Elijah
Kurva som taký unavený, že poriadne ani nevidím na cestu. Jediné, čo ma drží pri vedomí je Stella, ktorá ma čaká doma. Verím, že si premyslela moju ponuku a nasťahuje sa ku mne. Prečo vlastne tak dlho premýšľala? Pozrel som sa na mobil. Zvláštne, vôbec sa mi neozvali. Doteraz som vôbec nemal čas im napísať. Zasraná robota. Je to už len pár minút, nebudem jej vypisovať. Zaparkujem pred mojim domom. V oknách je tma. Moja nezbedná Stella, určite ma čaká nahá v posteli. Pri pomyslení na jej nahé telo zareaguje aj môj vták. Neviem čo sa to so mnou deje. Priateľku som v živote nemal. Teraz však cítim, že Stellu chcem len pre seba. Asi starnem. Odomknem dvere domu a zažnem svetlo.
"Stella?" Vykríknem. Nič, ticho. Usmejem sa. Dievčatko sa chce so mnou hrať. Zhodím sako, ktoré mi po celom dni liezlo na nervy a uvoľním si opasok. Zájdem do spálne. Stella tam nie je. Obehnem celý dom, nikde ju nenájdem. Rozmyslela si to? Je teraz s Bryceom? Čo jej ten hajzel narozprával? Vezmem do rúk mobil a vytočím jej číslo. Odkazová schránka. Do riti. Zavolám Kaydenovi. Nič, nedvíha. Čo sa tu kurva deje. Vezmem kľúče od auta. Nemám na to vôbec náladu, no chcem ju vidieť a cítiť. Zavibruje mi mobil, volá Kayden. Kurva radím mu, aby mi povedal kde sú. Zdvihnem, počujem jeho zrýchlený dych a hluk okolo neho.
"Elijah..." privriem oči. Viem čo znamená strach v jeho hlase, no čakám, čo povie ďalej. "Stella je preč." Zatočí sa mi hlava. Stella je preč.
"Zvolal som celý tím. Stretneme sa u teba v kancelárii, sme na ceste." Zruším hovor a pridám na plyn. Je mi jedno že mestom idem 200km/h. Stella je preč. Moje dievčatko zmizlo. Za pár minút brzdím pred buduvou ministerstva. Vrazím dnu, výťah je na najvyššom poschodí. Kurva nemám čas. Vybehnem po schodoch a zadýchaný vletím do svojej kancelárie. Je tam rozruch, všetci moji ochrankári a Kaydenovi ľudia. Kayden im rozdáva úlohy. Stojí chrbtom, no vidím na krku červený fľak. Keď sa otočí, zhrozím sa. Tvár ma dobitú, červenú košeľu má celú krvavú. Zamrazí ma. Kde je moje dievčatko? Pozrie mi do očí, má ich ľadovo modré. Nedokážem z nich nič vyčítať. Srdce mi búši ako splašené. Opriem sa o dvere, mám pocit, že odpadnem. Vzchop sa človeče, tvoja frajerka zmizla.
"Kde je." Vykríknem. Kayden podíde bližšie.
"Uniesli ju Elijah, robil som čo sa dalo."
"Pýtam sa kde je. Kto kurva ju uniesol!" V kancelárii zavládne ticho.
"Bryce a Sophia." Zatnem päste.
"Zasraný skurvysyn."
"Ideme ju hľadať. Posledné stopy vedú do Škótska." Do Škótska? Prikývnem.
"Beriem si vrtuľník." Poviem rozhodne, Kayden pokrúti hlavou. Nebude mi hovoriť, čo mám robiť doriti.
"Máme plán, zostaneš tu." Vysmejem ho.
"Stellu uniesli a ja tu mám sedieť a nič nerobiť? Zbláznil si sa?" Zvraští obočie. Ak mi zabráni ísť s nimi, zlomím mu nos druhýkrát.
"Ideme." Vykríkne Kayden, všetci ho nasledujú. Okolo mňa sa postavia 3 gorily.
"Pôjdeš so mnou." Povie Kayden a vedie ma na strechu budovy. Stella je preč. A ja neviem kde je a čo jej robia. Viem len, že tí ľudia sú schopní všetkého.
Zabijem ťa, Bryce Oakhill.
YOU ARE READING
Save me
RomanceStella sa vďaka Bryceovi dostane do spoločnosti veľmi vážených a rešpektovaných pánov. Vydržať v ich spoločnosti však nebude ani zďaleka tak náročné, ako zahnať spomienky na minulosť, či dodržať jednu zo základných podmienok. Nezamilovať sa. Pretože...