22.-Kavarodások

877 32 1
                                    

2022.07.21.

Eltelt 1 hét mióta itt járt Bálint és azóta olyan dolgok történtek amit nem gondoltam át elég komolyan.

Hogy is mondjam?
Kavarok Bálinttal.

Mikor itt volt 1 hete elcsattant egy csók és aztán még több majd mindennap velem volt és amikor elakartam neki mondani, hogy ez hiba volt szószerint belém folytotta a szót egy csókkal, szóval rám erőltetje mindig, hogy megcsókoljam, ölelgessem és viselkedjek vele úgy mintha a pasim lenne. Bármikor ellen álltam neki ordibált de ez a jobbik eset a rosszabbik az, hogy felpofoz. Ezeket általában tűröm de tegnap vissza pofoztam ami az életem legrosszabb tette volt. Úgy neki csapott a pultnak, hogy kék - lila foltos lettem. Miután elment az otthonába földhöz vágtam egy kibaszott poharat majd még több poharat és így történt, hogy össz - visz 5 poharam maradt.

2022.07.29.

Mai nap forgatjuk a klipet, végre Bálint mentes napom van.
Délelőtt 11-kor indultam a stúdióba. Az egész klip depresszió, tehát fekete színek, sírás, szenvedés, idegbetegség, elmebetegség és fájdalmak. Ez lesz a téma. Pont jól jött a fekete hajam ehhez a kliphez. Kibéreltünk egy stúdiót ahol 2 napig forgatni fogunk. Nem szóltunk senkinek, hogy forgatunk úgyhogy, ha betoppan ide valaki nem lepődök meg.

[...]

Már fél órája biztos forgatunk és most próbálunk valami erőset bele adni ami nem más mint, hogy fekete festék fog kifolyni a számból miközben tátogok és most éppen ezen dolgozunk, hogy tökéletes legyen mikor valakik berontanak a stúdióba de nem tudtam arra nézni mert elindult a felvétel így mit sem foglalkozva kik jöttek be elkezdtem tátogni miközben a fekete festék végig folyt a nyakamon és befogta a fehér pólót ami rajtam van. Miután leállították a felvételt végre jobbra néztem, hogy megnézzem kik jöttek be de amikor bele néztem abba a mogyoró barna szembe lesokkoltam teljesen. És akkor jöttek a kérdések már megint amikkel most próbáltam nem foglalkozni és sikerült is csak egy kérdést nem tudtam kizárni a fejemből még pedig ezt.

1 hónap után miért látom újra Őt?

Még mindig néztük egymást de a szemkontaktust én szakítottam meg azzal, hogy megnézzem kik vannak még vele. Milán, Laci, Brúnó és Manuel. Egyértelműen. Inkább elkaptam róluk a tekintetem és fókuszáltam Bencére, hogy mi a következő lépés. A kések. Lefeküdtem a fehér padlóra hanyagul majd körém szúrkáltak késeket pont úgy ahogy a körvonalam van. Csak egy lyukat hagytunk ahová nem raktunk kést mert oda majd felvétel közben fogják valahogy oda dobni amitől csak egy kicsit féltem. És ezt a fiúk végig fogják most nézni mert nem teszik ki innen a seggüket az is biztos.

Többször felkellett venni a dobást amíg meg nem ilyedek.
Most vesszük fel újra és letisztáztam magamban a dolgokat, hogy nem fogok megilyedni.

-Ésss felvétel! - kiabálta Bence és felkészültem a dobásra. Miközben tátogtam egy kés landolt mellettem és én semmi reakcióval tátogtam tovább. -Felvétel vége! - kiabált újra Bence és amint felálltam mindenki tapsolásban tört ki. Én nagy mosollyal néztem a fiúk felé akik szintén tapsoltak. Viccből neghajoltam majd az öltözők felé vettem az irányt, hogy átöltözzek.

Teljes szerelésben indultam el a kijárat felé miközben elköszöntem mindenkitől csak valakinek telibe neki mentem. Felnéztem és Maricsot láttam meg, mögötte meg a többi fiúcskákat. Értetlenül néztem rájuk de főleg Maricsra, hogy mégis mit akarnak tőlem.

-Lenne egy kérdésünk. - nyögte ki valahogy Milán én ránéztem karba tett kezekkel és felhúztam a szemöldökeim az egekbe. -Nem szeretnél vissza költözni? - tette fel a kérdést hezitálva.

Ellenségek Vagy Szerelmesek? [Marics Peti ff.]✅️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin