A negyedik feles sojum után, erőszakosan csaptam a poharamat a dohányzóasztalra és morogva ingattam a fejemet. Mindezt legjobb barátnőm szavak nélkül nézte végig és türelmesen várta, hogy magamtól mondjam el neki mégis mi történt velem.
A délutáni megbeszélésen, ahol csupán bemutattak néhány ruhát, amit neves cégek küldtek a fiúknak, hogy vegyék fel az egyik díjátadóra, végig csendesen jegyzeteltem és úgy tettem, mintha teljesen normális lennék.
Sohyun pedig nem kérdezte meg miért nem vagyok kisminkelve, és azt sem, hogy miért egy férfiingben és nadrágban érkeztem meg a megbeszélésre. Még egy aprócska megjegyzést sem tett, arra sem, hogy elkéstem. Semmit, csupán várt.
Amikor hazaértünk, automatikusan kivettem egy üveg sojut a hűtőből és mintha csak kötelező lenne, vedelni kezdtem.
- Lefeküdtem Kim Taehyunggal. – mondtam ki egyszerűen, mire Sohyun szemei kikerekedtek és féltem, hogy kiesik a pohár a kezéből.
- Hogy mit csináltál? Mi van? – rázta meg a fejét, de mielőtt válaszolhattam volna neki feltette az ujját és némaságra intett. – Sejtettem, hogy alakul köztetek valami, főleg miután elmondtad, hogy csókolóztatok a ruhapróbán, de mi van?
Sohyun észre sem vette, hogy koreairól magyarra váltott oda-vissza, amitől akaratlanul is, de nevetni kezdtem. Ettől persze rám kapta a tekintetét és megingatta a fejét.
- Megőrültél? Most komolyan! – fújtatott tovább, ezúttal már teljesen magyarul beszélve. – Miért? Miért tetted ezt?
- Nem tudom, oké? – nyúltam a félig kiürült üveg felé, hogy töltsek magamnak és a barátnőmnek egy újabb kört. – Véletlen volt?
- Ó, meg a faszt! – vert rá finoman a kezemre, miután kiöntöttem a sojut. – Hogy lehet véletlenül szexelni, kedves Lotti? Pont nyitva volt a lábad, ő meg álló farokkal beléd esett?
- Jó nem. – fintorodtam el és lehajtottam immáron az ötödik felesemet. – Jó, nem kellett volna, tudom, de fú, életem legjobb szexe volt! Komolyan mondom!
- Hidd el, érdekelnek a részletek, főleg mivel Kim Taehyungról van szó, de francba is! Kim Taehyungról van szó... - a hangja másodpercek alatt váltott izgatottról, csalódottra és ettől nekem is összeszorult a szívem.
Az alsó ajkamba haraptam és bólogattam párat. Hibának kellett volna gondolnom rá, ezt ésszel fel is fogtam, de valahogy mégsem voltam biztos ebben, annyira. A testem, annyira vágyakozott a férfi után, és úgy kapcsolódtunk össze, mint soha ezidáig senkivel. Továbbra is egy hülye tökfejnek tartottam, de az érzéseim ezt már nem undorral és gúnnyal mondatták ki velem, hanem egy apró mosollyal az ajkam szegletében.
Igen, volt neki egy oldala, amit kedveltem és tagadhatnám, de a játékos, flörtölős énje is eszeveszettül vonzott. Ezek után pedig, hogy gyakorlatilag odaadtam magam neki, már nem volt vissza út.
- Figyelj, tudom, hogy nem kellett volna, de már nem igazán lehet változtatni ezen. – vontam vállat. – Nem lesz ebből rendszer, nem lettünk szerelmesek semmi ilyesmiről nincs szó. Csupán testi vágyak kielégítése volt az egész, és ennyi, oké?
- Én hinni akarok neked, Lotti és valójában hiszek is. De te is tudod, ha még kétszer összefekszetek, neked érzéseid lesznek! – mondta ki a fájó igazságot Sohyun, amivel nem akartam foglalkozni.
Nem, arról van szó, hogy a szex miatt bennem bármikor is kötődés alakulna ki bárki iránt. Ha egyszeri alkalom, akkor egyszeri alkalom én ezzel sosem vitatkoztam. Viszont több egymást követő szexből, már komolyabb testiség és ösztönös kötődés tud bennem kialakulni, amit ebben a helyzetben nagyon nem szerettem volna.
YOU ARE READING
not shy, not me | kth
FanfictionHámori Lotti egy világi furcsa szerzet. Első ránézésre mindenki azt mondja, hogy zavart és félénk, ami egyébként nem is áll távol a valóságtól. A lány valóban elsőre mindig félénk, aranyos és egyebek, de utána... Egy nagyszájú, vicces de végtelenül...