2022.09.13.
Ma van Brúnó kutya szülinapja, így nincs jobb dolgunk. Szerveztünk a brigáddal egy bulit Bruncsónak.
Mondjuk most a boltban keresek valami fantasztikus ajándékot az én cukcsi Brúnó nevezetű kutyámnak. Arra gondoltam, hogy veszek neki mindenféleképpen piát és valami kutyusos bögrét amire rá van írva, hogy Brúnó. Hát nem ötletes?
Éppen mentem volna ki egy szatyorral a kezemben mikor nekem jött valami balfék hülye.
-Nem látsz vagy mi? - mordultam az illetőre rögtön. Mikor megfordult az ismeretlen csak akkor vettem észre, hogy egy igazi balfék hülye Köcsög jött nekem.
-Tücsök! Mi járatban erre? - kérdezte az előző mondatom figyelembe se véve.
-Vettem Brúnónak ajándékot. - mutattam fel neki a papír zacskót. -És te mit csinálsz itt? - kérdeztem én is tőle.
-Kaját akartam venni a bulira. - mondta, mintha ez tőle teljesen normális lenne.
-Ki bízott meg téged ezzel a feladattal? - néztem rá unottan.
-Milán. - vágott Ő is unott pofát.
Megforgattam a szemem és a kocsimhoz indultam szó nélkül. Maricsot nem annyira érdekelte, hogy ott hagyom. Ő is ment tovább az útjára.Haza mentem ahol elkezdtem készülődni az estére. Mivel még fogjuk rá, hogy napos idő van ezért egy szellősebb szetett választottam. Este 6ra legkésőbb ott kell lenni de én hamarabb megyek, hogy segítsek SpaccLacinak. Brúnó nem lesz még ott mert Miló lefoglalja.
A hajamat kivasaltam szög egyenesre és hagytam, hogy a vállamra hulljon. A sminkemet egy erős füstös jellegű valamire alkottam.
Miután késznek nyílvánítottam magam és elkönyveltem, hogy kurva jól nézek ki elpakoltam minden cuccot, piát, kaját és az ajándékot majd hívtam egy taxit és úgy indultam meg Spacchoz.
Amint ott voltam felcsengettem és már nyitottam is az ajtót. Hívtam a liftet ami kicsit késve meg is érkezett megnyomtam a legfelső szintet és vártam, hogy szép lassan felérjek. Kicsit idegbe jöttem de semmi baj. Az ötödik emeleten csak Brúnóék laknak. A lakásnak tárva nyitva állt az ajtaja, belépkedtem majd becsuktam az ajtót és levettem a cipőm. Bentebb mentem ahol szemem elé tárult a rendetlen nappali, konyha és a kétségbeesett László aki össze-vissza rohangál a nagy helyiségben.
-Hát itt mi történt? Bomba robbant? - néztem körül majd letettem a cuccaim.
-Hahaha, vicces vagy. - szólalt meg valahonnan Spacc sértődött hangja.
-Bújj má' elő! - szóltam rá mire az egyik sarokból felemelkedett, a keze tele volt színes papírokkal, a haja kócosan állt feje tetején. Jót röhögtem a látványon. Ő csak bemutatott nekem megsértődve. -Na jól van! Mit segítsek? - mentem a konyhába, hogy megnézzem ott milyen felfordulás van. Hát... minden szanaszét, a mosogató tele van.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Ellenségek Vagy Szerelmesek? [Marics Peti ff.]✅️
Fanfic"... Te amo un poco demasiado! - hadarta el a lehető leggyorsabban Peti" - TRÁGÁR SZAVAK csak előfurdulhatnak -önbántalmazás kisebb mennyiségben -enyhe 18+ részek -spanyol szavak, mondatok (nem biztos hogy jó a fordítás) -kitaláció az egész -ne lepő...