdezhettek! - adtam az egyik mikrofont az első embernek. Sokat kérdezgettek.
-Miért jöttél vissza? - tette fel a kérdést az ismeretlen.
-Képzeljétek... a Halálig -nak (most találtam ki🥲 szrk.) forgatjuk a 2. évadját! - mondtam és elkezdtek sikítozni én meg csak mosolyogtam, hogy idáig eljutottam már és ebbe 4 évvel ezelőtt bele sem gondoltam, hogy egy színpadon fogok állni ahol bejelentés, hogy egy sorozatnak a 2. évadját forgatjuk aminek az egyik főszereplője vagyok. Rá néztem Petire aki úgy szint mosolygott rám, ami meglepett de nem foglalkoztam vele.
-Valakivel együtt vagy a fiúkból? - kérdezte a következő ember. Kicsit meglepődtem mert ehhez hasonlót még sosem kérdeztek.
-Nem. - vágtam rá mosolyogva -Sosem voltam! Na mindegy köszönöm ezt az estét Debrecen! Sokat találkozunk még úgy érzem. - majd lerohantam a színpadról és pakolni kezdtem, mert jöttek a nagy fanok fotózkodni, videót csinálni. Fiúk is bejöttek a backstage-be mivel Ők is itt pakoltak le. Jött elsőnek egy kislány aki videót akart csinálni, ahogy tátogunk egy számra. Majd jöttek nagyon sokan, kezdtem fáradni amikor elértem az utsóhoz aki egy lány volt és egy videót akart ami nagyon ugrálós volt. Fanok ért mindig megtettem mindent és most is megfogom. Arról beszélek hogy 1 hónapja mikor eltörtem a bal lábam abba hagytam a táncolást és most ebben a videóban ugrálnom kell, guggolnom le- fel állnom. Kicsit megmaszíroztam a lábam és bele kezdtem, néha fájdalmas fejet vághattam mert Marics aggódva nézett végig rám. Érted aggódva! Megöleltem még a lányt aki elment és muszáj voltam leülni. Maszíroztam a lábam mert azt hittem leszakad a bal lábam, mikor valaki mellém ült.
-Szeretném tudni mi történt veled 3 év alatt. - jelentette ki határozottan de NAGYON határozottan ezért rá néztem.
-Oké! - vontam vállat -Majd mesélek. - maszíroztam tovább a térdem -Megyünk inni? - néztem Maricsra. Aki csak vállat vont és fel állt én követtem a példáját és együtt kimentünk majd a bár pulthoz leültünk, kikértünk egy-egy vodkát mert ilyen lightosba nyomjuk. Amúgy a többieket már öt évtizede elvesztettük.
-Szóval... - kezdte Péter.
-Igen? - néztem rá pedig tudtam mit akar csak köcsög vagyok, mint általában.
-Tudod mit akarok Te köcsög! - nem vettem zokon, mi egymásnak csak így tudjuk ki mutatni a szeretetünk.
-Mesélj!-Jólvan má' Te paraszt parafenomén! - mondtam rezzenéstelen arccal.
-Ki kérem magamnak! Te... - kezdte volna de Májló ide teleportált a semmiből és lecseszett.
-Ne veszekedjetek má'! Most jött vissza Csenge és veszekedtek, hogy kit hogy becézzetek. Legyen elég! - kaptuk az agy mosást. Esküszöm mintha Valkusz az apánk lenne, de mindig ilyen hülye gyerek volt.
Én csak forgattam a szemem, hogy mindig szid. Vissza fordultam a pulthoz és kértem egy kicsit nagyobb pohár vodkát amit 5 mp alatt lehúztam.-Visz a véreeeem! - kezdtem énekelni, mint egy elbaszott Marics Peti olyan hanggal.
-Most miért volt olyan hangod mint nekem? - tette fel a nagy kérdést. Nem ilyen volt a hangom régen de a sok üvöltözés ezt hozta ki belőlem. Szóval olyan rekedt hangom van mint ennek a féleszű parasztnak.
-Eddig is ilyen hangom volt te állat! Vagy eddig Ariana Grande hanggal beszéltem, vagy mi? - ennyire hülye még Brúnó kutya sem az pedig az a gyerek nem egy könnyű eset. Ezt a nagy kiakadásomat Sári szakította meg.
-Pető meghülyült egy kicsit! - mondta.
-Biztos csak egy kicsit? - kérdeztünk rá egyszerre Milóval. -Ennél a gyereknél hülyébb biztos nincsen! - mutattam a mellettem ülő Péterre aki majd elaludt. -Ne aludj már te majom! - szóltam rá.
-Amúgy Csenge mióta beszélsz ilyen csúnyán? - kérdezte Milo.
-Elég régóta! - vágtam rá és újra a pulthoz fordultam valami kurva jó ital ért. A pultos elvileg a legjobb italukat adta ide, megfogtam és már ittam volna bele amikor Marics kikapta a kezemből. -MARICS! - rivaltam rá.
-Geci ez kurva jó! Ez malibu körte baszki! - pörgött fel ez az eltökéletlen.
-Ne basz! Ad ide! - vette ki a kezéből Valkusz. Majd bele ivott. -Ez még mindig kurva jó gecc! - pörgött fel ez a nyomorék is.
-Most már ad vissza! - vettem ki a kezéből és lehúztam. -Nagyon fasza! Amúgy mikor indulunk? - kérdeztem Milotól.
-Nem soká. Még egy 5 percet várunk azokra. - mutatott Mancsuelékre. Sőt még Manu magánál volt de Spraccs az más téma, Brúnó meg már tisztára ki van ütve.
-Szerintem szólók nekik, hogy indulunk. - ment el Sára.
-Oké. Megyek a cuccaim ért. - indultam el a 3 bőröndömhöz.
3 perc múlva mikor vissza értem már nem voltak a pultnál. Szóval kimentem a kocsihoz, azt sem tudom hogy néz ki a kocsijuk. De könnyű volt kitalálni, hogy hol állnak mert Laszika hangját 50 mérföldkőről is lehet hallani, hogy nem akar beszállni a kocsiba. Beraktam a cuccaim hátra majd középre ültem. Marics és Manu közé. Mentünk vissza Pestre ami kicsit hosszú út ezért a közepénél bealudtam és nem tudom melyik idiótának dőltem a vállára. Arra keltem, hogy valaki birizgálja a hajam.-Jó reggelt Hamupipőke! - fordult hátra Lacika.
-Az Csipkerózsika Te retardált! - mondtam mert ennyit illik tudni. Felültem és oldalra néztem, hogy kin aludtam és ki simogatott hát Peti. Rá néztem. -Bocsi! - néztem a szemébe.
-Semmi baj. - mosolygott KEDVESEN?
-MEGÉRKEZTÜNK! - üvöltött Laci.
-Ne üvöltözz fiam! - szóltam rá.
-Jól van má' Anyuci. - durcizott be amin röhögnie kellett az egész csordának.
-Szállj ki fiam és aludj! - parancsolgattam, Ő meg csak tette amit mondtam.
-Szigorú vagy. - fordult felém Marics.
-Csak a szoki. - vontam vállat és kiszálltam Manu oldaláról. Majd kivettem a bőröndjeim.
-Segítsek Kicsi? - szólalt meg ez a rekedt fazék a hátam mögül mire majdnem hozzá vágtam az egyik bőröndöm. -Csak ne bánts!
-Segíthetsz és ne hívj Kicsinek! - mondtam rá se nézve. Segített bevinni a régi szobámba a cuccokat ahol újra élni fogok. -Köszi. - fordultam Péter felé aki csak mosolygott majd kiment. Fura. Kipakolni halál sem fog, csak bedőltem az ágyamba és elaludtam zuhanyzás nélkül.
Sziustok! Kedden vagy szerdán kikerül a következő rész. Addig is puszi nektek! <33
أنت تقرأ
Ellenségek Vagy Szerelmesek? [Marics Peti ff.]✅️
أدب الهواة"... Te amo un poco demasiado! - hadarta el a lehető leggyorsabban Peti" - TRÁGÁR SZAVAK csak előfurdulhatnak -önbántalmazás kisebb mennyiségben -enyhe 18+ részek -spanyol szavak, mondatok (nem biztos hogy jó a fordítás) -kitaláció az egész -ne lepő...