Šli sme sa ruka v ruke vyvetrať na balkón. Pretancovali sme už skoro hodinu, dnu začalo byť dusno a príliš veľa ľudí.
"Ešte som si nikdy žiadnu akciu takto neužil." Usmial sa na mňa a dopil svoje šampanské.
"Ale ale... nový párik?" Ozvalo sa za nami a Elijah si ma majetnícky pritahol k sebe. Srdce sa mi rozbúchalo.
"Čo chceš?" Odvrkol mu Elijah.
"Iba sa porozprávať s mojou asistenkou, dovolíš?" Stisol ma silnejšie.
"Tvoja asistenka má dnes voľno a je tu so mnou, takže nie." Bryce sa usmial, videla som, že už čo-to popil.
"Kde máš ochranku?" Pozrel na mňa.
"Dnes je tu so mnou, opäť pripomínam, preto pán Warren nebol potrebný. Napriek tomu prišiel, je niekde tu, ale ako vidíš, mám aj svoju ochranku." Cítila som, aký bol Elijah napätý.
"Stella, prosím, chcem sa len porozprávať." Naklonil hlavu a ponúkol mi ruku. Elijah zaťal zuby.
"Nemáme sa o čom rozprávať. Včera si povedal všetko, čo si mal na srdci." Bryce prevrátil očami.
"Nesmieš si všetko čo ľudia v hneve povedia brať takto k srdcu, dievčatko."
"Bryce, buď si daj odchod, alebo za seba neručím." Zavrčal Elijah a Bryce sa len zasmial.
"Odkedy si takto brániš prespávky na jednu alebo pár nocí?" Nestihla som ani zareagovať a Elijah mu vratil päsťou do tváre. Ihneď sa pri mne zjavil Kayden, uškŕňal sa.
"Ešte raz sa dopočujem, že si nazval moju priateľku kurvou a inými nepeknými prívlastkami, zmlátim ťa tak, že nespoznáš svoj vlastný odraz v zrkadle."
Bryce sa usmieval aj napriek tomu, že mu z nosa tiekla krv.
"Poď Stella." Vzal ma okolo pliec a vošli sme dnu.
"Prepáč, ale už som sa neovládol." Bol vytočený a napätý, pár ľudí ten incident videlo.
"Neviem či zvládnem byť s ním v jednej miestnosti." Usmiala som sa.
"Ďakujem, že si si ma zastal." Pohladkal ma po líci.
"To je samozrejmé."
"Vypadneme odtiaľto." Prikývol.
"Na tvojom mieste, by som mu vrazil ešte raz. Párkrát som to už chcel urobiť." Prihovoril sa mu stále uškŕňajúci sa Kayden. Prevrátila som očami a otočila sa. Bryce sa na nás stále pozeral, Sophia mu utierala krv z nosa. Pozrela sa kam sa Bryce pozerá a stretli sa nám pohľady.
"Vypadnime." Povedala som a ťahala Elijaha von.
"Prepáč, kvôli mne máš pokazený večer." Vzdychla som a zapla si pás v aute.
"Stell, žartuješ? Vďaka tebe som mal jeden z najlepších večerov čo sa týchto trápnych akcií týka." Pohladkal ma po kolene a ja som zachytila jeho ruku dlaňou.
"Neviem čo si o Bryceovi myslieť..." ani som si nevšimla kam ideme a Elijahov šofér už parkoval u neho doma. Otvoril mi dvere a chytil ma za ruku.
"Zistíme to... onedlho. Dobre?" Pohladkal ma po líci.
"Napadlo mi, že skočíme ku mne a dáme si ešte víno." Prikývla som.
"To znie ako fajn nápad."
YOU ARE READING
Save me
RomanceStella sa vďaka Bryceovi dostane do spoločnosti veľmi vážených a rešpektovaných pánov. Vydržať v ich spoločnosti však nebude ani zďaleka tak náročné, ako zahnať spomienky na minulosť, či dodržať jednu zo základných podmienok. Nezamilovať sa. Pretože...