Na ulici sa za mnou chlapi otáčali a moje odhodlanie ukázať Bryceovi o čo prišiel, sa začalo vytrácať. Krátke šaty som si poťahovala nižšie a pred budovou ministerstva som si ešte stihla rýchlo zmazať červený výrazný rúž. Ohlásila som sa na recepcii a pustili ma hore. Cesta výťahom bola nezvyčajne dlhá a ja som nervózne poklepkávala nohou. Konečne sme zastali na 11. poschodí a vystúpila som. Pred dverami stáli urastení a svalnatí ochrankári, ktorí ma už poznali a tak ma hneď pustili do kancelárie.
"Pán minister príde o 5 minút, zatiaľ si sadnite, slečna Stella." Povedal jeden a zavrel za mnou mohutné dvere. Sadla som si na stoličku a netrpezlivo som čakala, kým Bryce príde.Keď sa otvorili dvere, nemusela som sa na neho ani otočiť, aby mi srdce šlo vyskočiť z hrude.
"Som rád, že si prišla." Sadol si oproti mňa. V obleku vyzerá neodolateľne sexy. Ale to asi každý chlap. Zvedavo si ma premeral a pokrútil hlavou.
"Páni, vyzeráš... dobre." Povedal uznanlivo a napravil si nervózne kravatu. V duchu som sa usmiala. Misia splnená.
"Som tu kvôli práci, nie kvôli tebe." Povedala som mu a on prikývol.
"Máš pravdu, najprv by som sa ti však chcel ospravedlniť za dnešné ráno. Keď som ťa videl v jej posteli, spomenul som si na všetky tie klamstvá, ktoré o nás napísali. Nechcel som na teba tak vybehnúť Stella, ver mi." Za ten rok som ho poznala dosť dobre na to, aby som vedela, že to myslí úprimne vážne.
"Viem, prepáč aj ty mne. Viem čo sme si sľúbili, už sa to nebude opakovať. Bola som len unavená a Winter chcela aby som si s ňou pozrela rozprávku. A obe sme zaspali." Usmial sa na mňa.
"Veľmi si vážim, čo pre nás robíš Stella. Rozhodol som sa. Chcem si ťa najať na jednu pozíciu v ministerstve." Oprel sa o operadlo a sledoval moju rekaciu. Vyvalila som na neho oči.
"Budeš so mnou chodiť na všetky dôležité akcie, naučíš sa mená všetkých známych ministrov, ich žien, niečo o ich súkromnom živote a samozrejme, budeš aj mojou prekladateľkou a najmä, budeš mojou pravou rukou. Alaina, čo to robila pred tebou odišla a tak potrebujem niekoho miesto nej." Stíchol a pozrel sa mi do očí.
"Nie neberiem ako odpoveď, večer ti donesiem všetky potrebné papiere a informácie, budeš mať mesiac na to, aby si sa to všetko naučila." Oprel sa o lakte a jeho tvár sa ocitla blízko mojej.
"Takúto ponuku už nedostaneš Stella, preto sa snaž. Nezahoď takúto šancu." Prikývla som, stále šokovaná.
"A čo ľudia, médiá? Čo budú o nás hovoriť?" Vzdychol si.
"Je mi to jedno. Keď ťa ľudia v mojom kruhu, ktorí sú pre mňa dôležití spoznajú, pochopia, prečo som si ťa najal. Média ma nezaujímajú." Chytil ma za ruku, ktorú som mala položenú na stole.
"Stella, si veľmi múdra a dobre vieš, že prekladanie textov ti nevynáša veľa, takto spojíš to, čo si vyštudovala s tým, že sa dostaneš do veľmi rešpektovanej a dôležitej spoločnosti." Odtiahla som ruku a súhlasne prikývla.
"Dobre, Bryce. Koľko mi budeš platiť?" Posunul po stole papier so sumou, ktorá mi vyrazila dych.5500€ mesačne + iné príplatky.
Vyskočila som na rovné nohy a zabudla som pri tom, aké mám krátke šaty. Jeho pohľad skĺzol na moje stehná a zahryzol si do pery. Rýchlo som si ich stiahla nižšie a začala som cúvať k dverám.
"Takže, večer všetko podpíšem?" Prikývol a ja som bez poďakovania vybehla z dverí. Narazila som do mohutnej hrude pred dverami a spadla na zem.
YOU ARE READING
Save me
RomanceStella sa vďaka Bryceovi dostane do spoločnosti veľmi vážených a rešpektovaných pánov. Vydržať v ich spoločnosti však nebude ani zďaleka tak náročné, ako zahnať spomienky na minulosť, či dodržať jednu zo základných podmienok. Nezamilovať sa. Pretože...