5.-Éjjeli incidens

1.3K 39 4
                                    

2022.05.24.

Éjszaka 2-kor felriadtam a rémálmomból, borzalmas volt. Lejátszódott Kristóf halála újra és újra. Izzadtan és levegő ért kapkodva keltem ki az ágyamból majd halk sírásba kezdtem. Fogtam a gépem, a fülesem és a cigim. Kiültem az erkélyre és próbáltam nyugtatni magam de nem ment így könnyeimmel együtt kezdtem egy új számot megvágni. Ami amúgy a Wellhello×Valmar- pezsgőeső szám. Szívtam közben a cigim, sírtam, vágtam. Mikor nyitódott az ajtó, összerezzentem és oda kaptam a fejem ilyedten. Csak Marics jött ki fél 3-kor. Kurva normális ez a gyerek, de komolyan! Lehető leggyorsabban töröltem le a könnyeim és vissza fordultam a gépemhez.

-Mit csinálsz ide kint? - ült le elém az asztalhoz Peti.

-Új számot vágok. - nem voltam képes a szemébe nézni így csak bele szívtam a cigimbe.

-Aha. És miért sírtál? - kérdezte mire rá néztem.

-Nem... sírtam. - néztem fel a csillagokra. A csillagok mindig Kristófra emlékeztetnek, hogy már ott van fent.

-Kristóf mit szól hozzá hogy hazudsz? - nézett fel Ő is de én lenéztem elnyomtam a cigim és fogtam a fejem, próbáltam vissza tartani a sírásom. Marics ezt észre is vette ezért fel állt és elém guggolt. -Mi a baj? - fogta meg a kezem mire rá néztem.

-Kristóf... m-megha-a-lt. - kezdtem sírni miután kiböktem a mondatot. Kicsit lesokkolta de felállított és megölelt majd a hajamba puszilt én meg csak a mellkasába fúrtam a fejem. -M-miért h-halt m-m-meg? - mondtam a mellkasába. Csórónak a pólóját szét bőgtem. Ölelkezve dőlöngéltünk oda vissza, majd egyszer csak Peti megállt és felemelte a fejem. Néztem, hogy mégis mit akar.

-Pontosan hogy történt? - simogatta az arcom ami kissé zavarba ejtő. Letörölte a könnyeim és bele nézett a szemeimbe. -Gyönyörűek a szemeid. - suttogta még mindig a szemeimbe nézve.

-Terror támadásban halt meg. - néztem el másik irányba -Majdnem én is. - néztem vissza rá.

-De ugye semmi bajod? - nézett végig rajtam.

-Kettő helyen meglőttek. - mondtam miközben figyeltem ahogy Peti végig mér de erre rögtön rám nézett. Már a nézéséből tudtam, hogy tudni akarja hol. -Jobb vál és bal comb. - húztam fel a pólóm ujját és pólóm alját csak annyira, hogy lássa seb helyeket. Nem akartam a pólóm alját jobban felhúzni mert akkor látná az égés nyomokat.

-És mennyire fájt? - kérdezte miközben fejem mellett a vállamhoz hajolt. Nem tudtam válaszolni mert túl közel került az arca az arcomhoz.
Mivel nem válaszoltam rám nézett és mikor látta, hogy le vagyok fagyva elmosolyodott de nem hajolt el csak még közelebb jött és fülemhez hajolt. -Mennyire fájt? - suttogta a fülembe mire kirázott a hideg. Oldalra fordítottam a fejem így már vészesen közel voltunk egymáshoz.

-Nagyon. - suttogtam a szájára mire meglepődött én elmosolyodtam és eltávolodtam tőle majd vissza ültem a gépemhez. Ha így játszunk, akkor így! Ő is vissza ült és nézte ahogy dolgozok.

-Milyen zenét vágsz? - jött a kérdés én csak rá néztem és vigyorogtam -Naa mondjad! - nyavajgott mint egy 5 éves. Mert kábé azon a szinten is van csóró.

-Wellhello és Valmar pezsgőeső. - mosolyogtam rá majd mosolyogva vissza fordultam a géphez.

-Fasza! Mikor adod ki? - húzta a széket mellém és nézte a gépet.

-Attól függ. Lehet már szombaton a bulin is eléneklem. - vontam vállat és rá néztem.

-Énekled? - nézett rám. Én meg bólogattam. -Én is ott akarok lenni! - csapott combjaira szintén, mint egy 5 éves kisgyerek.

-Tőlem. - vontam megint vállat és vissza fordultam.

-Holnap mit csinálsz? - gyújtott rá egy cigire.

-Forgatás. A Halálig-nak. - néztem rá.

-Mehetek veled? - tette fel a kérdést rám sem nézve. Én kicsit meglepődtem de mondtam egy igent. -És pontosan én amúgy ott mit fogok csinálni?

-Ülsz, 12 órán át. - jelentettem ki nyugodtan, de Marics teljesen megrémült. -Nyugi enni is fogsz és persze inni is. - nyugtattam de nem hatotta meg.

-12 óra? - kiabált halkan. -Azta kurva! Jó mindegy elmegyek. - nyugodott le. -Mikorra kell ott lenni?

-8-ra és este 8-kor végzünk. - néztem a reakcióját. De nem lepődött meg csak bólíntott.

-Nem kéne aludni Kicsi? - nézett rám de én nem válaszoltam mert már megint Kicsinek hívott. -Jaj ne csináld már Kicsi. - jött közelebb és megsimogatta a combomat de nem néztem rá csak lecsaptam a kezeit magamról. -Ne már Csenge. - rá néztem és láttam ahogy cukin rám nézett én meg majd elolvadtam, de nem bírtam tovább rá mosolyogtam Ő meg vissza.

-Aludjunk! - pakoltam össze, Peti is felállt és már nyitotta volna ki az ajtót mikor vissza fordult.

-Jó éjszakát! Holnap forgatás. - majd bement mosolyogva. Ez engem is mosolygásra késztetett majd bementem és lepakoltam. Lefeküdtem aludni, amíg fel nem villant a telóm, rá néztem és Apám írt nekem egy olyan üzenetet, hogy földhöz vágtam volna a telóm.

"Apa": Szia Kincsem...
Nagyon hiányzol! Nem tudnál haza jönni valamikor?

Ez állt az üzenetben pontosan az apámtól. Örök sebet hagyott bennem de már megtanultam, hogy baromság az egész és már nem érdekel. Mikor szerzett egy új csajt anya helyett teljesen magamba fordultam és kibőgtem magam. Most már nem félek apámtól és a csajától aki elvileg a mostoha anyám lenne de egyáltalán nem úgy tekintek rá. Pontosan úgy tekintek rá, mint aki tönkre akarta tenni az életem mert én neki nem felelek meg de amikor a seggfej apám közelébe volt és én is ott voltam csinált nekem ételt, segített a tanulásban de én ezt nem bírtam, hogy csak apám közelében viselkedik így, ezért Kamilla (mostoha anyám) fejéhez vágtam csúnya dolgokat és amikor ezt meghallotta a hülye apám, hogy miket mondtam szószerint a szekrénynek lökött, az ajtónak is, a konyha pultnak is és még több ezer dolognak amitől tiszta lila - kék foltos voltam de a legdurvább az volt mikor a tükörnek lökött ami eltört és egy üvegszilánkkal megvágott aminek a seb helye azóta is ott van.

Biztos nem fogok vissza menni abba a kibaszott házba, ha megint a tükörnek basz ha nem. Nem megyek vissza abba a sátánista helyre, ahonnan csak menekültem és itt Milánéknál kötöttem ki. És most, hogy eldöntöttem ezt az egyértelmű választ. Végre alszok!

Hellobellolabello! Ez a rész gyerekek ahhh imádom. Csak szerdán jön a kövi rész. Addig puszka!<333

Ellenségek Vagy Szerelmesek? [Marics Peti ff.]✅️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora