25.-Tücsök és Köcsög

847 41 4
                                    

2022.08.15.

Mai nap megyek tetováltatni. Van ötletem, minden megvan már csak el kéne indulni. Felkaptam egy fekete spagetti pántos crop top-ot és egy szürke melegítőt. Majd elindultam.

[...]

Már készen van mindkét tetkóm. Az egyik egy halálfej ami ég a tűzben, ez a jobb karomon van. A másik tetkó az Kristóf halálának a dátuma ami fent a hátamon van.

2022.08.21.

Ma van a Strand Fesztivál ami annyit jelent, hogy let's goo oda!
De még csak dél van, úgyhogy még van időm. Mióta Marics haza hozott nem beszéltünk semennyit. Elvileg ott lesznek a srácok is a Feszten és nagyon remélem, hogy hozzák Laurát is mert ma az a kurva nem ússza meg. Jázmin felhívott, hogy nem tud eljönni mert a szüleinél van így kénytelen vagyok egy magam megvalósítani a fantasztikus tervem.

[...]

Nagy készülődésekben vagyok.
Egész szettem fekete lett. Cipőnek a fekete Jordan-emet vettem fel. Sminkem csak a szokásos. A hajamat felkötöttem kontyba.

Megfogadtam, hogy ma nem iszok mert kocsival megyek és jövök

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Megfogadtam, hogy ma nem iszok mert kocsival megyek és jövök. Elszívtam egy cigit útközben és zenét hallgattam.

Amint oda értem, rögtön felismertem a Maricsék kisbuszát, így tök nyugodtan mentem be hátul. A színpadon a fiúk énekelték a Visz a vérem-et. Laura ott ült a backstage-ben. Ledobtam a cuccom amire felfigyelt Laura is, akinek jobb oldalt a feje be volt kötözve. Szerintem amint meglátott összefosta magát.

-Te mit csinálsz itt? - kérdezte megilletődve.

-Tudod, jöttem fellépni. - magyaráztam neki, bármilyen meglepő de igen nem csak nézni jöttem.

5 perc múlva lejöttek a fiúk akik köszönni akartak nekem de én csak elmentem mellettük és mentem a mikrofonomért. Felrohantam a színpadra ahonnan lenéztem a közönségre, mintha több ember lett volna hirtelen.

[...]

Most jönne az a számom, hogy nem érdemes fiúk miatt sírni.

-Sikítsanak azok a lányok akiket már csaltak meg! - mondtam a mikrofonba majd egy jó fül károsodás után újra bele szóltam. -Jó sokan vagytok. Ez tudjátok mit jelent? - kérdeztem majd elindult a számom mire sokan sikítozni kezdtek. Elkezdtem énekelni és többször a fiúkra néztem gyilkos tekintettel. Valamikor lenéztem Maricsra csak úgy célzásból, hogy ássa ki a sírját.

Még lenyomtam a koncertet és igazából én voltam az utolsó. Örültem, hogy még itt vannak a srácok mert még csak most jön az élő show. Fent maradtam a színpadon.

Ellenségek Vagy Szerelmesek? [Marics Peti ff.]✅️Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang