2022.08.24
Már másnap van, köszönöm Istenem! Mondjuk nem jobb, mivel ugyanúgy forgatunk, de egy fokkal jobb mert vezetni fogok amit tegnap óta várok, mióta Marics említette. Elvileg rövidnadrágot kell felvennem amit átgondoltam ötször, hogy biztos vagyok-e ebben, végül arra jutottam, hogy nem hagyom csendben Alvilági haveromat. Találtam egyetlen egy rövidnadrágot a gardróbomban amit fel is kaptam magamra. Hát, hogy mondjam? Elmegy egynek most és még nem is látszanak az égés nyomok.
20 perc múlva már a kocsimban ülök és tartok a szokásos puszta felé. Amint oda értem eléggé meglepődtem mert már a Marics Mistang-ja itt állt időben, ezért rögtön hozzájuk mentem, hogy gratuláljak nekik.
-Gratulálok nektek, hogy itt vagytok időben! - mosolyogtam rájuk és közben tapsoltam nekik.
-Hahaha. Nagyon vicces kedvében van ma hölgyem. - intézte hozzám a szavakat Marics Péter barátunk.
-Mi történt, hogy jó kedvű vagy? - szólalt meg Valkusz barátunk is.
-Ma végre vezetek és nem ezt az elkényeztetett 5 éves gyereket kell tapiznom. - magyaráztam el neki tisztán érthetően, amin Miló röhögött de Marics bedurcizott. Vigyorogva ott hagytam őket és mentem a sminkeshez.
[...]
Most kezdjük a forgatásnak azt a részét, amikor vezetek, mint egy állat. Marics úrfi beszált az anyós ülésre és várta mikor indul a felvétel, ahogy én is. Amint szóltak, hogy indulhatok elkezdtem kellemes gyorsaságban nyomni a gázt. A kamerát bele nyomták a képembe de nem foglalkoztam vele csak nyomtam a gázt és mentem egyenesbe.
Már rég leállították a felvételt, de attól mi még kocsikázunk össze-vissza a Mariccsal. Csönd volt, de nem az a kínos, hanem az a kellemes. Ezt a szép csendet Marics Péter törte meg a rekedt hangjával.
-Jössz a nyarat záró koncertre? - tette fel a kérdést de csak a tájat kémlelte.
-Igen, ha jól tudom előttetek vagyok. - gondolkoztam el miközben megfordultam és vissza felé vettem az irányt. Marics csak bólintott és nem szólalt meg többet csak bekapcsolta a Rádió1-et amibe az én zeném szólt amitől eltátottam a szám.
-Úristen. - jelentettem ki teljesen sokkban. Ez az a számom amin van eddig a legtöbb megtekintés. Több, mint 2 millió van rajta, 1 hónap alatt.-Ki ez a lááány? Ki ez lááány? - folytatta a szöveget Marics mellettem mire bele boxoltam a vállába, már amennyire tudtam vezetés közben.
2022.08.31.
Utolsó nap a nyárból, utolsó nyári koncert.
Nagy készülődésekben vagyok, azaz össze-vissza rohangálok, mint egy veszett kutya. Megint nem tudom mit vegyek fel, semmi újdonság.
1 órába telt megkeresni a mai koncert szetett. A szoknya alá felvettem a fekete rövidnadrágot ami alig, ha látszik.
ESTÁS LEYENDO
Ellenségek Vagy Szerelmesek? [Marics Peti ff.]✅️
Fanfic"... Te amo un poco demasiado! - hadarta el a lehető leggyorsabban Peti" - TRÁGÁR SZAVAK csak előfurdulhatnak -önbántalmazás kisebb mennyiségben -enyhe 18+ részek -spanyol szavak, mondatok (nem biztos hogy jó a fordítás) -kitaláció az egész -ne lepő...