10.-Reflex

1K 37 3
                                    

2022.05.28.

Marics Peti szemszöge

Ha én tudnám mi volt ez az egész. Amit még jobban nem értek az amit hozzám vágott Csenge. Csak magammal foglalkozom? Kösz bazdmeg, kösz. Akkor mit csináltam, mikor Őt kerestem, mikor Őt vígasztaltam? Még egy dolog amit nem értek. Honnan kéne ismernem Laurát? Egyáltalán nem emlékszek rá, hogy az évek során szóba került volna egy Laura nevű lány köztünk. Csenge fel ment, Lau meg hozzám bújt még jobban, Miló meg csak fogta a fejét majd kiment a konyhába.

-Lau? - szólitottam meg mire felnézett rám jelezve, hogy mondhatom -Te emlékszel Csengére valahonnan? - tettem fel a nagy kérdést mert ha most azt mondja Lau, hogy nem rohadt mérges leszek Csengére.

-Őszintén. Egyáltalán nem! Semmilyen Csengére nem emlékszem. - tette vissza a fejét a mellkasomra én meg csak bólintottam és simogatni kezdtem a hátát. Bekapcsoltam egy filmet amit egész délután néztünk és tényleg ki sem jött a szobájából Csenge.

Horváth Csenge szemszöge

Elkezdtem készülődni a bulira ahol fellépek. Ahoz képest, hogy már este is melegebb van attól még eléggé melegen öltözök.
Majdnem minden ruha darabom bőr anyagú amit még lehet én sem gondoltam végig, hiszen a bőrbe bele lehet izzadni könnyen főleg egy buli után.

Majdnem minden ruha darabom bőr anyagú amit még lehet én sem gondoltam végig, hiszen a bőrbe bele lehet izzadni könnyen főleg egy buli után

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Kiléptem a szobám ajtaján és lementem amire persze mindenki felfigyelt és Marics még jól végig is mért de nem foglalkoztam vele. Senkire sem néztem rá csak felkaptam a kocsi kulcsot és kiléptem az ajtón szó nélkül. Beültem a Mustangonba és elindultam nagy sebességgel a helyszínre. 15 perc múlva oda értem és ezt mindenki észre vette ezért kamerákkal a kezükben figyeltek, hogy mikor leszek hajlandó kiszállni a kocsimból. Amint kiszálltam csak a vakuk fényét láttam és a fejemet takarva bementem a hátsó ajtón. Bementem a backstage-be és vártam, hogy mikor jövök én de addig jött egy üzenetem.

milo_valmar:
Hova mentél?

djcsenge:
Fellépni:))

milo_valmar:
Mikor érsz haza?

djcsenge:
Éjfél körül.

Erre már nem válaszolt így csak tovább telefonoztam és ittam. 15 perc múlva VÉGRE felhívtak a színpadra majd beálltam a dj pult mögé és olyan nagy bulit csaptam, hogy még én sem hittem el. Még énekeltem is amihez ilyeneket fűztek hozzá:

-Írhatnál zenéket! - kiabálta az egyik

-Kurva jó a hangod! - kiabálta a másik és még ehhez hasonlók de a személyes kedvencem ez:

-Gyerekek! Ez a Marics Peti csak beöltözött ez kibaszott jó csajnak! - ezen baszki muszáj voltam röhögni ugyanis az a retardált ilyeneket biztos holt részegen talált ki, de legalább kibaszott jó csaj vagyok. Másfél órát lenyomtam és úgy leizadtam, hogy egy kibebaszott fagyasztóba bemásztam volna de inkább csak egy jéggel teli whisky colát kértem ezután még 4 pohár ugyan ilyet, de egyszer csak megcsörrent a telóm ránéztem de faszt sem láttam ki hív olyan homályosan láttam már de minden esetre felvettem és beleszóltam.

-Heló! - próbáltam józanul beszélni a valakihez.

-Szia Csenge, mikor leszel hajlandó haza jönni? - szólt bele egy kissé ideges Miló. De bazzeg még azt sem tudom mennyi az idő de ezt inkább nem kérdeztem meg mert kapnék egy olyan lebaszást ettől a Valkusz állattól.

-Már indulok amúgy! - álltam fel nagy nehezen majd elindultam a hátsó ajtó felé ahol ki is léptem és megcsapott a hideg este de még is kellemes volt amitől ki is józanodtam egy icipicit.

2022.05.29.

Marics Peti szemszöge

Itt várjuk Csengét éjjeli fél 1-kor a kanapén ülve Milóval, jó Milán nem ül hanem oda vissza járkál idegességében ami kezdett kurvára idegesíteni engem ezért elé álltam majd a válánál fogva a szemébe néztem komolyan.

-Figyelj! Mindjárt itt lesz csak nyugodj meg mert felbaszod az agyam. - és ekkor kinyílt az ajtó ahová rögtön mindketten oda néztünk. Kinyílt az ajtó és egy vigyorgó Csengével találtuk szembe magunkat.

-Csenge! Te ittasan ültél kormány mögé? Magadnál vagy? - szidta le rögtön Milán de a lány csak röhögött ezért Miló kisebb düh kirohanást kapott így feltrappolt a szobájába. Csenge meg szószerint beesett a házba. Megfogtam a karjait és felkapartam a földről majd felvittem a szobájába és lefektettem az ágyába közben levettem a cipőjét és a táskáját is levettem róla. Betakartam és elkezdtem a hátát simogatni és 5 perc múlva hallottam a szuszogását ezért elmosolyodtam és kimentem a szobából de pont Milóba ütköztem.

-Elaludt? - kérdezte sokkal nyugodtabban, mint lent én meg csak bólíntottam -Oké, kösz haver! - veregette meg a vállam ami fájt úgyhogy elkezdtem simogatni.

-Buzi! Ez fájt! Többet nem nyúlhatsz hozzám! - mutogattam felé fenyegetően.

-Jaj ne már! Nem érhetek hozzád! - vágta a sértődötett amin elkezdtünk halkan röhögni vagyis csak próbálkoztunk mert olyat röhögtünk, hogy inkább behúztunk a szobánkba.

Horváth Csenge szemszöge

Reggel vagy inkább pontosan délben keltem ki az ágyamból és lementem a konyhába ahol egy kómás fejű Marics Péterrel találtam szembe magam a pultnál. Marics csak bámult előre és rám sem nézett.

-Próbálok rád haragudni de nem megy... - mondta alig hallhatóan de én így is hallottam minden egyes szavát.

-Kölcsönös csak én tényleg haragszok rád. - mentem a kávé főzőhöz de persze nyitott szájjal nézett rám -Most mi van? - tettem szét a kezem utána lecsaptam a combomra.

-Csak egy kérdésem van! Miért? - vágott kérdő fejet és értetlenül nézett rám.

-Marics Te tényleg ennyire nem veszed észre magad? - kezdtem idegbe jönni de inkább megfordultam és kávét csináltam.

-Nem! És Lau azt mondta, hogy nem voltál a múltjában! - csapott a pultra idegesen mire megrezzentem és felé fordultam.

-Tényleg? Nyilván hazudott! - néztem a szemébe és vissza fordultam de hallottam, hogy közeledik felém én csak magam mellé néztem és ott volt a Marics. Felnéztem rá de megijedtem ahogy a szemébe néztem a szemei azt sugalták, hogy mérges rám és egyáltalán nincsen jó kedvében.

-Ne beszélj így a barátnőmről. - mondta szem rebbenés nélkül amitől mindig is féltem főleg ha apám állna most előttem, ha Ő állna itt biztos nem pofáznék vissza.

-Ne mond meg, hogy beszéljek! - néztem mélyen én is a szemébe majd a karja elkezdett felém közeledni amit reflex szerűen kivédtem.

-Mit csinálsz? - változott meg a tekintete és még komolyabban nézett a szemembe.

-Reflex. - engedtem el gyorsan a kezét és távolabb léptem tőle mert már így is kínos volt a helyzet. Csak a szendvics ért akart nyúlni és nem hozzám ami miatt megnyugodtam. Viszont erre a kijelentésemre is kérdően nézett. -Reflex, reflex önvédelmi reflex. - kezdtem el énekelni hátha ilyen nyelven érti és persze hogy értette hiszen megenyhültek az arc izmai és eléggé aggódóan nézett rám ami miatt én csak felhúztam az egyik szemöldököm.

-Azt hitted megütlek? - lépett közelebb de én csak elnéztem egy másik irányba mert ez most rohadtul nem kellett -Csenge miért hitted azt hogy megütlek? -tette fel majdnem ugyan azt a kérdést.

-Nem hittem csak reflex... Tudod. - mutogattam össze - vissza kínosan és kiléptem előle majd megfogva a kávém felszaladtam. Marics meg csak lesett utánam és amint felértem egy Milánba ütköztem de nem volt hozzá idegzetem így csak bementem a szobámba majd halkan becsuktam az ajtót és lecsúsztam az ajtónak támaszkodva, felhúztam a lábaim és átöleltem majd csak bámultam előre némán.

Hellooo! Hosszabb rész. Köszönöm a több, mint 1k olvasót. El sem hiszem, hogy az Úristen már 1 éves!! Kövi rész 1 hét múlva jön. Addig is viszlát!<33

Ellenségek Vagy Szerelmesek? [Marics Peti ff.]✅️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora