21.

219 7 0
                                    

Vstúpili sme tam s veľkým štýlom. Zaručene by sme boli najkrajším párom, keby sme ním mohli byť. Všetky oči a fotoaparáty zamierili našim smerom a my sme si to užívali.
Pri vchode čakal Elijah a vítal svojich hostí. Bola to jeho oslava narodenín. 35 rokov.
"Stella, rád ťa opäť vidím." Pobozkal ma na obe líca. "Usadia ťa a potom si ťa nájdem." Snažila som sa usmiať na neho, no za sebou som cítila Kaydena a vedela som si predstaviť, ako asi sa na Elijaha pozerá.
"Iste..." usmiala som sa.
Usadili sme sa k okrúhlemu stolu. Vedľa mňa mal menovku, ako inak Elijah. Z druhej strany našťastie sedel Kayden. Oproti mňa Bryce a vedľa neho tá žena... obzerala som sa a snažila som sa prísť na to, kto sú Maxwellovci.
"Nehľadaj ich..." pošepkal mi Kayden a chytil ma pod stolom sa koleno. Myklo mnou a on sa uškrnul.

Keď sa všetci usadili, Elijah vedľa mňa a Bryce oproti, celé to bolo nepríjemné. Kayden sem tam pritlačil svoje koleno o moje, alebo sme si preplietli nohy, občas sa mi rukou obtrel o koleno a tak ma upokojil.
"Takže Bryce, povedz nám kde si zohnal takú šarmantnú asistenku." Nadvihol Elijah pohár. Bryce na nás zazeral.
"Neviem, ale mala by si plniť povinnosti." Zavrčal a uprel na mňa pohľad. Zaskočil ma svojou reakciou a tak mi skoro vypadla vidlička z ruky.
"Prepáčte, mali ste povedať, že niečo potrebujete..." zadívala som sa jeho smerom. Slečna vedľa neho sa na mňa vyškierala, očividne potešená Bryceovou reakciou.
"Nechaj ju žiť. Dnes tu nemá žiadnu prácu. Každého poznáš a každému rozumieš." Prevrátil očami Elijah.
"Stále by len pracoval a potom nemá čas na kamarátov..." usmial sa na mňa.
"Čo ty Sophia? Ako sa ti darí?" Pozrel sa jej smerom. Uškrnula sa na neho.
"Výborne, obchody idú tak ako majú, ale nebudem to rozoberať pred obyčajnou asistenkou a jej... poddaným." Aj tentokrát sme s Kaydenom pritlačili kolená o seba a tým si dali najavo, že za sebou stojíme a že v tom nie sme sami. Bryce sa zasmial. Elijah zazrel.
"Ale no tak Sophia, sedíš pri mojom stole na mojej oslave. Stratila si všetky slušné spôsoby? Alebo ti ich Bryce vyšukal z mozgu?" Obaja zmeraveli. "Ale no tak, netvárte sa tak nevinne." Zasmial sa Elijah. "Nemáme 5 rokov, aby sme sa tvárili, že medzi nami nič nie je."
"Radšej mi povedz Elijah..." vložil si sústo jedla do úst Bryce a pokračoval. "Čo si robil v dome mojej asistenky?"
"Bol som si pre sako." Mykol plecami.
"A ako sa k nej dostalo tvoje sako?" Opýtala sa Sophia.
"Dal som jej ho, keď si ju nechal samu na afterke plnej neznámych ľudí, vonku lialo a ty si Sophii vyberal mandle na chodbe." Hodil vidličku o tanier. "Čo vás vlastne do toho je? Stella je dospelá žena." Ukázal na mňa. Bryce sa mi zadíval do očí. Až teraz mu došlo, čo som v ten večer videla.

Situáciu využil hneď, ako nás Elijah vyzval k tancu. Skôr než stihol pribehnúť z pódia späť, ma Bryce schmatol za ruku. Kayden zostal sedieť, no nespustil z nás pohľad.
"Stella do riti..." tancovali sme na slaďák. "Nevedel som, že si to videla... to nič nebolo..." pokrútila som hlavou a usmiala sa na neho.
Mne nič vysvetľovať nemusel. A on to vedel.
"Jediné čo ma mrzí Bryce je, že deň predtým si ma skoro pretiahol."
"To by som urobil aj teraz, vyzeráš úžasne."
"Wau to je teda kompliment." Prevrátila som očami.
"Chcem aby sme uzavreli mier." Povedal po chvíli ticha.
"Bryce, ty sa vždy na týchto akciách správaš ako úplný kretén."
"Ja viem, snažím sa od teba držať ďalej, ale mám ťa veľmi rád." Usmial sa na mňa.
"Aj ja teba Bryce... ale mali by sme uzavrieť nie len mier, ale aj dohodu." Prikývol. "Dohodu, že spolu už nikdy nič nebudeme mať a ostaneme len kamaráti."
Bolo vidno že ho to zarazilo.
"Keď si to tak želáš..." jemne sa usmial. Hudba dohrala a tak sme si šli sadnúť k stolu. Kayden však už nesledoval nás. Jeho pohľad smeroval na skupinu ľudí, ktorá práve vošla do miestnosti. Zatínal päste aj zuby, nebol vôbec vo svojej koži.
"To sú oni Stella..." pošepkal, keď som si vedľa neho sadla.

" pošepkal, keď som si vedľa neho sadla

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Save meWhere stories live. Discover now