16.-Interjú

950 39 3
                                    

2022.06.10.

Délelőtt 11 körül totyogtam le a lépcsőn Tucot dédelgetve, mint egy zombi. Kerestem az életet a házban de csak a tv-t hallottam és még abban is mit hallottam. A saját gyönyörű nevem mire rögtön odalépkedtem és megpillanthattam Marics Pétert a kanapén aki leste a tv-t.

-Ezen a héten színtisztán elmondta Horváth Csenge, hogy semmi közük nincsen egymáshoz Marics Péterrel. Sok-sok ember akkor sem hiszi el pedig Csenge elmondta, hogy Petinek van kapcsolata. De az emberek egyre többször látják együtt a két fiatalt. Senki sem tudja már mit higgyen!

Egymásra néztünk Mariccsal és instant elfintorodtunk.

-Hol van Milcsó? - szakítottam meg a csendet.

-Interjún. Azt várom éppen. - mutatott a tv-re.

-Na akkor húzódjá' odébb Te disznó! - mondtam és vártam, hogy le tudjak ülni de Marics olyan lajhár féle üzemmódba mozdult meg, hogy elindult az interjú így szép nőiesen arrébb rúgtam és leültem még mindig Tucoval az ölemben.

-Szép napot kívánunk mindenkinek! - köszönt a csajszi 1000 wattos mosollyal. Hogy van ennyi energiája ilyen korán? -Mint már tudják a mai vendégünk Valkusz Milán! - irányult a kamera drága unokabátyámra. Csomó dög unalmas párbeszéddel később a csaj elkezdte a lényeget. -Azért hívtunk ide, hogy Csenge és Peti kapcsolatáról feltegyünk neked néhány kérdést. - mondta én meg csóri Tuconak a simogatását is abbahagytam. Megint ránéztem Maricsra akinek rám irányult a tekintete.

-Mit csináltunk együtt ami ennyire félreérthető volt? - kérdeztem elgondolkodva.

-Fasz tudja, de kezd elegem lenni! - mondta Marics és újra a tv-re nézett ahogy én is és tovább hallgattuk.

-Első és legfontosabb kérdés. Együtt vannak? - kérdezte a nőci én meg csak forgattam a szemeim.

-Nem. - válaszolt tömören Milo.

-Ha együtt lennének akkor mit szólnál hozzá? - tette fel a következő kérdést én meg elmélyülten figyeltem.

-Semmit. Ők dolguk, ők életük. Engem nem zavarna. - vont vállat Valkusz én meg kikerekedett szemekkel néztem a tv-t de szerintem Marics is.

-Szerinted össze fognak jönni? - kérdezte a csaj egyenesen Milán szemébe nézve.

-Nem lehet tudni. - hagyta annyiban Milán és eddig tartott az interjú. Még mindig sokkolva bambultunk a tv-re amikor nyitódott az ajtó ahová szép lassan oda néztünk és Milán is észrevette, hogy sokkolt pofával nézzük Őt. Belépkedett a nappaliba ártatlanul majd a tv-re nézett és amint meglátta a csatornát elkezdett nevetni tüdőből mi meg fapofával lestük Őt.

-Milán! Ennyi erővel mondhattad volna azt is, hogy együtt vagyunk bazdmeg! - beszéltem hozzá idegesen de Ő le se szarva röhögött tovább.

-Tesó ez nem pálya! - mondta Marics kedvetlenül mellőlem.

-Mekkora csicskák vagytok! Ha láttátok volna a pofátokat. - röhögött fulladozva ez a retardált vadbarom.

-Valkusz Milan! Fogd be a pofád! Ez nem vicces! - mondtam és felálltam majd elmentem mellette és fel akartam menni de valaki betörte az ajtót. Még pedig egyetlen barátosném.

-Horváth Csenge és Marics Péter! - kiabálta el magát majd rám aztán Maricsra nézett majd újra rám. -Tedd a kanapéra a segged. - parancsolta én meg engedelmeskedtem és leültem Marics mellé. Jázmin leült velünk szembe de nem szólalt meg ezért csak kérdően ránéztünk.
-Szóóóval... - kezdte elhúzva a szót -Miért áll kettőtökből minden média platform? - kérdezte majd elővette a telóját és az arcunkba nyomta a készüléket amin egy tiktok fiók volt.

Ellenségek Vagy Szerelmesek? [Marics Peti ff.]✅️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora