23.-"Velem Te ne szórakozz!"

853 31 0
                                    

2022.08.06.

Már reggel fél 7-kor ébren voltam, alig tudtam aludni. Felálltam a kanapéról majd gyorsan összekészültem és írtam egy cetlire, hogy haza mentem. Beültem a kocsimba és átgondoltam, hogy mit csinálok éppen. Haza megyek majd jól elkergetem azt a idióta faszit a házamból.

Az úton végig gondoltam a tegnapi történéseket. 20 perc múlva leparkoltam a kertben és kifújva magam bementem a házba. Körül néztem de nem láttam sehol Bálintot így nyugodt szívvel ültem le az ebédlőbe ahol volt egy papír s mivel kíváncsi lélek vagyok megnéztem.

Szia cica!

Elmentem, majd jövök.

És ennyi. Több ötlet is bevillant, hogy hova mehetett de inkább annyiban hagytam. Egy gondolattól vezérelve elmentem sétálni csak úgy kiszellőztetni a fejem. Felkaptam a fejemre egy bézbólsapkát és elindultam.

Már a városban bolyongok kis ideje amikor meglátom a Város Ligetben egy padon csókolózni Bálintot és Laurát. Nyitott szájjal lestem őket majd egy gyors fotót lőttem róluk és az ellenkező irányba kezdtem el sétálni de inkább haza felé vettem az irányt. Lehuppantam a kanapéra és megnéztem jobban azt a képet s így közelebbről jobban láttam, hogy csak úgy nyalják - falják egymást ami annyit jelent, hogy ez a smárolás nem most kezdődött, hanem már legalább másfél hete. Még egy kicsit gondolkoztam de nem jutottam sokra így feladtam az agyalást. Elmentem összekészülni a koncertre ami kurva későn lesz, vagy még 12 óra de nem akarok itthon maradni mert bármikor ide jöhet Bálint s én nem akarok találkozni vele.

Nem akartam túlzásba vinni de ez nem sikerült. Cipőnek csak a hófehér Air Force-mat vettem fel.

Miután elkönyveltem, hogy így odabaszunk kinézetre

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Miután elkönyveltem, hogy így odabaszunk kinézetre. Elmentem a Mekibe, persze drive-ba és egyáltalán nem csodálkoztak, hogy mit csinálok ilyen csilli-villi szettben egy mekinél. Dehogy. Valahol megálltam majd ott elfogyasztottam a kajám s utána újra útnak indultam. Megyek Siófokra mert ott lesz koncertem, a Plázson így most oda tartunk. Út közben elszívtam egy cigit, megálltam egy benzinkútnál kettő Hell-ért amit meg is ittam, zenét hallgattam, beénekeltem mert nincs jobb dolgom és olyan este 7-kor oda értem. Leparkoltam s kicsit kifújtam magam még a kocsiban majd megfogva a cuccom bementem a backstage-be észrevétlenül. Ott voltak Sofiék, gyorsan megöleltük egymást aztán elkezdtünk beszélgetni minden féle dologról, én elmondtam mik történtek velem mostanság és stb.

30 perc múlva már a színpadon tomboltam azaz énekeltem. Jobbra néztem a lépcsőhöz ahol csak Maricsot láttam ahogy engem néz. Rámosolyogtam, Ő meg vissza. Visszafordultam a közönség elé és tovább nyomtam hype-ot.

Az utolsó szám után kaptam az alkalmat és kinéztem magamnak egy csajszit akit felhívtam a színpadra.

-Egy random zenét mondj nekem. Bármit! Külföldit is lehet. - mondtam a mikrofonba majd odatartottam a mikrofont neki.

Ellenségek Vagy Szerelmesek? [Marics Peti ff.]✅️Où les histoires vivent. Découvrez maintenant