21.-Sok kérdés...

916 28 2
                                    

2022.07.05.

Hogy mi is történt az elmúlt hétben velem? Az, hogy túl sokat használtam az agyam. Rá kellett jönnöm, hogy emiatt kurvára nem éri meg magam alatt lenni úgyhogy összeszedtem a sulis brigádom és elmegyünk egyet bulizni. Eldöntöttem, hogy most csak is kizárólag bulikból fog állni a nyaram. Meg a forgatásból mivel elmentem a tánc tanáromhoz és bejelentettem, hogy abbahagyom mert nem lenne rá időm és ezt meg is értette a tanárom.

Visszatérve a jelenbe, éppen készülődök mert 1 óra múlva ott kéne lennem. Mai buli szettünk nem annyira ütős de azért odabasz. Csillogó - villogó top, farmernadrág és farmer kabát, ha hideg lenne majd.

 Csillogó - villogó top, farmernadrág és farmer kabát, ha hideg lenne majd

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Sminknek csak a szokásos semmi nagy durranás. Miután végleg késznek nyílvánítottam magam, bapattantam a szerelmembe és nagy gázzal elindultam.

25 perc múlva oda értem és nem láttam semmilyen gyanús embert aki mindjárt ide jön egy bazi nagy mikrofonnal a kezében és kikérdezi az életem, úgyhogy nyugodt szívvel szálltam ki az autómból és mentem be a piásabbnál piásabb emberek közé. Rögtön a bár felé vettem az irányt ahol, mint sejtettem az egész gang ott csövelt és itatták le egymást így hát nincs más választásom, csatlakoztam hozzájuk. Kértem ki piát amit egy koccintás után lehúztam és ez így ment teljesen hajnal 3-ig közben beszélgettem Bálinttal a legjobb fiú barátom és itt volt Jázi is mivel Ő is ide tartozik. Jó volt már így kiadni magamból minden stresszt.

2022.07.13.

Mai nap is buli nap, mint eddig mindennap csak a hétfő nem. De ma nem csak bulizni megyek hanem befesteni a hajam korom feketére. Délutánra megyek és azután este megyek egy szórakozóhelyre.

[...]

Hogy is mondjam? Rövidebb és fekete lett a hajam ezt megosztottam instán és tiktok-on mert nincs jobb dolgom. Megköszöntem mindent a fodrászomnak és haza felé vettem az irányt. Egész utat végig mosolyogtam és közben szívtam a cigim, mint általában.

Betettem a lábam a házba és már is hívnak. Elő halásztam a telóm amit fel is vettem, meg sem nézve, hogy ki keres.

-Szia Csenge. Hívtak, hogy be kéne ma ugranod helyettesíteni Lilit mert lebetegedett és így nem tud elmenni a buliba. Úgyhogy, ha megoldható ma este fél 12-re Miskolc, szokásos. - hadarta el a menedzserem én csak le "aha"-tam majd letettem és egy nagyot sóhajtva át gondoltam, hogy akkor mit is csinálok a mai napon. Elugrok Miskolcra egy kicsit bulizni és miután végeztem jövök haza és akkor ennyit a mai buliról. Tudjátok, szokásosan elkezdtem készülődni. Fekete szakadt farmernadrágot meg egy piros csipkés hosszú ujjút és a piros Jordan-em. Bekaptam egy jó erős mentolos rágót majd útnak indultam s közben elszívtam egy cigit. A rádióban felcsendült az Úristen és azt hittem neki megyek önszántamból egy fának. Kikapcsoltam és inkább tettem be én zenét csak nehogy azt a rekedt hangot kelljen hallgatnom. Elkezdtem dúdólni a saját zeném aminek ezen a hétvégén forgatjuk a videó klipjét aztán rá egy hétre kiadok mégegy zenét aminek nem lesz videó klipje és ezután csinálok egy albumot amiben összesen 10 szám lesz és 3 számnak lesz egyenlőre klipje és majd a jövőben lesz még néhánynak, ha lesz kedvem.

Ellenségek Vagy Szerelmesek? [Marics Peti ff.]✅️Onde histórias criam vida. Descubra agora