18.-Mindig valaki hibája...

877 34 3
                                    

2022.06.15.

Felkeltem csodák csodájára délelőtt 10-kor. Megfogtam a telóm és úgy totyogtam le a nappaliba. Bekapcsoltam a tv-t ami már megint rólam szól. Majdnem földhöz vágtam a távirányítót de ezt a folyamatot Marics zavarta meg ahogy belépett a helyiségbe.

-Miért mindig rólad szól minden? - kérdezte bunkón szóval bal lábbal kelt ma is.

-Bocs bazdmeg! - kértem bocsánatot majd hallgatni kezdtem a tv-t.

-Vasárnap láthattuk Marics Péter barátnőjét akivel ott volt Horváth Csenge is. Peti barátnője előbb kiszállt az autóból, mint Horváth Csenge. Miután Csenge 5 perc múlva sem mutatkozott így mindenki a nevét kezdte kiabálni amire kiszállt a járműből és egyből letámadták, hogy milyen jól néz ki és ilyenkor megfigyelhettük, hogy a két fiúra nézett akik a ValMar duót alkotják. Ahogy látszott a fiúk eléggé nem díjazzák azt a kivágott felsőt Csengén.

Ezt szép kussban végig hallgatuk és még Milán is lejött a barlangjából közben és végig hallgatta a végét. Ránéztem a két fiúra és el ismerően hátra dőltem a kanapén, mint aki jól végezte dolgát.

-Innen is látszik, hogy abban a felsőben kellett mennem. - játszottam a menőt az a két barom meg csak forgatták a szemüket. Nem foglalkozva velük újra a tv-re néztem de reklám volt így kapva az alkalmat kimentem a konyhába valami kajáért. Kicsit elgondolkodtam, hogy mit csinálok ma de nem jutott eszembe semmi csak az, hogy a fiúk ma rakják ki a Partyarc klippet.

20 perc után is még a konyhában ütyködtem és közben vége lett a reklámnak így a konyhából figyeltem az eseményeket. A két fiú a kanapén leste és hallgatta a tv-t.

-Szintén vasárnap láthattuk, hogy Marics Peti barátnőjét figyelembe sem véve történt a két fiatal között valami. Amikor mentek be a szórakozóhelyre Csenge csak úgy Petihez fordult és a fülébe kezdett suttogni amit a fiú figyelmesen, komolyan hallgatott. Ezután Peti kezdett el suttogni a lány fülébe eléggé komoly tekintettel és még ha ez nem lenne elég Marics Péter közelebb hajolt Csengéhez de a lány elhúzódott és Peti vállat megfogva megrázta egy kissé a fejét mosolyogva majd mentek tovább.
Most akkor kivel van együtt Marics Péter?

A végére mindent leszarva kikerekedett szemekkel álltam a tv előtt és hallgattam s miután vége lett még mindig sokkolva álltam ott és próbáltam megválaszolni minden kérdést ami a fejemben kavargott. Milán felállt és felment a szobájába de ez sem tudott kizökkenteni a gondolat menetemből. Csak Marics hangja térített vissza a földre.

-Kezd kurvára elegem lenni ebből az egész szar keverésből! - emelte fel a hangját ami miatt összerezzentem és rá néztem.

-Szerinted nekem nem? - emeltem fel én is a hangom.

-Ez is miattad van! - kiabálta de nem hatott meg azon bambultam el, hogy engem hibáztat. -Ha nem lenne hülye hírneved, nem tartanánk itt! - kiabált még mindig.

-Bocsánat, hogy elértem amit akartam! Úgy ordibálsz itt mintha neked nem lenne semmilyen hírneved! És ne engem hibáztass, Te is benne vagy! Ha akarod, ha nem! - kiabáltam most már én is. Legutoljára apámmal ordibáltam így. -Most pedig csinálj ami akarsz! Hibáztass tovább engem, pont leszarom! - hagytam ott és felmentem a szobámba amit szép, kecsesen kulcsra is zártam.

2022.06.25.

Eltelt több, mint másfél hét mióta összevesztem Mariccsal. Azóta nem is nézek rá és nem is beszéltünk.

Amúgy most pont megyek egy buli helyszínre ugyanis meghívtak oda egy kis hangulatot csapni amit én szívesen vállalok. Milánék nem tudom hol vannak. Annyit mondott Valkusz, hogy mennek valahova mire én csak egy "Nekemolymindegy" fejjel válaszoltam neki. Most nagy készülődésekben vagyok mert ma sem tudom mit vegyek fel de csak találok valami bombasztikusat, de végül ilyen "leszarom" szetett találtam, mivel nem volt időm és élet kedvem sem tovább kutatni valami ruháért.

 Most nagy készülődésekben vagyok mert ma sem tudom mit vegyek fel de csak találok valami bombasztikusat, de végül ilyen "leszarom" szetett találtam, mivel nem volt időm és élet kedvem sem tovább kutatni valami ruháért

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Leszaladtam, fogtam a kocsi kulcsom majd bezártam a házat nehogy valaki betörjön. Mondjuk erre egy patkány féreg sem jár de azért bezárjuk. Beültem a szerelmembe és elindultam nagy gázzal a helyszín felé. Felkészültem lelkileg, testileg, szellemileg meg úgy mindenileg majd kiszáltam az autóból. 8 millióan lefotóztak de szerencsére volt bézbólsapkám amivel félig tudtam takarni a képem. Betúrtam magam a backstage-be ahol kértem egy kis frissítő vizet. Igen, csak vizet. Valami pali beszólt, hogy 10 perc és kezdek úgyhogy fogtam magam és a színpad széléhez álltam. A kezembe nyomtak egy mikrofont és vártam, hogy le jöjjön KÁKevin barátunk. Amikor sétált le gyorsan lespanoltunk és én meg mentem fel amikor felértem fül károsodásban részesültem de én csak jót mosolyogtam, mintha nem most vesztettem volna el a hallásom.

-CSÁSZTOOOK!!!! - üvöltöttem a mikrofonba majd vissza köszöntek nekem szintén üvöltve. Még kicsit ordibáltam a mikrofonba majd elkezdtem egy random zenét keverni amiből egy kurva jó muzsika lett.

Másfél óra múlva végeztem majd elköszöntem a közönségtől és leszaladtam a színpadról majd csak úgy automatikusan körül néztem de amikor balra fordultam megláttam egy piáló Maricsot a bár pultnál aki elmélyülten gondolkozik, de mintha nem is lenne ott mentem ki a hátsó ajtón majd a kocsimhoz sétáltam és beültem de ugyan ekkor láttam, hogy a mellettem lévő parkolóban Marics szál be az autójába. Rátapostam a gázra és elindultam haza. 15 perc múlva otthon is voltam ahogy Marics is. Kezdtem ideges lenni, hogy mindenhová oda teleportál és ott van ahol én. Fogtam magam és bementem a házba majd a konyhába néztem ahol egy zabáló Milánt láttam meg. Ott álltam az ajtóban majd mögülem nyitódott az ajtó és Marics állt meg mögöttem. Azt hittem megfordulok és behúzok neki egyet de higgadtan mentem fel a szobámba vagyis csak akartam mert Valkusz megállította a folyamatot.

-Ti ketten, most ide ültök elém és meséltek nekem! - parancsolt nekünk Milán így én vettem egy 180°-os fordulatot és vissza trappogtam a konyhába majd letettem a seggem a székre. Ezt Marics is megalkotta és leült mellém. Rá se néztem csak kussban farkas szemet néztem Milánnal.
-Min vesztetek össze? - kérdezte teljesen unott pofával mivel ezt tőlünk egy héten minimum kétszer meg kell kérdeznie.

-Erről nem szándékozom beszélni, úgyhogy viszlát nektek! - mondtam vigyorogva majd felálltam és folytattam az eredeti utamat.

Bedőltem az ágyamba és csak lestem a plafont elgondolkodva.

Marics Peti szemszöge

Csenge felment én meg lent maradtan és meredten bámultam előre de ezt Milán nem hagyta ugyanis elkezdte a kezét legyezgetni előttem így ránéztem mert nagyon idegesített.

-Mi van már?? - kérdeztem ingerülten.

-Nyugi Tesó! Ha már a hölgyemény nem mondja el a balhét akkor legalább te mond el. - magyarázta.

-Nappali. - mondtam unottan majd felálltam és rádőltem a kanapéra. Milo meg leült velem szemben és várta, hogy mondjak valamit.

Na, hogy ityeg a fityeg? Következő rész TALÁN szerdán kint lesz. Addig vote és hallgass KKevint.<333

Ellenségek Vagy Szerelmesek? [Marics Peti ff.]✅️Où les histoires vivent. Découvrez maintenant