30.-Szülinapok

811 37 2
                                    

2022.11.02.

Felkeltem délben tudva, hogy ma van a születésnapom. Ránéztem a telómra. Semmi olyan üzenet a barátaimtól. Pozitívan álltam a dologhoz, biztos csak valami dolguk van vagy még nem kelt fel néhány barom arc. Ettem valamit majd nagy gondolkozásba kezdtem, ugyanis nem tudtam mit csináljak. Ma nincs semmi tervem, nincs forgatás, nincs fotózás, nincs koncert. Semmi sincs a mai napon csak a szülinapom amiről valószínűleg megfeletkezett mindenki. Kiültem a bejárati ajtóm elé egy cigivel a kezemben. Néztem az eget, az embereket az utcán, a madarakat és még sorolhatnám, hogy milyen érdekességek vannak körülöttem.

1 órája biztos kint ülök és nézelődök, de egy gondolattól vezérelve bementem és telefonozni kezdtem. Olyan unalmas volt minden, pedig ma van a szülinapom. Többször ránéztem a dátumra, hogy biztos ma van a szülinapom vagy csak képzelődök. Mindenesetre elmentem a szobámba és inkább nem jöttem ki vagyis csak akartam, ugyanis elkezdett valaki csengetni, de úgy mintha az élete múlna rajta.

-Megyek már! Nyugodj már meg! - kiabáltam a házban és nagy nehezen odatotyogtam az ajtóhoz és kinyitottam.

-Boldog születésnapot Tücsök! - kiabálta Marics mosolyogva majd utána a többiek is kiabáltak. Annyira meglepődtem, hogy mozdulni sem bírtam de Milán előre furakodott és felemelt majd megpörgetett amin jót nevettem. Miután letett megölelt amit szorosan viszonoztam, vigyorogva.

-Irány inni! - döntött úgy Manuel, mint mindig. Csak nevettem rajta.

Ivás után, mikor még tudtuk, hogy hol vagyunk és miért vagyunk egy házban és iszunk, ideadta mindenki az ajándékom. Manuel egy új, méregdrága cipőt vett nekem aminek rohadtul örültem mert kurvára tetszik, így megöleltem. Utána következett Bruncsó aki egy arany karkötőt adott amire a következő volt írva, hogy Kutyádtól. Csak röhögtem rajta de nagyon tetszett így rögtön feltettem a kezemre majd Őt is megöleltem. Kutyus után Spraccs következett aki egy egész konyhát ajándékozott nekem. Volt ott pia, édes, sós, csípős és savanyú kaják. Őt is megöleltem és elmondtam neki, hogy nem fogok éhen, szomjan halni. Utána elém állt Jázmin aki egy nagy mosollyal átnyújtott nekem egy dobozt ami nagyobb, mint Marics feje. Kíváncsian emeltem le a doboz tetejét. Amiből kiugrott egy kiskutya.

-Úristen! Brúnó, nézd itt vagy! - néztem rá mosolyogva de közben majd elolvadtam ettől a kis fain kiskutyától. Felkaptam a kezeim közé és elkezdtem simogatni. -Nagyon köszönöm de ez most komolyan az enyém? - néztem értetlenül Jázira.

-Igen, és amúgy ez Milánnal a közös ajándékunk. - mondta mosolyogva mire Milóra néztem és megöleltem még mindig a kutyát szorongatva. Jázi is csatlakozott az öleléshez. Az új lakótársamat felfedező útra engedtem a házban. Valaki megkocogtatta a vállam mire rögtön hátra is fordultam ahol Marics állt egy kis dobozzal a kezében. Odanyújtotta nekem, mire mosolyogva és izgatottan kinyitottam, amint megláttam az ajándékom visítani tudtam volna. Egy nagy vigyorral kivettem a kisdobozból az arany nyakláncot amin lógott a TÜCSÖK szó, csupa írott betűkkel.

-Ez gyönyörű! Köszönöm. - néztem még mindig ámulva a nyakláncot és ekkor elhatároztam. Ezt a nyakláncot sosem veszem le. Marics mögém állt és segített feltenni a nyakamba az újdonsült kedvenc nyakláncom, ami a nyakamba fog megrohadni. Marics felé fordultam aki mögött az egész brigád mosolyogva figyelte a szituációt.
-Na milyen?

-Tökéletes! - mondta ki mosolyogva a lehető leggyorsabban Marics.

-Milyen tervetek van még? - fordultam a gang felé akik instant elkezdtek mosolyogni ami annyit jelent, hogy irány készülődni.
-Értem. De előtte kell egy név a lakótársamnak. - kezdtem gondolkodni majd amint bevillant egy név elkezdtem vigyorogni, mire mindenki a házban értetlenül bámultam rám. -Te leszel Kicsi. - hajoltam le Kicsihez ami még illik is rá, hisz olyan apró, mint a dísz párnáim. Felnéztem Maricsra aki egy sunyi mosolyt küldött felém. A többiek megint értetlenül álltak és figyelték a jelenetet.
-Na mentem készülődni. - mentem el a szobámba ahol a tökéletes szetett kezdtem keresni.

Ellenségek Vagy Szerelmesek? [Marics Peti ff.]✅️Onde histórias criam vida. Descubra agora