20

271 27 2
                                    


Taehyung nem nagyon hagyott nekem választási lehetőséget, miután sírva talált meg az ügynökség épülete előtt, csak szimplán megragadta a karomat, beültetett a kocsijába és mindenféle szó nélkül a lakására hozott. Az igazat megvallva nem volt erőm ellenkezni sem vele, csak némán követtem őt a luxusapartman liftjébe, majd a lakásába.

- Nyugodtan ülj le valahol, érezd magad otthon. – lökte le a kabátját a kanapéra a nappaliba, ami egybe volt nyitva a konyhával és az előtérrel. Hatalmas helyiség volt, így kicsit kellemetlenkedve bólintottam és levéve a hideg, elázott kabátomat leültem a kanapéra és a ruhadarabomat az ölembe tettem. – Megkínálnálak valamivel, de szerintem csak víz van itthon. Hetek óta nem vásároltam be, rend is csak azért van, mert Namjoon hyung rábeszélt, hogy vegyek fel egy bejárónőt.

- Ó, nem kérek semmit. – ingattam a fejem, kiigazítva félig vizes, félig száraz tincseimet az arcomból, majd összehúzva a szemöldököm felé fordultam. – Hogyhogy nem vásároltál be hetek óta? Nem itt laksz?

Taehyung mosolyogva becsukta a hűtő ajtót, amiből két üveg vizet vett ki és felém sétált.

- Fogjuk rá. – nyújtotta az egyik üveget felém és leült mellém. Kezét a homlokomra vezette, amitől megszeppenve, dermedtem le és egy pillanatra azt se tudtam hogyan reagáljak. Közelebb hajolt hozzám, így arca az enyémmel egysíkba került. Szinte éreztem a levegővételeit, amik meglepően szaporák voltak, habár, abban a pillanatban, én sem lélegeztem túl nyugodtan. – Elveszem a kabátod, ne szorongasd itt. – mondta kedvesen, és már ki is vette a ruhadarabot az ujjaim közül és elsétált a bejárat felé, hogy a saját kabátjával együtt felakaszthassa őket.

Cseppet sokkos állapotban néztem magam elé, és megmagyarázhatatlan okokból zavarba jöttem. Mikor is engedtem el magam ennyire a közelében? Azért mert sírni látott most már elgyengülhetek? Kizárt dolog...

- Válaszolva az előző kérdésedre. – ült vissza mellém újból, bal karját átvetve a támlán, így olyan hatást keltve, mintha megpróbálna átölelni. – Gyakorlatilag itt lakom, de sokkal több időt töltök a dormban.

- Miért? – kérdeztem újból, ezzel mosolyt csalva a férfi arcára.

- Valójában, annyira nem akartam onnan elköltözni. Csak egyszerűen úgy éreztem a felnőtté váláshoz hozzátartozik a saját lakás is. A többiek is vettek maguknak egy saját apartmant, hát én is így tettem. De mindannyian a dormban vagyunk az idő nagy részében. Sok holmink van ott, és bevásárolni is oda szoktunk. Lehet a megszokás, vagy valami hasonló... - magyarázta, mire aprókat bólintottam jelezve, hogy értem, amit mond. – Ritkán vagyok itt, nem igazán szeretek egyedül lenni, főleg mivel a kutyám is a szüleimnél van egy ideje.

- Várj. Van kutyád? – csillantak fel a szemeim és egy röpke pillanatra meg is feledkeztem, arról, hogy nem sokkal ezelőtt még ki voltam borulva, valamint, arról is, hogy tulajdonképpen ki nem állhatom Kim Taehyungot.

Látszólag megleptem a kérdésemmel, mert értetlenül kezdett felém pislogni.

- Igen, egy pomeránia, Yeontan a neve. – húzta elő nadrágja zsebéből a telefonját, mire ösztönösen közelebb csúsztam hozzá remélve, hogy képet láthatok az állatról. – Nahát, Lotti, ha tudom, hogy így lázba hoznak a kutyák, hamarabb elmondom...

Finoman a karjára csaptam, mire ő nevetve mutogatni kezdett a telefonján. Minden egyes képhez fűzött egy rövid történetet, mikor, hol és hogyan készült, így a galériája átböngészésével gyakorlatilag elszaladt majdnem egy óra. Tetszett, amilyen szeretettel és lelkesedéssel beszélt a házikedvencéről, és éreztem, hogy valami ösztönös nyugalom szállja meg a lelkem ettől.

- Aha, szóval, azért van most a családoddal, mert túl elfoglalt vagy, hogy vele foglalkozz? Igen, ez így érthető. – hümmögtem, miután lezárta a készüléket és ezzel befejezte a mesélést. Taehyung bólogatott egyet, majd rám emelte a tekintetét és felsóhajtott. – Mi az?

- Nem akarsz beszélni, arról, ami történt, jól sejtem? – könyökölt fel bal karjával a támlára, amit ezidáig kvázi a hátam mögött tartott. Csendesen az alsó ajkamba haraptam és megingattam a fejem. – Pedig szívesen meghallgatlak. Tudom, hogy egy hülye tökfejnek tartasz, de esküszöm jó hallgatóság vagyok.

Felkuncogtam a kijelentésére, amitől ő is hasonlóan cselekedett.

- Haza kellene mennem, későre járhat. Sohyun biztosan aggódik. – kezdtem hadarni és már keresni is kezdtem a zsebemben a telefont, majd pár másodperccel később döbbentem rá, hogy a kabátomban hagytam, lenémítva. – Kijavítanám magam, Sohyun meg fog ölni.

- Ne aggódj, mindjárt írok neki egy üzenetet, hogy nálam alszol. – legyintett hanyagul, amitől kikerekedtek a szemeim és szerintem elfelejtettem, hogy hogyan is kell pislogni. Elnézést, de mi van? Jól hallottam, hogy...

- Figyelj ide, kedves Kim Taehyung. – vettem egy mély levegőt. – Azért, mert ma egy kiszolgáltatott, gyenge pillanatomban találtál és kedves voltál velem, nem jelenti azt, hogy sikeresen befűztél és ma veled fogok aludni. – fontam össze határozottan a karomat magam előtt és kijelentésemre kicsit ki is húztam magam. Mégis hova gondol? Beszél nekem a kutyájáról, nekem meg majd ettől fog lecsúszni a bugyim? Hát el ne higgye már!

- Három hálószobája van a lakásnak, Lotti-ya. – mondta egyszerűen Taehyung, féloldalas mosolyra húzva ajkait, amitől egyből leeresztettem a kezem és újból megszeppentem. – Úgy gondoltam, hogy a hideg esős idő miatt, jobb lenne, ha valamelyik vendégszobában maradnál éjszakára.

- Ó. – világosodtam meg és éreztem, ahogy az arcom melegebb lesz zavaromtól. – Én...

Taehyung egy mozdulattal kapott szabad kezem után, amiben nem az egy órája ott szorongatott vizet fogtam, és rántott magához. Időm sem volt felkészülni a cselekedetére, csak döbbenten hagytam, hogy a derekamnál fogva megemeljen és félig az ölébe húzzon. Elengedte a kezemet és finoman a hajam közé simítva húzott, ha lehet még közelebb.

- Habár egy szavadba kerül, és mellettem is aludhatsz az ágyamban. – susogta dörmögő, mély hangján a kettőnk közötti apró térbe, amitől a szívem kihagyott egy ütemet. Miért van ma rám ilyen hatással? Miért nem tudok jobban visszavágni? Hogy a fenébe gyengültem el ennyire?

- Ne... is... reménykedj. – nyöszörögtem, elég erőtlenül, amitől ő elmosolyodott és erősebben szorított a csípőmre.

- Ma a lovagod vagyok, hercegnő. De holnaptól nem leszek ilyen udvarias. – hüvelykujjával megsimította alsó ajkamat, amitől akaratlanul nyögtem fel. Az aprócska hang hallatán, Tae megingatta a fejét. – Ne csináld ezt, különben nem tudok jófiú maradni.

- A jófiúk unalmasak, Kim Taehyung-ssi! – mondtam most már kicsit erőteljesebben, és összeszedve a maradék akaraterőmet, leszedtem magamról kezeit és kimászva az öléből, az előtérbe mentem, hogy megkeressem a telefonomat. – Hol van a fürdőszoba? – kérdeztem, mintha mi sem történt volna, a kissé sokkos állapotba került férfitől.

Szavak nélkül maga mellé mutatott, egy fehér ajtóra, én pedig miután megszereztem a telefonomat, határozottan léptem a helyiségbe. Ahogy becsuktam az ajtót, háttal a falapnak dőltem és egészen a földig csúsztam.

A szívem eszeveszett sebességgel dübögött a mellkasomban és éreztem, hogy levegővételeim sem éppen normálisak. Valami nagyon nem volt oké. Valami történt, amire gyorsan választ kell, találjak, mert nem fog tetszeni, ahová ez az egész vezet... 

not shy, not me | kthWhere stories live. Discover now