19.-Ismeretlen ember

886 31 2
                                    

(ENYHE 18+)

2022.06.25.

Kisebb gondolkozás után végre elkezdtem a mondandóm. Miló meg türelmesen várta, hogy elkezdjem.

-Elkezdtem őt hibáztatni emiatt az egész szar kavarás miatt, röviden. - hadartam le a mondatot és lezártnak nyílvánítottam ezt a témát, de ezt Milán nem így gondolta. Persze.

-Megbántottad. - jelentette ki könnyen majd hátra dőlt, mint aki egy életbe vágó tényt közölt volna.

-Ne bazdmeg tényleg? - kérdeztem cinikusan Ő meg csak bólogatott.
-Tudom én is. - mondtam halkabban és a lépcső felé néztem arra gondolva, hogy mikor jön le.

-Tesó, ezt egy szóval. Elbasztad. - veregette meg a vállam Miló majd elindult fel én meg eldőltem a kanapén és nagy gondolkozásba kezdtem.

Már 1 órája itt fekszek és nézek ki a fejemből. Este fél 12 van így elmentem zuhanyozni jó lassan majd miután a fürdőben végeztem a szobám felé vettem az irányt de nem bírtam, hogy ne nézzek be Csengére így halkan benyitottam és láttam, hogy az ajtónak háttal alszik. Sóhajtottam egyet és becsuktam az ajtót majd elmentem végleg alvó üzemmódba rakni magam.

2022.06.28.

Horváth Csenge szemszöge

-HOGY VAN A BRIGÁD? - kérdeztem kiabálva miközben berontottam a házba ahol elvileg az egész gang csövel. Bebasztam az ajtót csak hogy aki nem hallotta, hogy megjöttem akkor majd hallja most. 2 nagy szatyorral belépkedtem a konyhába amiket le is pakoltam a pultra.

-Milyen piákat vettél? - jött oda szinte az összes alkoholista fiú... jó nem az összes. Mármint Mancsu, Májló, EkÓ, ByeAlex. Már itt volt Sofi, Fanni, Sári és persze Jázmin. Ki nem hagyna egy bulit sem.

-Nézzétek meg. - mutattam a szatyorra majd oda engedtem őket. Szóval, hogy mit is csinálunk ma? Házi bulit tartunk mert már amúgy is régen volt. Meghívtunk mindenkit és elvileg ők még hoznak magukkal több embereket csak, hogy teljes legyen a buli.

Amíg a fiúk játszottak én addig kipakoltam a pultra minden féle piát, kaját. A srácokat hagytam kockulni én meg felmentem a szobámba elkészülni. Nem akartam túlzásba vinni semmit magamon így hát egy fekete szettre esett a választásom, mint mindig.

 Nem akartam túlzásba vinni semmit magamon így hát egy fekete szettre esett a választásom, mint mindig

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Sminknek semmi nagy durranás csak egy kis szempilla spirál és vörös rúzst raktam fel. Csengettek így lementem és kinyitottam az ajtót ahol csak Marics állt Laurával. Péter ma is jól végig mért de nem is foglalkozva vele, köszönés nélkül beengedtem őket és faképnél hagytam őket. Mariccsal azóta sem beszéltem, Ő azóta sem bocsátott meg így nem is fogok beszélni vele. Most ültem le de már csengettek.

-Majd én nyitom. - mondta Marics így én vissza ültem. Az ajtóban Kutya × Spraccs duó állt de hoztak még valakit még pedig a Kövesit az meg hozta magával Dánielt. Ezek úgy bebasznak! Köszöntünk egymásnak és elkezdtünk beszélgetni de csak úgy jöttek a többiek befele a házba így arra gondoltunk, hogy inkább elkezdünk inni.

Kapcsoltunk zenét, bontottunk piákat és mentünk táncolni én egy üveg vodkával a kezemben és miután kellő képen még magunknál voltunk elkezdtünk karaokézni. Volt 3 mikrofonunk és én kezdtem. Valkusz rakott be valamit és nekem ki kellett találni mi az és elkellett énekelnem. Egyből ki találtam.

-Rihanna és a Disturbia. - mondtam vigyorogva és mindenki ellezdett bólogatni amibe majdnem elestek. Elkezdtem énekelni állva aztán táncolni amihez csatlakoztak többen is. Többször elkaptam Marics tekintetét ami azt sugalta, hogy készül valamire de nem annyira foglalkoztatott. Miután befejeztem a műsort mindenki leült és utánam jött Laura én elmondtam egy imát magamban, hogy ne kapjak még nagyobb fül károsodást.

Elindult a zene amit én egy csettintésből ki találtam volna de Laura nem ismerte fel ìgy inkább észrevétlenül felálltam és kimentem a konyhába egy jó adag piáért, hogy bírjam az estét de nem voltam egyedül ott állt a Marics is az egyik kezében a vodkás üveget szorongatva a másikban meg a sörös üveget. Mellé álltam és kevertem valamilyen piát magamnak. Egymás mellett, teljesen kussban, saját házi bulinkban és csak lestünk ki a fejünkből. Bíztató. Elgondolkodtam, hogy milyen lehet mostanában Laurával a kapcsolata. Nem látom őket sokszor együtt, mármint Marics mostanság itthon van és nem megy el Laurához csak ma, hogy elhozza a buliba amit nem értek. Minek kellett elhozni? Itt nyavíkol a mikrofonba miközben Madonnát kéne utánoznia de hagyjuk. Iszogattunk némán de arra gondoltam, hogy beszélgetést kezdeményezek. Felé fordultam de akkor Ő is felém fordult. Csak néztük egymást és elvesztünk egymás szemében. Nem tudtam megszólalni ahogy Ő sem gondolom. Egyszer csak valaki mellénk állt.

-Na? Dúl a láv? - kérdezte a kutya a háznál becses nevén Brúnó. Majdnem bevertem a helyes pofiját és akkor már is nem lenne helyes a pofája.

-Banani most, hogy ide jöttél nem. - ivott bele a piájába Marics én meg csak kapkodtam a fejem kettőjük között. Mi az, hogy most már nem? Mert eddig igen? Kicsit össze zavarodtam így inkább kussban hallgattam őket.

-Jó, bocs! Már itt sem vagyok. - mondta Bruni majd fogott egy üveg piát és elment.

-Kínooos. - húztam el a szót Maricsra nézve lassan.

-Az. - mondta egy kisebb mosollyal majd húzott egyet az üvegen.

-Na jó. Let's goo vissza! - indultam el a nappaliba jó sok piával. Már rég nem Laura vonyíkolt a tv előtt. Most a Zombi fiúnk mutatja meg az ének tehetségét más néven Emánuel. Egész jól tolja Justin Timberlake-t.

Miután elegünk lett a sok éneklésből újra jött a zene, tánc, sok pia. Na igen, minden király volt de 1 óra múlva a világomról nem tudtam így ki botorkáltam a konyhába leülni de út közben valaki lekapott és én nem ellenkeztem.

Az illető elkezdett felfelé húzni én meg követtem. Nem tudom melyik szobában kötöttünk ki de nem is érdekelt. Becsuktuk az ajtót és egyből a falnak tolt ahol eléggé szenvedélyes csókba hívott. Felugrottam az ölébe meg sem szakítva a csók csatánkat majd Ő lentebb ment és a nyakamat kezdte el kiszívni amit én jól eső sóhajokkal reagáltam le. Elcipelt az ágyhoz ahová le dobott és elkezdte levenni a pólóm így én is levettem a pólóját. Majd visszatért a nyakamhoz de nem hagytam annyiban én is hozzá férkőztem a nyakához és kiszívtam amit Ő szintén sóhajokkal díjazott. Majd lekerültek a ruhák és élveztük egymás társaságát miközben azt sem tudtam, hogy kivel fekszek össze de ebben a pillanatban nem is érdekelt mivel nagyon élveztem és nem is tudtam ezen gondolkodni. Nem tudom mennyi idő telhetett el de úgy gondoltuk, hogy már nem megyünk vissza le. Így háttal fordultam neki és az ismeretlen meg át ölelt hátulról és így aludtunk el.

Tyűűű ez anyás lett. Következő rész fogalmam sincs mikor várható, olyan 1 hét múlva. Addig is aludjatok!<333

Ellenségek Vagy Szerelmesek? [Marics Peti ff.]✅️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora