Epi-18

5.3K 202 29
                                    

(🆉)

ပိုးသတ္ေဆးနံ႔ႏွင့္ႏိုးထလာတဲ့ မနက္ခင္း မ်က္လံုးကိုအသာဖြင့္ၾကည့္ေတာ့ မ်က္ႏွာၾကက္အျဖဴေရာင္ ျမင္ဖူးသလိုလို- ေအာ္ ေဆးရံုေရာက္ေနတာပဲ...

လက္ကိုလႈပ္ၾကည့္ေတာ့ တစ္ေယာက္ေယာက္ဆုပ္ကိုင္ထားတာကိုေတြ႔ရသည္။ၾကည့္လိုက္ေတာ့ လက္ကိုကိုင္ကာ အိပ္ေပ်ာ္ေနတဲ့ Jungkook...

"အင့္..."

ျပန္ၿပီးဆုပ္ကိုင္လိုက္ေတာ့ ႏုိးလာတဲ့ Jungkook...

"ဟမ္ ထယ္ ႏိုးၿပီလား?ခဏေလး ကုိယ္ဆရာဝန္သြားေခၚလိုက္ဦးမယ္..."

"ထယ္နားလည္ပါတယ္ ဒီေလာက္ကေတာ့ ဆရာဝန္ပဲဟာ "

"ဟမ္?အာ ဟုတ္သား ဒါေပမဲ့လည္း စစ္ေဆးဖို႔အတြက္ သြားေခၚလိုက္ဦးမယ္"

"ဟင့္အင္း ထယ္ေတာင္ပန္းပါတယ္ ဟို တကယ္ ထယ္ မေဖာက္ျပန္ခဲ့ပါဘူး...အဲ့ေန႔ကေလ ထယ္ဘာမွမသိလိုက္ဘူး...ထယ္ အ႐ိုးဌာ...ဌာနကို သြားရင္းနဲ႔ ေခါင္း...ေခါင္း အ႐ိုက္ခံရတာပါ အီး... ထယ္႔ကုိထားမသြားပါနဲ႔...ဒူးေထာက္...ေထာက္ၿပီး ေတာင္းပန္ဆိုလည္း...ေတာင္းပန္ပါ့မယ္ ထားမ အင့္"

အသည္းသန္ေတြ႐ွင္းျပေနတဲ့ ထယ့္ကုိၾကည့္ၿပီး အသည္းႏွလံုးေတြကြဲေၾကေနရပါသည္။

အထင္လြဲမိခဲ့သည့္ ကိုယ့္ကိုယ္ ေနာင္တရလာခဲ့သည္။

"ကိုယ္သိတယ္ အရမ္းမငိုနဲ႔ေလ လာခဲ့ ကိုယ္႐ွင္းျပမယ္..."

"အြန္း..."

လဲွေနရာမွထၿပီး Jungkookရင္ခြင္ထဲကို တစ္ကိုယ္လံုးေကြးၿပီး ေနေတာ့ Jungkookရင္ခြင္နဲ႔ အံဝင္တက်...

Taehyungရဲ႕ ဆံပင္ေလးေတြကို သပ္သပ္တင္ေပးၿပီး နဖူးကို တစ္ဖြဖြနမ္းကာ ႐ွင္းျပရန္ျပင္လိုက္သည္။

"ဒီလို ထယ္ရဲ႕ ကိုယ္ျဖစ္ေၾကာင္းအကုန္သိခ်င္လို႔စံုစမ္းခဲ့တယ္...-"

႐ွင္းျပေနတဲ့အေတာအတြင္း ထယ္က႐ႈိက္႐ႈိက္ၿပီး နားေထာင္႐ွာတယ္...

"ကိုယ္ေတာင္းပန္ပါတယ္ အတင္းစြပ္စြဲခဲ့မိလို႔ ကိုယ့္ကေလးေလး အရမ္းစိတ္မေကာင္းျဖစ္ေနမွာပဲ"

"အဲ့တာဆို ဟိုေကာင္မႀကီးေၾကာင့္ေပါ့ ကို မေကာင္းဘူး ဘာလို႔အိမ္မွာ တစ္ေယာက္ထဲထားခဲ့ရတာလဲ ဟမ္? ထယ္ဘယ္ေလာက္နာက်င္ရလည္း ကိုသိလား သိလားလို႔!"

Hey Doctor{Completed}Where stories live. Discover now